يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۶۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
در ادامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی امیرکاپ قطر السد موفق شد با برتری مقابل حریف خود به جمع تیم های حاضر در نیمه نهایی بپیوندد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: قهرمان رقابت های امیرکاپ به عنوان دومین سهمیه مستقیم جواز صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان معرفی خواهد شد از همین رو باشگاه های حاضر در این رقابت ها تمام سعی خود را برای رسیدن به جام انجام می دهند به خصوص تیم های مدعی قهرمانی که از رسیدن به این عنوان در لیگ ستارگان بازمانده اند.

یکی از این تیم السد پرستاره و سرشناس است که شب گذشته موفق شد با نتیجه 4-1 از سد الخریطیات عبور کرده و به جمع چهار تیم نیمه نهایی بپیوندد. این تیم در حضور مدافع ملی پوش ایرانی با هت تریک مهاجم مراکشی خود به این برد قاطع رسید تا در نیمه نهایی به مصاف رقبای سرشناس تر برود.

بعد از این بازی پورعلی گنجی در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران قطری حاضر در ورزشگاه از اهداف باشگاه در این جام صحبت کرد و گفت:« السد به دنبال سهمیه مستقیم صعود به لیگ قهرمانان آسیا است از همین رو چاره ای ندارد تا در امیرکاپ درست مثل قطرکاپ جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ما به دنبال دومین جام فصل هستیم تا پایان خوشی برای طرفداران مان رقم بزنیم از همین رو تفاوتی ندارد در نیمه نهایی با چه حریفی برخورد کنیم».

مدافع ملی پوش ایرانی که جزو ستاره های سرشناس السد قلمداد می شود چند شب قبل در جلسه سرپایی مالک باشگاه با سرمربی پرتغالی در کنار ژاوی به عنوان دو نماینده بازیکنان به صحبت در خصوص رقابت های امیرکاپ پرداخته و مشکلات را برزبان آوردند که این اتفاق بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های قطری داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها