يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۶۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
مجلس سقف منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی را تصویب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان، بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور را تصویب کردند.
 
با پایان رسیدگی مجلس به بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1396، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس سقف درآمدها را قرائت کرد.
 
الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بالغ بر سه میلیون و 983 هزار و 833 میلیارد و 335 میلیون ریال شامل:
 
1. منابع عمومی بالغ بر سه میلیون و 467 هزار و 521 میلیارد تومان
 
2. درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی بالغ بر 516 هزار و 312 میلیارد و 335 میلیون ریال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها