يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۶۲۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر درگذشت آیت‌الله را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598، سید محمد نوری مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر درگذشت آیت‌الله، گفت: ایشان در سلامت کامل هستند و امروز حتی به بخش هم منتقل شده‌اند.

وی با تکذیب این خبرسازی‌ها، افزود: در روز جاری آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و محسن رضایی از ایشان ملاقات کردند؛ حال آیت‌الله هاشمی شاهرودی کاملا رو به بهبودی است و صرفا برای بهبود بیشتر اکنون در بیمارستان هستند وگرنه امکان اینکه امروز ایشان مرخص شوند هم وجود داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها