أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۴۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
مشكلي كه اين روزها در تيم برانكو وجود دارد و باعث افزوده شدن تعداد گل‌هاي خورده پرسپوليس شده است به بازيكناني برمي‌گردد كه توسط سرمربي تيم ملي نيمكت‌نشين شدند.

به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: از دربي تهران و آنجا كه كاوه رضايي تو سر توپ زد و محمد انصاري را در اواخر نيمه اول از سر راه برداشت و سيد جلال حسيني را با فاصله هفت يا هشت متر عقب تر از خودش ديد و از عدم پوشش دفاع استفاده و تير خلاص را به پرسپوليس وارد كرد، نشانه‌هايي از افت خط دفاعي پرسپوليس مشاهده شد. خط دفاعي كه پيش از دربي مثل صخره اي سخت و سيم خاردار بود و به ندرت گل مي خورد از آن به بعد دچار تزلزل شد و در بازي هاي بعدي به اندازه همه ديدارهاي تا قبل از دربي گل دريافت كرد.

ديدار با استقلال يك طرف ديدار با الريان قطر و حتي ديدار با صنعت نفت آبادان نشان از ضعف دفاع پرسپوليس داشت كه خيلي راحت و ساده باز مي شود و حالا تهديدي شده براي عدم صعود در آسيا و حتي اگر بدبينامه نگاه كنيم تهديدي است براي قهرماني ليگ برتر.

نيمكت نشيني سيدجلال حسيني در تيم ملي توسط كي روش هم دقيقا اين پازل را كامل مي كند. آن هم در حالي كه رامين رضائيان از پرسپوليس كنار گذاشته شده و جايگاهش در تيم ملي را هم متزلزل مي بيند و البته محمد انصاري هم هنوز راهي به تركيب تيم ملي پيدا نكرده است.

برانكو حالا با يك چالش روبرو است كه البته در آن گزينه جانشيني تقريبا ندارد. در واقع افت سيدجلال حسيني و خارج كردن رامين رضائيان معادله‌اي است براي حل كردن توسط ايوانكوويچ. پرسپوليس در دربي سه گل دريافت كرد از الوحده امارات دو گل (در اين ديدار پرسپوليس سه گل زد و بازي را برد) و از الريان قطر هم سه گل دريافت كرد تا تعجب همگان را برانگيزد. اين تيم حتي از صنعت نفت هم گل خورد تا همه چيزش به هم بريزد.

كي روش زود متوجه شد
در واقع نقطه برتري پرسپوليس تا دربي تهران كه كلا شش گل تا آن روز دريافت كرده بود از آن روز به بعد تبديل شد به نقطه ضعف اين تيم و هنوز هم ترميم نشده است. شايد به همين دليل هم باشد كه كي روش زودتر از ديگران پرسپوليسي ها را از تركيب اصلي تيم ملي ايران دور كرده است چرا كه در پرسپوليس از اقتدار قبلي خبري نيست و كي روش تنها بيرانوند را از قلعه دفاع پرسپوليس درون دروازه نگه داشته است.

برانكو براي سيد جلال و محمد انصاري اصلا آلترناتيوي ندارد كه بخواهد اين دو را نيمكت نشين كند و به آنها شوك وارد كند به همين دليل هم هست كه تصور مي كنيم روزهاي سختي در پيش خواهد داشت و بايد فكري به حال اين موضوع داشته باشد چون گزينه تعويض براي برانكو وجود ندارد.

بايد ديد پرفسور مي تواند اين معادله را حل كند يا اينكه اين سقوط و عدم آمادگي بازيكنان همچنان ادامه خواهد داشت؟ پرسپوليس حتي اردوي امارات تيم ملي را هم لغو كرد اما نتوانست اين سقوط در آمادگي جسماني پرسپوليس را حل كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها