أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۸۱۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از مشخص شدن 5 نامزد اصلی این جبهه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، راضیه علی‌بخشی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، اظهار داشت: اسامی 5 نامزد اصلی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان مشخص شد.
 
وی افزود: هیچ یک از پنج کاندیدای احتمالی جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران بترتیب آرا، شورای مرکزی و دبیران استانی این جبهه آقایان قدرتعلی حشمتیان، علی مطهری، حسن روحانی، محمد شریعتمداری، محمد اشرفی اصفهانی تاکنون حضور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را تکذیب نکرده و کماکان در صحنه هستند، از طرفی کاندیداهای مستقل خارج از این جبهه هم در حال پیوستن به این جبهه هستند.

علی بخشی تاکید کرد: ما در نهایت به یک کاندیدای اصلی و یک کاندیدای در سایه برای ثبت نام دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خواهیم رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها