امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۶۷۱۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
رئیس جمهور در بدو ورود به استان یزد گفت: در سفر استانی به یزد طرح‌ها و پروژه‌ها و آن مواردی که بناست برای توسعه استان در سال ۹۵ و ۹۶ به اتمام برسد، به مردم اطلاع داده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایق پیش در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های بیست‌ و پنجمین سفر استانی دولت اظهار داشت: این سفر و دیدار با مردم شریف، خونگرم و وفادر به انقلاب اسلامی که  در روزهای پایانی سال 94 و بعد از حماسه مردم در 7اسفند انجام می‌گیرد، فرصتی است تا مطالبات و نظرات مردم را به طور مستقیم بشنویم و در جریان آن‌ها قرار بگیریم.

رئیس‌‌جمهور با تاکید براینکه مردم یزد، مردمی با ایمان، باتقوا و سخت‌کوش هستند، افزود: طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای توسعه استان یزد در نظر گرفته شده در این سفر تشریح می‌شود. همچنین در دیدار با نخبگان، علماء و بزرگان و دیدار با بخش اقتصادی، آنچه که برای آینده این استان می‌تواند، مد‌نظر قرار گیرد، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام روحانی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان یزد باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
احمدی نژادی تر از احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها