يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۵۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
وزیر امور داخلی جدید آمریکا که به تازگی از سنا رای اعتماد گرفت با اسب به وزارتخانه رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، "رایان زینک" وزیر جدید وزارت امور داخلى (مدیریت منابع طبیعى، پارکها و..) آمریکا روز اول کار با اسب به وزارتخانه خود رفت.

مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه با 68 رای موافق در مقابل 31 رای مخالف، با انتخاب "رایان زینک" به عنوان وزیر امور کشور آمریکا موافقت کرد.

در طول جلسه استماع وی در سنا، زینک اعلام کرد که در اقدام دولت اوباما در محدود کردن فعالیت‌های اکتشافی و حفاری در آلاسکا تجدیدنظر خواهد کرد و همچنین اظهارات گذشته دونالد ترامپ در این باره که تغییرات آب و هوایی را یک شوخی تقلی کرده بود را رد کرد.

همانند بسیاری از وزرای ترامپ، زینک نیز معتقد بود که آب و هوا در حال تغییرات بوده، اما گفت که باید تاثیرات بشر در این تغییرات مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها