أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۷۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
کارگردان سریال «پایتخت۵» اعلام کرد که تاکنون ۶ قسمت از فیلمنامه این سریال به نگارش درآمده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سیروس مقدم درباره جزییات «پایتخت ۵» که قرار است ۲۵ فروردین کلید بخورد  گفت: «پایتخت ۵» در حال نگارش است و قصه قرار است از ایران و از شمال کشور شروع شود.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۶ قسمت نوشته شده است چراکه سه قسمت اول این سریال در شمال کشور می گذرد و پیش درآمدی هم در این سه قسمت بر رفتن آنها به خارج وجود دارد.

مقدم با اشاره به سفر به خارج از کشور که هنوز مقصد قطعی آنها مشخص نیست، بیان کرد: ما چهار قسمت را در خارج از کشور تصویربرداری می کنیم و بعد عوامل دوباره به ایران بازمی گردند و بعد به جنوب می روند.

سریال «پایتخت ۵» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج است که با حضور بازیگران اصلی پایتخت از جمله محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی و با اضافه شدن بهرام افشاری خود را برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها