أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۷۴۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
ستاره پيشين تيم فوتبال رئال مادريد، در سمتي كه كمتر كسي پيش‌بيني‌ آن را مي‌كرد به فعاليتش در دنياي فوتبال ادامه مي‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، تسنيم نوشت: ميشل سالگادو كه در دوران بازيگري‌اش براي يكي از معروف‌ترين باشگاه‌هاي دنياي فوتبال توپ مي‌زد، حالا به استخدام يكي از گمنام‌ترين تيم‌هاي فوتبال درآمده است.

مدافع اسپانيايي پيشين كهكشاني‌ها روز گذشته (دوشنبه) به عنوان مديرورزشي باشگاه جبل‌الطارق يونايتد در ليگ برتر فوتبال جبل الطارق معرفي شد و قرار است بر امور مربوط به نقل‌ و انتقال بازيكنان اين باشگاه نظارت داشته باشد. در واقع گفته مي‌شود كه انتصاب غيرمنتظره سالگادو در اين باشگاه جاه‌طلب كه هواي قهرماني در بالاترين سطح از فوتبال باشگاهي جبل‌الطارق را در سر دارد، به او اختيار تام در زمينه خريد و فروش بازيكنان را خواهد داد.

به گزارش رسانه‌هاي محلي، ورود سالگادو به تيم جبل‌الطارق يونايتد با سرمايه‌گذاري‌هاي كلان از سوي اسپانسرهاي خاورميانه‌اي - جايي كه او پيش از اين به عنوان سفير لاليگا در امارات فعاليت داشت - همراه خواهد بود.

سالگادو در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدير ورزشي باشگاه جبل‌الطارق يونايتد كه علاوه بر قهرماني در ليگ برتر جبل‌الطارق روياي بزرگتري مانند كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا را دنبال مي‌كند، گفت: اين آغاز يك حركت بزرگ است.

سالگادو سال 2012 در تيم بلكبرن راورز انگليس به دوران بازيگري‌اش در فوتبال پايان داد اما سال گذشته دوباره به ميادين برگشت تا در ليگ فوتسال هند بازي كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها