أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۶۷۰۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
محسنی‌اژه‌ای خبر داد؛
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در نودو سومین نشست خبری خود گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد. وی بیان کرد: دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی‌الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است. دادگاه علاوه بر اعدام، متهمان را به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک چهارم پولشویی محکوم کرده است.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در نودو سومین نشست خبری خود گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد.

وی بیان کرد: دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی‌الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است. دادگاه علاوه بر اعدام، متهمان را به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک چهارم پولشویی محکوم کرده است.


بابک زنجانی تاجر ایرانی است که یکی از بزرگترین متهمان فساد مالی و اقتصادی در ایران شناخته می شود و در تاریخ 9 دی ماه 1392 توسط دادستانی کشور بازداشت شد. براساس اظهارات بیژن نامدار زنگنه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰، اتهامات وی بدهی بیش از دو و نیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی و همچنین جعل اسناد بانکی با پرداخت رشوه به بانک ملی تاجیکستان بوده است.

در جلسه بیست و پنجم از دادگاه بابک زنجانی ، رضا نجفی نماینده دادستان با بیان شبکه ای بودن اقدامات بابک زنجانی و دونفر دیگر از متهمان اشد مجازات را برای آنان خواستار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها