أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۳۹۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توئیت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به توئیت اخیر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان گفت ظریف از تحمل حرف می‌زند و این در حالی است که ایران خواستار نابودی اسرائیل است.

 

نتانیاهو در توئیتر خود نوشت: «وزیر خارجه ایران از صبر و تحمل حرف می‌زند آنهم زمانی که رژیم خودش همجنس‌بازان را اعدام، روزنامه نگاران را زندانی و خواستار نابودی اسرائیل است.  با چه کسی شوخی می‌کنند؟»

 

ظریف چندی پیش در واکنش به اظهارات نتانیاهو در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه - که گفته بود ایرانیان 2500 سال قبل تلاش داشتند یهودیان را نابود کنند اما شکست خوردند - توئیت کرده بود: «نتانیاهو برای به‌کرسی نشاندن دروغ‌های نژادپرستانه خویش در خصوص ملتی که 3 بار یهودیان را نجات داده است، به تاریخ مجعول و تحریف تورات پناه می‌برد. این عادت اوست.» (جزئیات بیشتر)

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها