کد خبر: ۴۳۴۴۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۶
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه انتقاد رئیس‌جمهور از مسکن مهر سر پل ذهاب به‌جا و به حق بود، گفت: نباید هر انتقاد دولت را به معنای سیاسی کاری تلقی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود درباره واکنش‌ها به انتقاد رئیس‌جمهور از مسکن مهر سر پل ذهاب اظهار کرد: تخریب مسکن مهر در اثر زلزله بیشتر از سایر ساختمان‌ها بود.برخی ساختمان‌ها که در مسیر گسل هم بودند آسیب جدی ندیدند. مسلما برای هر دلسوزی این سوال پیش می آید که چرا مسکن مهر اینگونه تخریب شد؟ آیا نمی شد از این خسارات پیشگیری کرد؟

وی در ادامه افزود: طبیعی است که برای رئیس‌جمهور این سوال پیش آید که چرا خسارات مسکن مهر زیاد است.البته همه مسکن‌های مهر سراسر کشور را یک پیمانکار نساخته است و نمی توانیم بگوییم که مسکن  مهر سراسر کشور مشکل دارد. نباید برای مردم احساس ناامنی ایجاد کنیم، ولی باید مسکن مهر بازبینی شود. موضع رئیس‌جمهور به حق و به جا بود و نباید هر انتقادی که دولت می کند برچسب سیاسی خورده و تخطئه شود.

نوبخت با بیان اینکه انتقاد دولت به پیمانکار بر می گردد نه دولت قبلی خاطر نشان کرد: اگر این انتقاد مطرح نمی شود در واقع به معنای آسان گذشتن دولت از این موضوع مهم بود. البته این انتقاد سیاسی نبود. این انتقاد به کیفیت پایین مسکن مهر سر پل ذهاب بود نه به مسکن مهر کل کشور. باید همه مسکن مهر سراسر کشور و حتی سایر مسکن‌ها بازبینی شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۸:۴۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
۳
۰
اگه راست مگید چرا حالا بیدار شدید
پاسخ
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
۳
۰
تودیگه هیچی نگو
پاسخ
عمار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
۳
۰
تمام مشکلات مردم که حل شد !!!!!!! آقایان دیگر کاری ندارند !!!!!!!!! وقت بیکاری باید یه طوری پرکنند مسکن مهر سرگرمی خوبی است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها