يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۵۳۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
منابع امنيتي يمن از انهدام يك خودروي نظامي «مزدوران» ائتلاف سعودي در و كشته شدن چندين نفر از شبه نظاميان وابسته به ائتلاف سعودي در استان‎هاي الجوف و صنعاء واقع در شمال يمن خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، نيروهاي ارتش يمن و كميته هاي مردمي وابسته به انصارالله روز يكشنبه گذشته يك خودروي نظامي «مزدوران» سعودي را در منطقه «الغيل» استان الجوف منهدم كردند و تعدادي از شبه نظاميان وابسته به ائتلاف سعودي را در الجوف در شمال يمن و منطقه نهم واقع در شمال غربي استان صنعاء از پاي درآوردند.

يك منبع نظامي يمن خاطرنشان كرد كه نيروهاي ارتش يمن و انصارالله خودروي نظامي شبه نظاميان سعودي را در محور المقاطع منطقه الغيل استان الجوف از پاي درآوردند. علاوه بر آن، سه نفر از مزدوران به دست تك تيراندازان در همان محور كشته شدند.

به گزارش شبكه المسيره، در محور نهم استان صنعاء نيز دو نفر از عناصر شبه‌نظامي وابسته به ائتلاف سعودي در پايگاه التبه الحمراء واقع در شمال منطقه القتب و سه شبه‌نظامي ديگر در تبادل آتش با شبه نظاميان در پايگاه التبه السودا از پاي درآمدند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها