امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۷۴۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
روزنامه الوطن قطر عنوان کرد که الریان با شکست مقابل السد درس عبرتی را پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه الوطن قطر، چه بسا پیروزی که السد مقابل الریان کسب کرد به منزله درس عبرتی برای الریان پیش از دیدار با پرسپولیس در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

الریان ابتدا در لیگ ستارگان مقابل العربی قرار می‌گیرد و سپس برای بازی بسیار مهم خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرسپولیس عازم تهران است تا با کسب نتیجه خوب در این بازی شانس صعودش به مرحله بعد را بیشتر کند.

درس مهمی که الریان از این بازی گرفت این بود که هیچ تیم بزرگی نیست و شکست ناپذیر باشد و امکان باخت و غافلگیری‌اش وجود دارد. در نتیجه اگرچه تیم در بهترین شرایطش باشد باید برای کسب پیروزی مبارزه کرد تا بتواند هوادارانش را خوشحال کند.

پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الریان با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود. بازی برگشت این دو تیم در تاریخ 21 فروردین برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها