يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۰۲۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
نوبخت درباره احتمال انصراف روحانی به نفع جهانگیری گفت: در این باره هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز (سه‌شنبه 12 اردیبهشت) در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمزمه‌هایی از اردوگاه اصلاحات به گوش می‌رسد که احتمال دارد روحانی به نفع جهانگیری انصراف دهد، گفت: در این باره هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

وی افزود: آقای جهانگیری با انگیزه حضور دارند و پاسخ سوالاتی که مطرح می‌شود و برنامه‌هایی که دولت دوازدهم انشاءالله به ریاست آقای روحانی خواهند داشت، اعلام می‌کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: همه جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدال اعلام کرده‌اند که کاندیدای واحد آنان آقای روحانی است.

وی تاکید کرد: اینکه یک اصلاح‌طلب دیگری مدیر برجسته و توانمندی مانند آقای جهانگیری هم در این عرصه بیاید، هیچ یک از کاندیداهای آن جریان این شخصیت ارزشمند را به عنوان کاندیدای خود معرفی نکردند و همه آنها به صورت واحد گفته‌اند که کاندیدای‌شان دکتر روحانی است.

نوبخت گفت: حالا یک فرد می‌تواند به صورت مستقل به دلیل ویژگی‌های خودش بیاید و در این عرصه وارد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها