يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۱۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که رخ داد آنها را با دست و پای بسته داخل استخر پر از آب انداختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت امید عالیشاه و احمد نوراللهی که به دلیل قرارداد با تراکتورسازی تا پایان فصل نمی‌توانند در هیچ تیمی فوتبال بازی کنند، اظهار کرد: این بازیکنان شش ماه از زندگی خود را از دست می‌دهند. باید فکری به حال آنها کنیم. تاج مدیر کاربلدی است و باید به دنبال راهکاری برای بازی کردن مجدد آنها باشد. خدا را گواه می گیرم که این موضوع را به خاطر تراکتورسازی نمی گویم و دلم برای این بازیکنان می سوزد.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت پرونده‌های انضباطی تراکتورسازی در کمیته‌ انضباطی فیفا و احتمال کسر امتیاز از این تیم، گفت‌: در سه، چهار روز گذشته احتمال کسر شش امتیاز از تراکتورسازی وجود داشت، اما آجرلو از طریق یکی از دوستانش یک میلیارد و نیم فراهم کرد و از این موضوع جلوگیری کردیم. شهردار تبریز و اعضای شورای شهر و مجلس شورای اسلامی تبریز تاکنون کمک زیادی کرده‌اند.

او همچنین درباره تصویب قانونی مبنی بر انجام خدمت سربازی بازیکنان فوتبال در تیم‌های خودشان به جای اعزام به تیم‌های نظامی، تاکید کرد: من ۱۰۰ درصد موافق این قانون هستم. یکسری باشگاه‌ها برای بازیکنان زحمت می کشند و حق دارند از آنها استفاده کنند. باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن، سپاهان، فولاد و پیکان چند سال برای یک بازیکن زحمت می‌کشند و باید از دسترنج خود استفاده کنند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت این قانون تشکر می‌کنم. این موضوع کمک شایانی به بازیکنان جوان می‌کند.

قلعه‌نویی که در رادیو تهران صحبت می‌کرد، درباره افزایش اختلاف امتیاز تیمش با پرسپولیس و این که آیا می‌توانند این فاصله را جبران کنند، یادآور شد: ما تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام می‌دهیم، اما نتیجه‌ دست خداست. در بازی با پرسپولیس دست و پای ما را بستند و داخل استخر پر از آب انداختند. تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم بزرگ آذربایجان از آن حمایت می‌کنند، اما من از آنها گلایه دارم. ما ۱۰ – ۲۰ میلیون آذری زبان داریم که در یک نظرسنجی از محمد ابراهیمی حمایت نکردند. حتی خلاصه بازی تیم ما را ۱۰۰ هزار نفر به صورت اینترنتی می‌بینند. مردم آذربایجان به ما کمک کنند. کسب نتیجه‌ هم دست خداست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدار معوقه تیمش با سیاه‌جامگان در  هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر، گفت‌: خودمان را برای این دیدار معوقه آماده می‌کنیم. سیاه‌جامگان تیم خوبی است. ۱۲:۳۰ امروز (چهارشنبه) تمریناتمان برگزار خواهد شد و ساعت ۱۷:۳۰ راهی مشهد می شویم.

او درباره این دیدار افزود: اعتقاد من این است که در نیم فصل دوم همه تیم‌ها خطرناک هستند و هر بازی حکم فینال دارند. بازیکنان ما شاید در چند وقت اخیر از نظر روحی و روانی از شرایط خوبی برخوردار نباشند، اما دو روز است که مرتبا روی این موضوع کار می‌کنم. سیاه‌جامگان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب جزو سرمایه‌های فوتبال ما هستند.

قلعه‌نویی درباره اظهارات مصطفی آجرلو مبنی بر این که هر اتفاقی بیفتد با قلعه‌نویی ادامه‌ خواهند داد، اظهار کرد: در زندگی‌ام هیچ گاه پشت در اتاق هیچ مدیری ننشستم و برای مسائل خودم به هیچ مدیری زنگ نزدم. من هم در زندگی‌ام اشتباه‌هایی داشته ام، اما نیت من خیر بوده است. قبل از این که من با آجرلو همکاری کنم ذهنیت مثبت و فعلی را درباره او نداشتم که این به خاطر تبلیغات منفی علیه او بود، اما آجرلو، مدیری است که ۳۰ – ۴۰ سال در فوتبال حضور داشته و در حال‌ حاضر او را باید یک مدیر ورزشی بدانیم. او انسان بزرگی است.

او ادامه‌ داد: امیرکبیر می‌گوید "اگر برنامه یک ساله دارید گندم بکارید، اگر برنامه ۱۰ ساله دارید درخت بکارید و اگر برنامه ۱۰۰ ساله دارید انسان تربیت کنید." هدف آجرلو خدمت به جامعه است و در هر سمتی باشد این کار را انجام می‌دهد. او بی منت همه مشکلات را بر دوش می کشد.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به مشکلات این تیم، گفت‌: ابتدای هر سال کمکی در حدود ۱۰ تا یازده میلیون تومان به تراکتورسازی انجام می‌شود، اما با آمدن آجرلو این موضوع متوقف شد. اما او بارها را بر دوش کشید و پس از آن از پنجره نقل‌ و انتقالات محروم شدیم. در حال‌ حاضر هم با هفت پرونده انضباطی در فیفا مواجه شده ایم که هیچ کدام از آنها مربوط به آجرلو نیست. عباسی، مدیر سابق تراکتورسازی فرد بسیار خوبی است و من هم با او همکاری داشته ام، اما برخی از آدم‌ها به جای این که به وظایف خود عمل می‌کردند اکنون از عملکرد منفی خود تبلیغ مثبت می‌کنند. آنهایی که شش سال پیش این پرونده‌ها را به وجود آوردند اکنون پاسخگو نیستند. اگر هر روز ۱۰۰ هزار تومان کنار می گذاشتند در پایان سال ۴۰۰ میلیون تومان ذخیره می‌شد. آجرلو تاکنون هم ۱۰ – ۱۱ میلیارد تومان برای تراکتورسازی درآمدزایی داشته است.

قلعه‌نویی گفت‌: ما امسال تیم خوبی داریم و الان هم وضعیتمان بد نیست. روزی که خوب بودیم ورزشگاه نداشتیم، روزی که خوب بودیم و ورزشگاه داشتیم، هواداران نمی آمدند. حالا که همه را داریم از پنجره نقل‌ و انتقالات محروم شده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها