أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۴۰۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
نیروهای سوری و مقاومت در جنوب دیرالزور با تروریست‌های داعش درگیر هستند. جنگنده‌های ائتلاف آمریکا نیز در ریف شرقی دیرالزور یک بازار را هدف قرار داد که چندین کشته و زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با پشتیبانی هوایی، عملیاتی گسترده‌ را شامگاه روز گذشته و بامداد امروز در شهر دیرالزور انجام دادند.

خبرگزاری «سانا» سوریه گزارش داد که این عملیات در اطراف «جبل الثرده» و مناطق «المقابر و معامل البلوک» و گردان «جنید» و منطقه «العرفی» بود.

نیروهای سوری همچنین توانستند تک تیراندازهای داعش را که در بخشهای باقی مانده المقابر واقع در جنوب دیرالزور مخفی شده بودند، از پای درآورند.

عملیات ارتش در شب گذشته و بامداد امروز بر حمله بر مراکز تجمع داعش در گذرگاه «الحویقه» در نزدیکی باشگاه مهندسان صورت گرفت.

شماری از مردم بومی منطقه «الجنینه» در شمال شهر دیرالزور نیز به یک ایست و بازرسی وابسته به داعش حمله کرده و موفق شدند همه عناصر حاضر در این ایست بازرسی را از پای درآورند.

منابع امنیتی هم اعلام کردند که نیروهای ویژه ارتش سوریه در محور جنوبی شهر دیرالزور پیشروی چشمگیری داشته و موفق شدند کنترل ارتفاع «علوش» واقع در منطقه المقابر را به دست گیرند.

جنگنده های آمریکا 20 غیر نظامی را کشتند

وبگاه خبری «آرا» وابسته به معارضان نیز اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف آمریکا در بیابان «المیادین» واقع در ریف شرقی دیرالزور به یک بازار  حمله کردند.

به گزارش این وبگاه، این بازار در ناحیه «الصور» واقع در ریف شرقی دیرالزور قرار داشت و بر اثر آن بیش از 20 غیر نظامی کشته و شماری از زنان و کودکان نیز زخمی شدند.

اما گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر، وابسته به مخالفان، مدعی شد که این جنگنده ها ناشناس بوده است و آماری از تلفات این افراد در دست نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها