يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۸۶۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال نگران محرومیت ۶ بازیکن خود است.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال روز 5 اردیبهشت در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات خواهد رفت.

 

استقلال برای اینکه صعودش را قطعی کند، نیاز دارد اصلی‌ترین رقیب خود را پشت سر بگذارد. با وجود اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما علیرضا منصوریان نگران محرومیت 6 بازیکن خود است.

 

تا پیش از بازی با لوکوموتیو ازبکستان، بازیکنانی مثل خسرو حیدری، بهنام برزای و جابر انصاری تک اخطاره بودند اما علی قربانی، رابسون و میلاد زکی‌پور هم کارت زرد گرفتند تا 6 بازیکن در آستانه محرومیت قرار بگیرند.

 

علیرضا منصوریان دوست ندارد در بازی با الاهلی، بازیکنی را از دست دهد و می‌خواهد با تمام قوا به مصاف حریف خود برود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها