أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۹۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: گرانی صرفا ربطی به شب عید ندارد. به طور طبیعی چند درصد گرانی داریم که نباید بیشتر از حد طبیعی باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این وزارتخانه برای فضای مجازی در عرصه انتخابات اظهار داشت: اکنون در فضای مجازی تبادل اطلاعات به طور طبیعی انجام می‌شود، طبیعتاً اگر مطالب خلافی هم باشد باید در کارگروه خاص خود بررسی شود.

وی درباره فضای مجازی در عرصه انتخابات گفت: در انتخابات حرف و حدیث زیاد است لذا ما هم باید مقداری تحمل خود را بالا ببریم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی درباره تمهیدات و اقدامات وزارت دادگستری درباره کنترل گرانی کالاها، خاطرنشان کرد: گرانی صرفا ربطی به شب عید ندارد. به طور طبیعی چند درصد گرانی داریم که نباید بیشتر از حد طبیعی باشد.

وی افزود: در کل 7 و 8 درصد افزایش قیمت داریم، هر چند این درصد نسبت به سال‌های قبل کاهش رشد داریم که دستاورد خوبی است، چون باعث عدم جلوگیری از افزایش تورم در کنار افزایش نرخ رشد شد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه در برخی اقلام شاهد گرانی هستیم، یادآور شد: در برخی اقلام سوء استفاده داریم که قطعا وزارت دادگستری در این مواقع با سودجویی‌ها مقابله خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
لعنت بر آدم دروغگو و خائن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
در تمام دنیا اینطوره که وقتی کالایی زیاد بشه قیمتش پایین میاد ولی ایران در همه چیز برعکسه!!
یه نمونش همین گرونی دم عید!
یه نمونش قیمت جهانی طلا که وقتی بالا میره در ایران هم بالا میره ، ولی وقتی پایین میره در ایران نه تنها پایین نمیره، حتی متوقف هم نمیشه و بصورت خودکار بازم بالا میره!!
من موندم چرا ایران اینطوره!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها