أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۰۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
هیئت منصفه مطبوعات استان تهران، مدیر مسئول سایت خبری پارسینه را مجرم شناخت و دادگاه مدیران مسئول روزنامه ایران و رمز عبور به وقت دیگری موکول شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دادگاه رسیدگی به پرونده‌ سایت خبری - تحلیلی پارسینه، روزنامه ایران و نشریه رمز عبور، امروز (یکشنبه) 31 اردیبهشت در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده مدیرمسئول سایت پارسینه با شکایت مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع تشکیل شده بود که هیئت منصفه مطبوعات، متهم را در ارتباط با عنوان اتهامی انتصابی، مجرم شناخت اما مستحق تخفیف در مجازات دانست.

پرونده مدیرمسئول وقت روزنامه ایران و نشریه رمز عبور نیز قرار بود در دادگاه امروز رسیدگی شود اما رسیدگی به آن به زمان دیگری موکول شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها