يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۵۰۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مجاز نیستیم در کارهایمان از حریف سوء استفاده کنیم اما نباید هالو بازی کنیم که سرمان کلاه برود و از بازیکنانم ناراحتم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: یک نوعی از بازی و فوتبال هم همین است. فقط می‌توانم از بازیکنانم گلایه‌مند باشم که ساده‌ لوحانه بازی کردند. مجاز نیستیم در کارهایمان از حریف سوء استفاده کنیم اما نباید هالو بازی کنیم که سرمان کلاه برود و از بازیکنانم ناراحتم. مواردی به بازیکنانم قبل از بازی گوشزد کردم آن‌ها ساده لوحانه بازی کردند. از صمیم قلب دوست دارم تیم صنعت نفت در لیگ برتر باشد می‌توانم با این نتیجه کنار بیایم اما باخت اینچنین ساده‌لوحانه دفعه اولم نیست و اذیت می‌شوم.

جلالی در مورد اینکه منظورش از ساده لوحی چیست، گفت: وقتی بازیکن خودش را به زمین انداخته چرا باید توپ را بیرون بزند و ۵ دقیقه بازی بخوابد و در صحنه دیگر ۶ دقیقه در صحنه دیگر ۱۰ دقیقه بخوابد تو می‌دانی که بازیکن می‌خواهد بازی را بخواباند وقتی اینقدر ساده لوح باشد باید سرش کلاه برود.

سرمربی پیکان در مورد اینکه چه رتبه‌ای در لیگ کسب می‌کند گفت: در این فصل از لیگ پیکان به لیگ برتر آمده و شانس کسب سهمیه آسیا را داشتیم و از این باخت ناراحتم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها