يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۲۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
اعلام وصول نشدن سؤال گروهی از نمایندگان از رئیس‌ جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری و بحران ارز برای دقایقی مجلس را دچار تشنج کرد.
به گزارش پایگاه 598، در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، گفتگوی بین متقاضیان سؤال از رئیس‌جمهور و اعضای هیأت رئیسه مجلس برای دقایقی صحن پارلمان را دچار تشنج کرد.

دقایقی پیش و هنگام دفاع عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌های خود در مقابل استیضاح‌کنندگان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و جمع دیگری از نمایندگان در جایگاه هیأت رئیسه حاضر شدند و مشغول صحبت با محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس شدند، اما پس از لحظاتی و همزمان با افزایش تعداد نمایندگان حاضر در جایگاه، این گفتگو به تشنج کشید.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات این مسئله گفت: پس از آنکه سؤال از رئیس‌جمهور به حد نصاب ۷۳ امضا رسیده بود و در آستانه اعلام وصول قرار داشت، با رایزنی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، از حد نصاب افتاد، اما امروز که مجدداً به حد نصاب رسیده، هیأت رئیسه این سؤال را اعلام وصول نمی‌کند و این تخلف است.

این نماینده مجلس با اشاره به نشستن جمعی از نمایندگان در جایگاه هیأت رئیسه و در پشت صندلی‌های دبیران هیأت رئیسه گفت: اینجا نشسته‌ایم تا سؤال از رئیس‌جمهور که مطالبه مردم و مربوط به مشکلات آنان به ویژه در حوزه بحران ارز و مؤسسات مالی و اعتباری است، اعلام وصول شود.

دقایقی بعد مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس مشغول صحبت با این نمایندگان شد و همراه با نقوی حسینی، ذوالنور و تعداد دیگری از نمایندگان برای گفتگو، از صحن خارج شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها