يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۵۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان گفت: مانور بزرگ زلزله را با انفجار مواد منفجره به منظور آمادگی امدادگران برگزار می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان گفت: مانور بزرگ زلزله را با انفجار مواد منفجره به منظور آمادگی امدادگران برگزار می‌کنیم.

محمد باقر محمدی اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله با قدرت بالا در نقاط مختلف کشور، تیم‌های امدادی باید همیشه در آماده باش باشند. در سال گذشته چند زلزله بزرگ در کشور رخ داد که تیم‌های امدادی برای امدادرسانی اعزام و در شرایط واقعی حوادث قرار گرفتند. با این وجود برای تمامی نیروهایمان میخ واهیم مانوری واقعی برگزار کنیم.

وی در مورد جزئیات مانور زلزله در لرستان گفت: به زودی با تامین اعتبار، براساس پیش بینی بزرگترین مانور واقعی را اجرا می‌کنیم.

معاون امدادو نجات هلال احمر لرستان، گفت: در این مانور قرار است انفجاری با استفاده از مهمات انجام شده و پس از تخریب محل اجرای مانور، تیم‌های امدادی وارد شده و با شرایط واقعی کار امدادرسانی را انجام می‌دهند.

محمدی افزود: این مانور در شهر ازنا با حضور امدادگران ۹ شهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه صعود به قله خبر داد و گفت:تیم‌های واکنش سریع صبح امروز به قلل مرتفع کوهدشت صعود می‌کنند. این برنامه به این دلیل اجرا می‌شود که کوهستان استان خطرناک است و ما شاهد حوادث مختلفی در ارتفاعات استان هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها