أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی منتشر کرد
مجموعه داعش از سوی انجمن شهید ادواردو در جهت شناخت عمومی از این پدیده نامیمون داعش مجموعه نمایشگاهی داعش را تولید و بصورت رایگان عرضه داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) انجمن شهید ادواردو آنیلی که در تولید مجموعه های نمایشگاهی مختلف فعالیت دارد. برای شاخت بهتر مردم و مسولین از پدیده نامیمون داعش مجموعه نمایشگاهی  داعش را تولید و بصورت رایگان برای دانلود عموم دراینترنت قرار داده است. لازم به ذکر است این مجموعه برای معرفی شهید ادواردو آنیلی و تبلیغ اسلام فعالیت می نماید و راضی به پاک شدن نشان شناخته شده خود نیست.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سایت رهیافته
Germany
۱۱:۳۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
۰
۰
با سلام در مورد اینکه فایلهای سیر نمایشگاهی از دسترس خارج شده است متاسفانه بدلیل عدم حمایت مسولین از سایت رهیافته و هزینه های بالای سرور و بخش فنی در مقطعی مجبور شدیم فایلها را از سایت اصلی حذف کنیم که مجدد در سایت رهیافته این فایلها با حجم کمتر گذاشته شده است.
شما میتوانید از حامیان این حرکت مردمی باشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها