يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۲۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
در نامه ۱۰۰۰نفر از دانشجویان خوزستانی به رئیس جمهور مطرح شد
هزار نفر از دانشجویان خوزستان در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن تأکید بر گلایه‌مندی مردم از تحقق نیافتن وعده‌های دولت، از روحانی خواستند با حضور در دانشگاه شهیدچمران به سؤالات مردم و دانشگاهیان درباره عملکرد دولت پاسخ دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، هزار نفر از دانشجویان خوزستانی در نامه ای به رئیس جمهور ضمن تاکید بر گلایه مندی مردم از عدم تحقق وعده های دولت از روحانی خواستند تا با حضور در دانشگاه شهیدچمران به سوالات مردم و دانشگاهیان در خصوص عملکرد دولت پاسخ دهد.

در ابتدای این نامه خطاب به روحانی؛ آمده است: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید و انتخاب استان خوزستان به عنوان مقصد اولین سفر استانی دولت، امید حل مشکلات و آبادانی بیشتر استان در دلهای پر رنج مردم خوزستان زنده شد. شما در آن سفر و در مقاطع مختلف وعده هایی به مردم داده اید. از وعده مرتفع شدن مشکل ریزگردها و حل مشکلات بهداشتی و درمانی و آب و فاضلاب استان و تکمیل طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری گرفته تا بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان.

در ادامه تاکید شده است: اما آقای روحانی مردم خوزستان از مسئولین گلایه دارند، زیرا اینک علاوه بر اینکه استانشان هوا ندارد، هر از چند گاهی از نعمت آب و برق و تلفن نیز محروم می شود. آقای رئیس جمهور؛ مردم شهید پرور این استان زرخیز که در ادوار مختلف با ایمان محکم و همت خود در برابر مشکلات مانند کوه ایستاده و همواره دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ناکام گذاشته اند،اکنون نه تنها اثر و نشانه ای از عملی شدن وعده ها نمی بینند بلکه باید با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند که دل هر انسانی را می خراشد.

در قسمت دیگری آمده است: آقای دکتر روحانی حال که به استان خوزستان تشریف می آورید، چه نیکوست که مردم استان را در جریان روند اجرایی شدن وعده های قبلی و چگونگی حل مشکلات و معضلات اخیر قرار دهید.آقای روحانی حال که در روزهای پایانی سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل به سر می بریم،چه خوب است که درباره اقدام و عمل های دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر با مردم گفت وگو کرده و به آنها توضیح دهید.

این دانشجویان در ادامه با بیان اینکه ذهن مردم و علی الخصوص دانشجویان فرهیخته خوزستان مملو از سوالات ریز و درشت درباره عملکرد دولت و مشکلات استان است، اعلام کردند: آقای روحانی دانشجویان خوزستانی انتظار دارند که فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حضور مسئولین در دانشگاهها و پاسخگویی به پرسشهای دانشجویان را نصب العین قرار داده و ضمن حضور در دانشگاه به سوالات دانشجویان پاسخ گویید.

در خاتمه این نامه خطاب به روحانی تاکید شده است: از حضرتعالی دعوت می کنیم تا با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز، علاوه بر مشاهده مشکلات و کاستی های دانشگاه و چاره اندیشی و برنامه ریزی برای رفع آنها، در جلسه ای به پرسشهای گوناگون دانشجویان پاسخ دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها