أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۵۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
رهبر معظم انقلاب در پیام‌هایی جداگانه درگذشت عالمان مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ علی برهان و مرحوم حجت‌الاسلام حاج سیّد مهدی ابن‌الرضا را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای در پیام‌هایی جداگانه درگذشت عالمان  مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ علی برهان و مرحوم حجت‌الاسلام حاج سیّد مهدی ابن‌الرضا را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ علی برهان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ علی برهان را تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ علی برهان رحمة‌الله علیه را که بخش عمده‌ئی از عمر خود را در خدمت انقلاب سپری کرد و سالها در سنگر امامت جمعه به خدمات دینی و اجتماعی اشتغال داشت، به عموم مردم مؤمن و انقلابی مهریز و بخصوص به خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای
15 / فروردین /96

 

رهبر معظم انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام ابن‌الرضا را تسلیت گفتند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد مهدی ابن‌الرضا را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم بزرگوار مرحوم حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد مهدی ابن‌الرضا اعلی‌الله‌مقامه را که سالهای متمادی در خوانسار به اداره‌ حوزه‌ی علمیه و تربیت طلاب و تألیفات سودمند اشتغال داشتند به عموم مردم مؤمن و انقلابی خوانسار و بویژه خاندان محترم و آقازاده‌های مکرّم ایشان تسلیت عرض میکنم و رحمت و غفران الهی برای ایشان مسألت مینمایم.

سیّد علی خامنه‌ای
۱۵ / فروردین / ۹۶

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها