کد خبر: ۳۶۷۲۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران (لیگ آزادگان) با پیروزی مس رفسنجان، فجرسپاسی، ماشین‌سازی تبریز، و پیکان صدرنشین همراه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران (لیگ آزادگان) از ساعت 15 امروز (دوشنبه) آغاز شد و در نخستین دیدار تیم‌های هم‌استانی مس کرمان و مس رفسنجان به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود رفسنجانی‌ها پایان یافت.

بهرام رشید‌ فرخی و فرزاد حسین‌خانی (گل به خودی) برای مس رفسنجان و علی مرزبان برای تیم میزبان گلزنی کردند تا رفسنجانی‌ها پیروزی شیرینی در خانه حریف کسب کرده و انتقام شکست دور رفت را بگیرند.

دیدار تیم‌های پاس و گل‌گهر سیرجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. احمد جمشیدیان (پنالتی) برای پاس و احسان تاییدی برای گل‌گهر گل زدند.

دیدار تیم‌های داماش گیلان و پارسه تهران گلی نداشت و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند. همچنین خونه به خونه و خیبر خرم‌آباد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.

پیکان صدرنشین با یک گل آلومینیوم هرمزگان را شکست داد. سیامک نعمتی تک گل پیکان را در این دیدار خانگی وارد دروازه حریف کرد.

دیدار تیم‌های شهرداری اردبیل و ماشین سازی تبریز با پیروزی تبریزی‌ها پایان یافت. اکبر آفاق و حامد پاکدل دو گل ماشین‌سازی را به ثمر رساندند.

سومین تساوی بدون گل هفته در شیراز رقم خورد؛ جایی که فجر سپاسی میزبان نساجی مازندران بود.

آلومینیوم اراک با دو گل گیتی‌پسند را در خانه حریف شکست داد. عماد میرجوان و جواد مولایی گل‌های میهمان را به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی پیکان با 56 امتیاز در صدر است و تیم‌های خونه به خونه (51)، فجرسپاسی (48) و مس کرمان (46) در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها