امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۵۲۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۱ آذر ۱۳۹۶
جاسوسي از يك ملت و تجاوز به حريم امنيتي يك كشور، حق ميليون‌ها انسان است و اتفاقا دستگيري و برخورد قانوني با كسي كه به حق ميليون‌ها انسان تجاوز كرده، عين انسان دوستي است. وزارت خارجه جمهوري اسلامي بايد حامي حق ميليون‌ها مردم اين كشور باشد و نه در پي اقدام انسان دوستانه براي يك جاسوس!
به گزارش پایگاه 598، سخنگوي وزارت خارجه در نشست هفتگي خود با خبرنگاران در مورد سفر وزير خارجه انگليس به ايران و تلاش‌هاي دولت بريتانيا براي آزادي نازنين زاغري كه به جرم جاسوسي در ايران دوران دوران حبس خود را مي‌گذراند، گفته كه «وزير خارجه و وزارت خارجه ايران در اين خصوص اعلام كردند كه با توجه به مسائل انسان‌دوستانه، اين موضوع را با مقامات در سيستم قضايي ايران پيگيري و دنبال مي‌كنند.»

به گزارش جوان، برخورد و ادبيات وزارت خارجه در موضوع جاسوسي زاغري به گونه‌اي است كه گويي نازنين زاغري چيزي از مردم ايران طلب دارد يا  آنكه او به دليل يك حق كوچك شخصي در زندان است و حالا دستگاه قضايي بيايد از حقش بگذرد و تازه اين ميانه دستگاه سياست خارجي كشور هم يك واسطه مهربان و انسان دوستانه است!

جاسوسي از يك ملت و تجاوز به حريم امنيتي يك كشور، حق ميليون‌ها انسان است و اتفاقا دستگيري و برخورد قانوني با كسي كه به حق ميليون‌ها انسان تجاوز كرده، عين انسان دوستي است. وزارت خارجه جمهوري اسلامي بايد حامي حق ميليون‌ها مردم اين كشور باشد و نه در پي اقدام انسان دوستانه براي يك جاسوس؛ معناي انسان دوستي در اينجا حمايت از حق مردم و برخورد با متجاوز است و نه بخشيدن متجاوز و تلاش براي آزادي او.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها