يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۷۰۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
«از شایعه تا واقعیت»
بتازگی نوع نشستن حسین فریدون در هنگام سخنرانی روحانی به یکی از موضوعات داغ برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه 598، بتازگی مطلبی با عنوان «مدل عجیب نشستن برادر رئیس جمهور» از سوی برخی سایت‌ها منتشر و سپس با رویکردی انتقادی و طنز در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

برخی نیز پا را فراتر گذاشته و برای مدل نشستن برادر روحانی تحلیل‌های سیاسی ارائه داده و آن را رویکرد جدید حسین فریدون در مقابل حسن روحانی دانستند.

 

 

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد تصویر فوق مربوط به سفر حسن روحانی به استان یزد در اردیبهشت سال 92 و پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

 

 

در تاریخ مذکور علت اصلی نشستن متفاوت حسین فریدون در هنگام سخنرانی روحانی مربوط می‌شود به آسیب‌دیدگی پای وی، در تصویر زیر همان‌طور که مشاهده می‌کنید برادر رئیس جمهور در همان سفر و در هنگام حضور در مسجد حظیره استان یزد از عصا استفاده کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
-
۱۱:۲۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
۱
۰
از شما بعید بود ولی تشکر بابت اطلاع رسانی درست شما
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
۰
۱
همانطور که میبینید اینها بی ادب تر از این هستند
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
۰
۱
بافرض مریضی ، نشستن با آن وضعیت در آن جلسه چه ضرورتی داشت ؟؟
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
۰
۱
چه مریض باشد وچه نباشد این طرز نشستن بسیارزشت است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
هیج توجیهی نیست بی ادبی از سر و کله اش میباره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها