يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اولین بازگشت سید مهدی رحمتی به دروازه استقلال پس از دوران محرومیت با دریافت گل همراه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، سید مهدی رحمتی پس از گذراندن دوران محرومیتش دوباره به دروازه استقلال بازگشت و در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز گل دریافت کرد.

رکورد دار کلین شیت در آسیا به دلیل درگیری با کاپیتان پرسپولیس 4 جلسه از همراهی استقلال محروم شده بود و طی این مدت سید حسین حسینی، دروازبان جوان و با استعداد استقلال به جای رحمتی در چارچوب قرار می گرفت.

حسینی در این مدت در چهار بازی 2 گل دریافت کرد و عملکرد متوسطی را به عنوان یک جوان در دروازه استقلال به نمایش گذاشت.

مهدی رحمتی پس از پایان محرومیت در هفته بیست و ششم بازگشت و برابر گسترش فولاد در دقیقه 74 گل دریافت کرد تا اولین بازی او بعد از 4 جلسه دوری با کلین شیت او همراه نباشد.

با عملکرد خوب حسینی جوان و کاپیتان رحمتی علیرضا منصوریان حال علاوه بر اینکه در انتخاب ترکیب ثابت خود با وجود بازیکنان با انگیزه روی نیمکت انتخاب سختی دارد، برای انتخاب بین سنگربانان خود هم انتخاب سختی دارد.

مقایسه عملکرد رحمتی در دو فصل گذشته نشان می دهد که او نسبت به لیگ گذشته عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته است  و در 36 سالگی نه تنها وضعیت خوب خود را حفظ کرده بلکه در مسیر پیشرفت و بهتر شدن قدم بر می دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها