کد خبر: ۴۱۴۱۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
یکی از دانشجویان بورسیه در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ مطرح نمود:
یکی از دانشجویان بورسیه و از شاکیان پرونده بورسیه ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 در خصوص عدم رسیدگی به این پرونده بیان داشت: بیش از 600 روز از شکایت دانشجویان بورسیه از مسولین سازمان دانشجویان مجتبی صدیقی، احمد غلامی و رسانه های مغرض به اتهام نشر اکاذیب افترا و تهمت در دادسرای فرهنگ و رسانه می گذرد ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از دانشجویان بورسیه و از شاکیان پرونده بورسیه ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 در خصوص عدم رسیدگی به این پرونده بیان داشت: بیش از 600 روز از شکایت دانشجویان بورسیه از مسولین سازمان دانشجویان مجتبی صدیقی، احمد غلامی و رسانه های مغرض به اتهام نشر اکاذیب افترا و تهمت در دادسرای فرهنگ و رسانه می گذرد ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.



وی همچنین اظهار داشت: همچنین بیش از 265 روز از شکایت دانشجویان بورسیه از محمود صادقی نماینده لیست امید به اتهام تهمت وافترا و نشر اکاذیب می گذرد که متاسفانه تا آنجایی که بنده اطلاع دارم اقدامی نیز در این باره صورت نگرفته است.

این دانشجوی بورسیه ضمن درخواست رسیدگی قوه قضائیه به این پرونده ها گفت: سوال دانشجویان بورسیه این است که علت عدم رسیدگی و اعلام نتیجه این پرونده ها چیست و  چرا پاسخی در این خصوص به شاکیان پرونده داده نمی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها