أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۰۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۷ آذر ۱۳۹۶
جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/
ملت انقلابی ایران در نقاط مختلف کشور در پی انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، دست به تظاهرات ضد آمریکایی ــ صهیونیستی زدند.
به گزارش پایگاه 598، در پی اقدام سخیف و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایجاد فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال‌کردن حقوق مردم فلسطین،‌ ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز در نقاط مختلف کشور دست به تظاهرات ضدآمریکایی - صهیونیستی زدند. 

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در 30 نقطه از سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی همزمان با سراسر کشور پس از نماز جمعه با حضور گسترده مردم بصیر و ولایت‌مدار استان پهناور سیستان و بلوچستان در 30 نقطه از استان برگزار شد.

مردم شیعه و سنی 19 شهرستان سیستان و بلوچستان از اقشار مختلف و پیر و جوان، پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور خود آمده بودند تا با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" فریاد انزجار خود را از استکبار جهانی به گوش جهانیان برسانند و با مردم فلسطین ابراز همبستگی کنند.

مردم با حضور در این راهپیمایی تاکید داشتند که هرگز اجازه نخواهند داد نخستین قبله مسلمانان از جهان اسلام جدا شود و حتی اگر لازم شود با فدا کردن جان خود آماده حفاظت از قدس هستند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با این حضور گسترده علاوه بر نمایش هوشیاری و بصیرت خود، بار دیگر جلوه‌ای از وحدت میان اقوام و مذاهب را در این استان که به عنوان "پایتخت وحدت ایران" شناخته می‌شود، به نمایش گذاشتند.

حضور مردم با لباس‌های محلی، حضور ویژه و پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان و به آتش کشیدن پرچم‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از جمله نکات قابل توجه تظاهرات ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی در زاهدان بود.

مردم سیستان و بلوچستان در نهایت از کشورهای جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی کنند.

راهپیمایی البرزنشینان در محکومیت اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مردم ولایتمدار استان البرز ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه همراه با سراسر کشور با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام به‌ رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی راهپیمایی ضد آمریکایی ــ صهیونیستی برگزار کردند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از مردم انقلابی، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولان استانی نظیر نماینده ولی‌فقیه، استاندار، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی حضور داشتند.

راهپیمایان در کرج با طی کردن مسیر مصلی تا امامزاده حسن(ع) اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به‌ رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" این اقدام را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین اعلام کردند.

مردم استان البرز در نهایت از کشورهای جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق‌طلب خواستند با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی کنند.

راهپیمایی مردم یاسوج در مخالفت با تصمیم رئیس جمهور آمریکا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ظهر امروز اقشار مختلف مردم و نمازگزاران یاسوجی با برگزاری راهپیمایی باشکوه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، انزجار خود از  اقدام ابلحانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به پایتختی اسرائیل و انتقال سفارت امریکا به این شهر را اعلام کردند.

 همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان این شهر با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران ادامه داشت.

«الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا » و... از جمله شعارهایی بود که در تجمع امروز یاسوجی‌ها سر داده شد.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در دشتستان به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر صبح امروز در تجمع  اعتراض آمیز مردم دشتستان علیه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در برازجان با محکوم کردن اقدام ترامپ اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان، شرایط ویژه‌ای در عالم پدیدار گشته و جبهه حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کرده‌اند و در حالی که شیطان بزرگ، پیش از این خود را پشت سر صلح جهانی و کمک به مظلومان پنهان کرده بود مجبور شد به صورت مستقیم به صحنه بیاید.

عبدالرحیم افروغ با تاکید بر تحقق رسالت مسلمانان علیه کفار تصریح کرد: ما رسالت داریم قدر این مقطع حساس تاریخی را بدانیم و تلاش کنیم که وعده تخلف ناپذیر ولی امر مسلمین مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی را در کم تر از 25 سال آینده محقق کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقطع زمانی کنونی بهترین زمان برای اثبات راهبرد واقعی نحوه مواجهه با طاغوت را به ما نشان می‌دهد که آن همانا مقاومت و مبارزه است.

افروغ با بیان اینکه مسلمانان به وعده الهی ایمان دارند اذعان کرد: امروز دیگر پیمان کمپ دیوید، قرارداد اسلو و هر مذاکره سازش و صلح جواب نمی‌دهد و لازم است تمام دنیا بداند ما پشت سر هر کس و هر گروهی هستیم که با رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه کند و به طور قاطع از آنها پشتیبانی کرده و به وعده الهی ایمان داریم.

تجمع کنندگان دشتستانی با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

خروش نمازگزاران تهرانی علیه توطئه جدید آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه این هفته در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس و تایید آن از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برگزار شد.

راهپیمایان در این مراسم خواستار شکستن سکوت از سوی مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی علیه فلسطین شدند.

راهپیمایان تهرانی همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون "فلسطین آزاد خواهد شد"، "القدس لنا"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" توقف سریع توطئه جدید علیه فلسطین را خواستار شدند.

مردم مشهد مواضع رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند

مردم مشهدمقدس همزمان با پایان نماز جمعه امروز مشهد در جوار بارگاه منور رضوی نسبت به سخنرانی اخیر ترامپ و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی واکنش نشان دادند و در تظاهرات یکپارچه پس از نماز جمعه حضور یافتند.

جمع کثیری از دانشجویان و طلاب و مردم و مسئولان در این راهپیمایی حضور داشتند و با سر دادن شعارهایی اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

همچنین در این راهپیمایی مردم مشهدمقدس و دانشجویان با حمل پلاکاردهایی اعتراض خود به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا را نشان دادند و خواستار اقدام مشترک و متحدانه جهان اسلام در برابر این مواضع گستاخانه شدند.

مردم مشهد با سر دادن شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار و نفرت خود را از مواضع مستکبران به نمایش گذاشتند.

برپایی تظاهرات ضد آمریکایی و ضدصهیونیستی مردم علوی تبار مازندران

امروز همزمان با هفته وحدت، بار دیگر ملت آزاده، رشید و شهیدپرور مازندران قهرمان پرور با حضور در مصلاهای نماز جمعه اقدام ددمنشانه استکبار جهانی و صهونیسم بین الملل در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان مرکز رژِیم صهیونیستی را محکوم کردند.

امروز پیر و جوان، خرد و کلان بار دیگر به یاد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آمدند تا بگویند گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان و با همکاری سرداران رشید اسلام، اقدام ترامپ خبیث در تصمیم نابخردانه‌اش برای رژیم صهیونیستی را در نطفه خفه خواهند کرد.

مردم 22 شهرستان مازندران به همراه 58 جایگاه نماز جمعه در مناطق دور دست استان پس از خطبه‌های نماز با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار برخورد مجامع  بین‌المللی با ترامپ شدند.

راهپیمایی نمازگزاران قمی در محکومیت انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار شد

مردم ولایتمدار استان قم ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه همراه با سراسر کشور با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام به‌ رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی راهپیمایی ضد آمریکایی ــ صهیونیستی برگزار کردند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از مردم انقلابی، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولان استانی حضور داشتند. راهپیمایان با طی کردن مسیر مصلی تا چهارراه شهدا اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به‌ رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" این اقدام را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین اعلام کردند. 

تظاهرات مردم خراسان شمالی علیه اقدامات استکباری برگزار شد

مردم نمازگزار استان خراسان شمالی٬ امروز پس از برگزاری آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه٬ در هوای برفی و بارانی، با حضور در خیابان‌ها و میادین منتهی به مصلاهای نماز جمعه٬ اقدامات استکباری سردمداران اسرائیل و آمریکا را محکوم کردند.

نمازگزاران بجنوردی٬ پس از اقامه نماز جمعه٬ از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا میدان حضرت قائم(عج) را راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای٬ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل٬ جنایت نظام سلطه در انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به قدس شریف را٬ محکوم کردند.

در پایان این مراسم راهپیمایی٬ تظاهر کنندگان با صدور بیانیه‌ای٬ خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس اسرائیل و طرفدارانش اعلام و از مجامع بین‌المللی و دنیای اسلام خوستند٬ موضع قاطع و سرسختانه خود را علیه این اقدام نامبارک٬ اعلام کنند.

در بخشی از این بیانیه٬ ضمن تاکید بر مسلح سازی کرانه باختری برای مقابله با رژیم اسرائیل٬ از همه مسلمانان آزای‌خواه دنیا خواسته شده با تحریم اسرائیل و آمریکای جنیاتکار٬ عمق کینه و نفرت خود از نظام سلطه و استکبار جهانی را به رخ جهانیان بکشند.

در پایان این بیانیه آمده است: این حرکت قطعا سرآغاز انتفاضه‌ای دیگر و شروع شمارش معکوس پایان رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان منطقه‌ای او است.

به گزارش تسنیم٬ در تظاهرات امروز مردم خراسان شمالی در شهرهای مختلف استان٬ ائمه جمعه٬ مسئولان لشگری و کشوری٬ خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع حرم و عموم مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان٬ حضور داشتند.

راهپیمایی مردم 42 شهر آذربایجان غربی علیه سخنان اخیر ترامپ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مردم ارومیه و دیگر شهرستان‌های آذربایجان غربی امروز بعد از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه همسو با در آحاد ملت ایران در راهپیمایی علیه دولت آمریکا و اسرائیل شرکت کردند.

ملت آذربایجان غربی در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند"آذربایجان جانباز انقلابدان آیرلماز"،"آذربایجان اویاخدا انقلابا دایاخدا"،"آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از سخنان اخیر ترامپ و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

در این راهپیمایی که همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی برگزار شد 42 شهر از آذربایجان غربی نیز به پا خاستند تا بار دیگر دولت آمریکا و اقدامات منحوس آنان را محکوم کنند.

تظاهرات ضد آمریکایی از محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه آغاز شد و پس از طی مسیر خیابان رسالت این راهپیمایی را با تکبیرهای خود در انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف تأیید کردند.

لرستانی‌ها انتخاب "قدس" به پایتختی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مردم سراسر استان لرستان ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به تصمیم ابلهانه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در انتخاب قدس به عنوان پایتخت این رژیم جعلی راهپیمایی اعتراض آمیز کردند.

در پی تصمیم عاجزانه، سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی، مردم شهرهای مختلف استان به خیابان‌های شهرها رفته و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و حمایت از قدس و فلسطین سر دادند.

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند؛ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی در این راهپیمایی پرشور حضور داشتند و پیر و جوان، زن و مرد انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم استان لرستان از سملمانان سراسر جهان خواستند با اتحاد و همبستگی جلوی این اقدام را گرفته و تا نابودی اسرائیل آرم ننشینند.

راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی مردم اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اعتراض مردم ایران و جهان اسلام را به همراه داشت.

از این رو مردم شهیدپرور اصفهان امروز به همراه جمعی از مسئولان استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام را محکوم کردند.

راهپیمایان اصفهانی از محل مصلی امام خمینی (ره) تا چهارراه فرایبورگ را طی کرده و شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سر دادند و اقدامات اخیر ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم اقدام سخیفانه آمریکا در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با واکنش جهان اسلام همراه بوده است.

مردم استان فارس مواضع رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مردم شیراز و دیگر شهرهای استان فارس همزمان با پایان نماز جمعه نسبت به سخنرانی اخیر ترامپ و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی واکنش نشان دادند و در تظاهرات یکپارچه انزجار خود را اعلام کردند. 

جمع کثیری از مردم و مسئولان با همراهی نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در این راهپیمایی حضور داشتند و با سر دادن شعارهایی اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

مردم استان فارس با سر دادن شعارهایی مانند "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار و نفرت خود را از مواضع مستکبران به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی در استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در محکومیت اقدام زشت اخیر نظام استکباری آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی  همزمان با سراسر کشور پس از نمازجمعه با حضور گسترده مردم مومن و ولایت‌مدار استان گلستان در مناطق مختلف استان برگزار شد.

همزمان با دیگر استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در گرگان از مقابل مصلای نمازجمعه گرگان با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران برگزار شد.

نمازگزاران در صف‌هایی منظم با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای جنایتکار خواستار وحدت مسلمانان در برخورد با رئیس جمهور شیطان صفت آمریکا ، دونالد ترامپ شدند.

در دیگر شهرهای استان نیز مردم پس از اقامه نماز جمعه به خیابان آمدند و با شرکت در این اقدام وحدت آفرین ، خشم خود را نسبت به اقدام ترامپ و همدستانش نشان دادند و خواستار باقی ماندن بیت المقدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان به عنوان پایتخت فلسطین شدند.

راهپیمایی مردم استان سمنان در محکومیت به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، شهروندان نمازگزار استان سمنان امروز و پس از اقامه نماز جمعه در خیابان‌های اطراف محل‌های برگزاری نماز جمعه راهپیمایی اعتراض‌آمیز شکل دادند.

سمنانی‌ها امروز با غریوهای "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " خود، بار دیگر پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

راهپیمایان استان سمنان در این راهپیمایی بار دیگر ثابت کردند که رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب و کودک کش می‌دانند و خواهان رفع اشغال فلسطین اشغالی از چنگال این رژیم غاصب هستند.

تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مردم نمازگزار استان مرکزی٬ از زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شهرخمین تا دلیجان و محلات، شهر یاقوت‌های سرخ شهر ساوه تا زرندیه و دیار فرهیختگان و عالمان فراهان و تفرش و کمیجان، تا سرزمین سرسبز و ماندگار خنداب و شازند تا اراک پایتخت صنعت کشور امروز پس از برگزاری آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه٬ با حضور در خیابان‌ها و میادین منتهی به مصلاهای نماز جمعه٬ اقدامات استکباری سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم کردند.

نمازگزاران اراکی٬ پس از اقامه نماز جمعه٬ از مصلی بیت‌المقدس اراک راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای٬ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل٬ جنایت نظام سلطه در انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به قدس شریف را٬ محکوم کردند.

در پایان این مراسم راهپیمایی٬ تظاهرکنندگان با صدور بیانیه‌ای٬ خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی جنایت کار و طرفدارانش اعلام و از مجامع بین‌المللی و دنیای اسلام خواستند٬ موضع قاطع و سرسختانه خود را علیه این اقدام نامبارک٬ اعلام کنند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، راهپیمایی ضد آمریکایی-صهیونیستی در 33 نقطه استان مرکزی باحضور پرشور مردم و مسئولان استان برگزار شد.

راهپیمایان در شهرهای مختلف استان مرکزی با در دست داشتن پلاکاردهای حمایت از قدس شریف به‌عنوان قبله نخست مسلمانان، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و پرچم استکبار و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

اعلام انزجاز مردم خوزستان از انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مردم نقاط مختلف استان خوزستان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و به حمایت از مردم فلسطین پرداختند.

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" خشم و انزجار خود را از این اقدام ابلهانه اعلام کردند.

نمازگزاران خوزستانی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در همین راستا مردم اهواز پس از نمازجمعه امروز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) راهپیمایی خود را آغاز کردند و اعتراض‌شان را نسبت به انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان و استکبار رساندند.

اهالی دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) با شعارهایی نظیر "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" این اقدام ابلهانه را محکوم کردند.

جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی نیز در این راهپیمایی پرشور در اهواز حضور داشتند و پیر و جوان، زن و مرد نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام انزجار کردند.

در دزفول و پایتخت مقاومت ایران نیز نمازگزاران مومن بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، راهپیمایی گسترده‌ای انجام دادند و با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین مردم باغملک و دیار سردار شهید صحنعلی تاراس و سردار شهید علی نوری ممبینی نیز در اعتراض به انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان شوش دانیال نیز به همراه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس با حضور در راهپیمایی ضد اسرائیلی  آمریکایی که در محکومیت و اعتراض به اظهارات و تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیست برگزار شد، شرکت کردند و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش دانیال در مجلس و جمع دیگری از مسئولان شهرستان در راهپیمایی اهالی دیار شهید مدافع حرم احمد حیاری در محکومیت انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

مردم خرمشهر و شهر سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا نیز امروز بعد از برگزاری نمازجمعه راهپیمایی ضداستکباری برگزار کردند.

در این راهپیمایی که از مسجد جامع خرمشهر آغاز شد مردم دیار شهید مدافع حرم محمدرضا عسکری‌فرد انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

نمازگزاران بندر ماهشهر نیز در محکومیت اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

مردم شادگان نیز امروز بعد از برپایی نمازجمعه انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و قدس را پایتخت همیشگی کشور فلسطین دانستند.

در سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان و دیار سردار شهید حبیب شریفی نیز نمازگزاران بعد از اقامه نمازجمعه در محکومیت انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

مردم شهرستان کارون نیز پس از اقامه نمازجمعه در مصلای امام علی(ع) شهر کوت عبدالله در حمایت از قدس شریف راهپیمایی کردند و در محکومیت انتخاب "قدس" به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شعار دادند.

نمازگزاران شهر چمران بندرماهشهر نیز با برپایی یک راهپیمایی اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس را محکوم کردند.

مردم استان قزوین انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مردم استان قزوین همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به تصمیم ابلهانه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در انتخاب قدس به عنوان پایتخت این رژیم جعلی تظاهرات کردند.

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی در این راهپیمایی پرشور حضور داشتند و پیر و جوان، زن و مرد انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اعتراض مردم ایران و جهان اسلام را به همراه داشت.

از این رو مردم شهیدپرور کرمان امروز به همراه جمعی از مسئولان استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان نیز در این راهپیمایی در جمع مردم حضور داشته و خشم و انزجار خود را از این اقدام آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایان کرمانی از محل مصلی بزرگ امام علی‌(ره) تا میدان بسیج را طی کرده و شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سر دادند و اقدامات اخیر ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم اقدام سخیفانه آمریکا در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با واکنش جهان اسلام همراه بوده است و در پایان این راهپیمایی، قطعنام‌ای علیه این اقدام رئیس جمهور آمریکا قرائت شد و مردم با شعار "مرگ بر آمریکا" این حرکت را محکوم کردند.

مردم شهرستان بیرجند موضع‌گیری‌های ترامپ علیه قدس را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ظهر امروز اقشار مختلف مردم و نمازگزاران بیرجندی پس از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با برگزاری راهپیمایی باشکوهی اقدام ابلحانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت امریکا به این شهر را محکوم کردند.

این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در شهرستان بیرجند نیز از محل مصلای نماز جمعه تا پارک جنگلی بیرجند برگزار شد.

در این راهپپیمایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند،  سایر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم و نمازگزاران حضور داشتند.

تجمع کنندگان بیرجندی با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انزجار، خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی مردم آذربایجان شرقی در محکومیت اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان  آذربایجان شرقی، تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در محکومیت اقدام زشت اخیر نظام استکباری آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی  همزمان با سراسر کشور پس از نماز جمعه با حضور گسترده مردم مومن و ولایت‌مدار استان آذربایجان شرقی در مناطق مختلف استان برگزار شد.

همزمان با دیگر استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در  تبریز از مقابل مصلای امام خمینی(ره) به سمت میدان ساعت و با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران تبریزی برگزار شد.

نمازگزاران در صف‌هایی منظم با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای جنایتکار خواستار وحدت مسلمانان در برخورد با رئیس جمهور شیطان صفت آمریکا ، دونالد ترامپ شدند.

به گزارش خبرنگاران  تسنیم از شهرستان‌های آذربایجان شرقی،در دیگر شهرهای استان نیز مردم پس از اقامه نماز جمعه به خیابان آمدند و با شرکت در این اقدام وحدت آفرین خشم خود را نسبت به اقدام ترامپ و همدستانش نشان دادند و خواستار باقی ماندن بیت المقدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان به عنوان پایتخت فلسطین شدند.

مردم بوشهر موضع‌گیری‌های ترامپ علیه قدس شریف را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نمازگزاران بوشهری ظهر امروز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، مرگ بر آمریکا گویان، علیه سیاست و تصمیم گیری  رئیس جمهور آمریکا در یک راهپیمایی باشکوهی شرکت کردند.

در این راهپیمایی که قشرهای مختلف مردم بوشهر حضور داشتند راهپیمایان با فریادهای مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل، بیت‌المقدس قبله نخستین / رها شود با قدرت مسلمین، مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان/ قدس رها می‌شود از چنگتان، فریاد ما در همه جا طنین است/ قدس شریف، آزادی‌ات یقین است، نابود می‌شوند به لطف خدا/ سعودی و صهیونیست و آمریکا، دفاعِ از فلسطین، باعث عزّت ماست/ نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست، با اتّحادِ ملت فلسطین/  آزاد گردد قبله مسلمین و رژیم اشغالگر فلسطین/ باید شود مَحو ز روی زمین به یاوه گویی‌ها و سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های رئیس جمهور شیطان صفت آمریکای جهانخوار  پاسخ دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با محکوم کردن موضع‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های ترامپ اظهار داشت: به منظور محکوم کردن سیاست ترامپ مردم همیشه در صحنه استان بوشهر پس از نماز دشمن شکن جمعه در راهپیمایی سراسر استان  شرکت کردند و پاسخ دندان‌شکنی به آنان دادند.

نصرالله شفیعی با بیان اینکه جنایات آمریکا بر همگان آشکار شده است افزود: تصمیم شیطانی و نابخردانۀ آمریکای جنایتکار و ام الفساد قرن در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه، آشکار و  ضد بشری رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست‌پرور صهیونیستی در انتقال سفارت از تل‌آویو به  بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی، صفحه ای جدید از  حلقه‌های رذیلانۀ جنایت  و صحنه‌ای جدید از خباثت و خیانت امریکا و صهیونیسم مستکبر و متوحش را در مقابل چشمان میلیون‌ها انسان آزادۀ جهان به نمایش در آورد‌. 

وی بیان اینکه مسلمانان با الگوگیری از  ایستادگی و مقاومت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» در برابر قدرت‌های شیطانی پاسخ قاطعی به ترامپ و ایادیش دادند تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی ضمن ارائه پاسخ کوبنده به یاوه‌گویی‌های خصمانه و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا ، با فریاد رسا این سیاست‌ها و موضع‌گیری‌ها را محکوم کردند.

تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی- آمریکایی در استان ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, در واکنش به تصمیم رئیس‌ جمهور مستکبر آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نمازگزاران ایلام و شهرستان تابعه بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه ضمن محکوم کردن این اقدام در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، یک‌پارچه شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"  سر دادند.

نمازگزاران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی خواستار آزادگی قدس شریف از چنگال اسارت شدند و به این وسیله همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران در واکنش به تصمیم مستکبرانه آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، تظاهرات نمازگزاران شهرستان‌های استان تهران پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور مستکبر آمریکا در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

نمازگزاران شهرستان ری پس از اقامه نماز جمعه در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در شهرری برگزار شد.

تظاهرکنندگان شهرری ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

همچنین تظاهرکنندگان مطرح کردن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا اعلان جنگ با مردم فلسطین است، بر همین اساس این تصمیم را به شدت محکوم کردند و از سازمان ملل رسیدگی به این موضوع را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، مردم شهرستان قرچک بعد از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در تجمع با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بار دیگر با تأکید بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواستار اقدام جدی مجامع بین‌المللی در محکومیت اقدام دولت آمریکا شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مردم و نمازگرازان دماوندی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع شهرستان دماوند ندای اعتراض به تصمیم حماقتی ترامپ سر دادند.

مردم با حضور پر شور و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تا میدان 17 شهریور دماوند اعتراض و انزجار خود را نسبت به این تصمیم اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان قدس،مردم این شهرستان پس از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه تظاهرات ضدآمریکایی ـ صهیونیستی در واکنش به تصمیم اخیر رئیس‌جمهور مستکبر آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار و شرکت‌کنندگان این اقدام آمریکا را محکوم کردند.

هرمزگانی‌ها انزجار خود از رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نمازگزاران هرمزگانی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر این استان در واکنش به اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی راهپیمایی کردند.

مردم بندرعباس نیز پس از پایان نماز جمعه از مصلی بندرعباس تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند و علیه سیاست و تصمیم گیری دولتمردان آمریکاه شعار دادند.

در این راهپیمایی نمازگزاران با شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار احترام به حق قانونی مردم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس شدند.

کرمانشاهیان در محکومیت توطئه استکبار جهانی در قبال قدس شریف راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مرزداران غیور استان کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت توطئه اخیر استکبار جهانی در انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل تظاهرات کردند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

راهپیمایان کرمانشاهی با در دست داشتن پلاکاردهای حمایت از قدس شریف به‌عنوان قبله نخست مسلمانان، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و پرچم استکبار و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

راهپیمایان در کرمانشاه از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان آزادی را طی کردند و اقدام ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا در به‌ رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

در دیگر نقاط استان کرمانشاه نیز نمازگزاران شیعه و اهل سنت راهپیمایی ضدصهیونیستی برگزار کردند.

خروش نمازگزاران زنجانی در محکومیت رفتار پلید آمریکا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، پس از ادای نماز جمعه ملت همیشه در صحنه زنجان در تظاهرات ضد آمریکایی - صهیونیستی به سیل خروشان حمایت از مظلومان در سراسر کشور پیوستند و با مشت‌های گره‌کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

نمازگزاران زنجانی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و اقدام آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قطعنامه مبنی بر محکومیت این اقدام تاسف بار آمریکا قرائت شد.

تظاهرات ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در سراسر استان کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در پی اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور ولگرد، تاجر، منفعت‌طلب و بی‌دین آمریکا در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی که در نهایت حماقت این تصمیم را گرفته است، ظهر امروز مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی دست به تظاهرات ضدآمریکایی - صهیونیستی زدند.

این مراسم با حضور گسترده و باشکوه نمازگزاران، اقشار مختلف مردم، جوانان، مسئولان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون در سراسر استان کردستان برگزار شد و با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکای فریبکار"، "بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین"، "با اتحاد ملت فلسطین آزاد می‌شود" و " نابود می‌شود به لطف خدا، سعودی و صهیونیست و آمریکا" انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی، رژیم جعلی صهیونیستی، دشمنان اسلام و نظام به گوش جهانیان رساندند.

در شهر سنندج تظاهرات ضدآمریکایی - صهیونیستی از جلوی مسجد جامع به سمت خیابان امام(ره) و میدان انقلاب آغاز شد و در پایان قطعنامه هم بیان شد.

بر اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان، مردم همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای این خطه از سرزمین کشور همگام با ملت ایران اسلامی علاوه بر حضور در راهپیمایی و محکوم کردن و پاسخ دادن به تصمیم و یاوه‌گویی‌ها ابلهانه "ترامپ" و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، [وحدت، اتحاد، یکدلی و برادری] خود را به دنیا نشان دهند.

همدانی‌ها انتخاب "قدس" به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان, "مردم باوجود سرمای هوا پس از اقامه نماز جمعه به خیابان آمده و با سر دادن شعار"  خشم و انزحار خود را از اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل نشان دادند.

مردم همدان مسیر حسینیه امام خمینی(ره) تا میدان شریعتی و سپس چهار راه شریعتی را پیموده و در طول مسیر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

مردم با مشت های گره کرده فریاد می زدند سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، آمریکا، اسراییل مرگ به نیرنگتان خون فلسطینیان می چکد از چنگتان و همراه و همگام با سراسر کشور از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

مردم ولایی همدان با اعلام بیزاری از شیطان بزرگ و سردادن شعار مرگ بر آمریکا اعلام کردند که تولی و تبری ما همین جاست و در پاسخ آن ها که به دنبال خاموش کردن این ندا پس از اقامه نمازهای جماعت بوده و از این ندا خسته شده اند، شعار مرگ بر منافق و مرگ بر سازش کار سر دادند.

شعار دشمن شکن الله اکبر نیز در آسمان همدان طنین انداز شد و مردم بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند. در پایان این راهپیمایی، مردم در چهارراه شریعتی تجمع کرده و قطعنامه سراسری قرائت شد و مردم پس از پایان هر بند، شعار الله اکبر خامنه ای رهبر سر دادند.

قیام مردم گیلان در دفاع از قبله اول مسلمین

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مردم آزادیخواه استان گیلان امروز و پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به سخنان اخیر ترامپ پیرامون انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس و معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

امت حزب‌الله استان گیلان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل‌سعود" علاوه بر اعلام انزجارشان از استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش اسرائیل، سکوت جوامع بین ‌المللی و سران برخی کشورهای عربی را محکوم کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها