أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۴۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
شرکت در کنکور دکتری آن هم برای معروف ترین شخصیت فوتبال ایران اتفاق جالبی بود که در روز جمعه رقم خورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته زمان برگزاری آزمون ورودی دکترای نیمه متمرکز بود که علی دایی آقای گل فوتبال جهان نیز از شرکت کننده های این آزمون بود. 


دایی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی شریف و در رشته متالوژی دریافت کرد تصمیم گرفت برای کسب مدرک کارشناسی ارشد خود رشته تربیت بدنی را برگزیند و در این راه نیز موفق بود و توانست مدرک خود را از داشنگاه آزاد اسلامی اخذ کند و اخذ مدرک دکتری هدف بعدی است که شهریار می خواهد آن را نیز فتح کند.  

 


 
پس از سال ها وقفه در تحصیلات و صرف تمام وقت در فوتبال و تجارت و خانواده، اکنون شهریار در اوایل روزهای 48 سالگی، چالش جدید را در پیش گرفته و تصمیم گرفته تحصیلات خود را ادامه داده و مدرک دکترای خود را در رشته جامعه شناسی اخذ کند. 


آقای گل فوتبال جهان نزدیک به 4 ساعت در جلسه کنکور حاضر بود و یکبار دیگر همت والایش را به رخ  کشید. او که در دوران حضورش در زمین فوتبال اراده و همتی مثال زدنی داشت، اکنون در تحصیلات هم می خواهد به بالاترین درجات برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها