يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۴۱۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پیام رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۱» به استکبار جهانی این است که بی‌عقلی‌ نکنند و توان نیروهای مسلح را قدرتمند بدانند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار محمد پاکپور در حاشیه برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۱» در شمال شرق کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز پایان این رزمایش در منطقه شمال شرق کشور برگزار شد و به تمام اهداف از پیش تعیین شده برای یگان‌های پیاده، مکانیزه، تکاور، هوانیروز و سایر شرکت‌کنندگان در رزمایش، دست یافتیم.

وی در خصوص پیام رزمایش گفت: پیام رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۱ برای مردم ایران این است که «نیروهای مدافع نظام، آمادگی کامل دارند در مقابل هر تهدیدی، پاسخی کوبنده بدهند».

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به پیام این رزمایش برای استکبار جهانی افزود: پیام برای استکبار جهانی این است که «بی‌عقلی نکنند و توان نیروهای مسلح را قدرتمند بدانند و اگر حرکتی انجام دهند، این توان در نیروهای مسلح وجود دارد که پاسخی کامل به آن داده شود».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها