أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۵۷۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه دفاتر پلیس+10 برای صدور برگه سوء پیشینه در ایام ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت خود ادامه می‌دهند، افزود: دفاتر پلیس+10 از سی‌ام اسفند تا هفتم فروردین ماه بازخواهند بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی  در پاسخ به این سوال که ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام تعطیلات نوروز انجام خواهد شد، آیا در این ایام دفاتر پلیس+10 فعالیت خواهند داشت، گفت: برگه سوء پیشینه برای ثبت نام تمامی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است. بر همین اساس برای گرفتن این برگه دفاتر پلیس+10 در ایام ثبت نام فعال خواهند بود.

 ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی‌ام اسفند تا هفتم فروردین ماه و در ایام تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها