أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۲۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در مسیلها و رودخانه‌های ۱۰ استان کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی کشور روز جمعه با صدور اخطاریه شمار 25 خود به وقوع باران و احتمال سیلاب ناگهانی در 10 استان کشور اشاره کرد که متن آن به شرح ذیل است:

پیرو اخطاریه شماره 25 پنجشنبه مورخ 21 اردیبهشت سال 96 از بعد از ظهر جمعه تا اواسط روز شنبه برای نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، مناطق مرکزی و شمالی اصفهان، غرب یزد، مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق قزوین، تهران و البرز بارش باران همراه با رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال جاری شدن سیلاب ناگهانی در مسیلها و رودخانه‌ها و احتمال وقوع صاعقه وجود دارد.

از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها