أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۲۳۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۴ مهر ۱۳۹۶
بازاری در چین وجود دارد که مادرها تصاویری از فرزندشان به همراه مشخصاتش به دیوار می‌چسبانند تا سوژه‌ای برای ازدواج فرزندشان پیدا شود!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رکنا، بازاری در چین وجود دارد که مادرها تصاویری از فرزندشان به همراه مشخصاتش به دیوار می‌چسبانند تا سوژه‌ای برای ازدواج فرزندشان پیدا شود!

این مکان به "بازارهمسریابی" هم معروف شده است و جالب اینجاست که تا به حال زوج های بسیاری به همین صورت با هم ملاقات کرده و زندگی تشکیل داده اند. والدین چینی اعتقاد دارند فرزندانشان بیش از حد سرگرم کار هستند و زمان برای یافتن بهترین همسر ندارند.

همسریابی یکی از مشکلاتی است که در تمام دنیا دیده می شود. در کشورهایی که جمعیت آن ها بسیار زیاد است این مشکل بیش از دیگر نقاط دنیا دیده می شود. یکی از این کشورها که جمعیت آن همیشه رکوردشکن بوده است "چین" نام دارد!

چینی ها برای حل مشکلات همسریابی حرکتی عجیب انجام داده اند. در این روش جدید والدینی که فرزندان دم بخت دارند آگهی هایی را تنظیم کرده و به یکی از پارک های بزرگ شانگهای می روند تا مراسم همسریابی با آگهی را انجام دهند.

هر شنبه و یکشنبه و تحت هر شرایطی که باشد والدین به این پارک می آیند و اگهی فرزندشان که شامل اسم و نام خانوادگی به همراه میزان در آمد است روی دیوار می چسبانند تا والدین دیگر یا افرادی که خواهان ازدواج هستند آن را خوانده و برای ازدواج تصمیم گیری کنند.

در آخر هفته ها این پارک مملو از کاغذهای تبلیغاتی است که جوانان دم بخت را نشان می دهد. به هرکجای این پارک که نگاه کنید از درختان تا دیوارها پوشیده از کاغذهای مختلف است که با اعداد واسامی پر شده اند.

این مکان به "بازارهمسریابی" هم معروف شده است و جالب اینجاست که تا به حال زوج های بسیاری به همین صورت با هم ملاقات کرده و زندگی تشکیل داده اند. والدین چینی اعتقاد دارند فرزندانشان بیش از حد سرگرم کار هستند و زمان برای یافتن بهترین همسر ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رشد فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
۱
۰
این کار بهتر از این سایتها همسر یابی است که عمدتا با تباهی و دروغ و تبهکاری است.
معلوم است جامعه چین از رشد قانونمند فرهنگی برخوردار است که والدین با همکار فرزندان خود این سنت الهی را احیا میکنند.
کما اینکه در مبارزه با فساد مالی و دانه درشتها، دولت مرکزی تا کنون بسیاری از رجال با نفوذ بافاسد حزب کمونیست را بجرم فساد اعدام کرده و اگر غیر از این بود دولتی با جمعیت 1میلیارد و 600 میلیون نفر هرگز قادر به تامین معیشت ملت خود و این رشد اقتصادی و جهشای آن نمی شد.اما علی برکت الله برای دولت ما و دستگاه قضا با جمعیت 80 میلیونی و کاسه گدایی جلوی کدخدایش! و این همه آقازاده و مسئول لجن فاسد! و نجومی بگیر حرام خوار! که با تصویب قانون، آن جماعت مفتخوار و نجومی بگیر تبرئه که هیچ، مدعی هم شدند علی برکت الله ... و دیوان محاسباتش!
آقا از چین رشد اقتصادی و مبارزه با فساد را یاد بگیرید...نامسلمون است ها!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها