أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۵۳۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
منابع امنيتي يمن از كشته شدن ۱۷ داعشي و زخمي شدن ۲۰ نفر ديگر در مناطق و روستاهاي مختلف استان البيضاء واقع در مركز اين كشور كشته شدند.
به گزارش پایگاه 598، تعدادي از عناصر تكفيري داعش به دست نيروهاي ارتش يمن و كميته هاي مردمي وابسته به انصارالله در مناطق مختلف استان البيضاء واقع در مركز يمن كشته شدند.

يك منبع نظامي يمن به شبكه المسيره گفته كه 17 داعشي در روستاهاي «حمه الحصم، لقاح، العشاش و الجمري» در منطقه قيفه در منطقه القريشيه كشته و 20 نفر نيز زخمي شدند.

اين منبع امنيتي با ذكر جزئيات گفت: شش نفر از عناصر داعش در روستاي حمه الحصم كشته و هشت نفر زخمي شدند، هشت نفر در روستاي لقاح كشته و يازده نفر زخمي شدند و سه نفر ديگر نيز در روستاي الجمري كشته و چهار نفر ديگر زخمي شدند.

روزنامه انگليسي «فايننشال تايمز» اخيرا با انتشار مطلبي درباره تروريسم در عراق و سوريه گزارش داد كه داعشي‌هاي سوريه و عراق براي پيوستن به جنگ يمن، به اين كشور فرار مي‎كنند و يمن به محلي ايده‌آل براي فراري‌هاي داعش از سوريه و عراق تبديل شده است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها