امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۴۸۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل خود از خط دفاعی و دروازه بان تیم ذوب آهن به عنوان نقطه قوت این تیم در مقابل عمر السوما مهاجم خطرناک الاهلی پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان امشب در حالی مقابل الاهلی عربستان به میدان می رود که حریف سعودی با برتری 2-0 برابر بنیادکار نشان داد اصلی ترین مدعی صعود از این گروه محسوب می شود. تیمی که با هدایت کریستین گروس نقشه های زیادی برای رسیدن به مراحل نهایی این فصل از رقابت های آسیایی در سر دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل خود از بازی های مهم امشب در غرب قاره با اشاره به مصاف ذوب آهن با الاهلی ستاره حریف سعودی را مهاجم سوریه ای الاصل این تیم قلمداد کرد و نوشت:« مدافعان و دروازه بان ذوب آهن بعد از درخششی که در مصاف با العین در هفته اول داشتند امشب باید از یک آزمون دشوار دیگر نیز به سلامت بیرون بیایند. مهار عمر السوما گلزن اول الاهلی و ستاره شماره 9 این تیم که نشان داده از چه توانایی های بالایی در گلزنی برخوردار است».

البته سایت AFC تنها رسانه ای نبود که به سوما پرداخت چون بیشتر رسانه های سعودی و حاشیه خلیج فارس نیز از این مهاجم بلندقامت به عنوان امید اول گلزنی الاهلی نام برده و مدعی شدند عمر السوما می تواند سرنوشت بازی امشب را تغییر دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها