يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۴۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
رئیس فراکسیون امید با اشاره به اینکه اصلاحات نمایندگی یک جریان سیاسی را بر عهده دارد و نمی‌تواند در یک رویداد مهم مثل انتخابات کاندیدا نداشته باشد، گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات در کنار آقای روحانی گزینه دیگری نیز در نظر دارد.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا عارف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون احتمال وجود گزینه پوششی در کنار گزینه اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 96 با اشاره به اینکه اصلاحات نمایندگی یک جریان سیاسی را بر عهده دارد و نمی‌تواند در یک رویداد مهم مثل انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نداشته باشد، اظهار داشت: اصلاحات باید در کنار روحانی، از گزینه دیگری هم حمایت کند که اگر کاندیدای اصلی آنها به هر دلیلی در میان نامزدها حضور نداشت، آنها گزینه دومی هم داشته باشند؛ به همین منظور صحبت‌هایی انجام و در نهایت نیز تصمیماتی اخذ شد که نتیجه نهایی در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در ابتدا لزومی بر وجود کاندیدای دیگری در کنار نامزد اصلی اصلاح‌طلبان احساس نمی شد و قرار بر آن بود که فقط کاندیدای نهایی مورد حمایت قرار بگیرد؛ شورای عالی سیاست‌گذاری نیز در جلسات اخیر، آقای روحانی را به عنوان کاندیدای اصلی خود معرفی کرد.

عارف همچنین تصریح کرد: شورای هماهنگی اصلاحات بخشی از شورای عالی سیاستگذاری است و تصمیمات شورای عالی سیاستگذاری برای کل جریان اصلاحات لازم‌الاجرا است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها