أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۶۹۸۵
زمان انتشار: ۰۸:۱۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
گزارشی از احتمال تخلفی دیگر لیست ۳۰ نفره اصلاحات تهران:
وی طبق قانون انتخابات می بایست حداکثر تا تاریخ 94/03/28 از سمت خود استعفا داده و هیچ پستی در قالب معاون ویا مشاور وزیر نداشته باشد در حالیکه در تمام ارگان های دولتی کماکان از وی به عنوان مشاور امور بانوان وزیر صنعت نامبرده می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، طبق قانون انتخابات، مشاورین و معاونین وزرا برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی می بایست 6 ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا دهند که در روزهای گذشته خبرهایی از تخلفات انتخاباتی برخی از راه‌یافتگان به دهمین مجلس شورای اسلامی منتشر شده است.

در همین خصوص بررسی های پایگاه 598 حکایت از تخلف انتخاباتی دیگری از سوی سهیلا جلودارزاده نامزد مورد حمایت لیست دولت و اصلاح طلبان تهران که توانست با کسب یک میلیون و سیصد و سی و سه هزار و 327 رای و با قرار گرفتن در ردیف 3 منتخبین تهران به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا نماید را دارد.

 در ماده 29 قانون انتخابات در خصوص شرایط ثبت نام افراد به عنوان کاندیدا در انتخابات چنین آمده است: 

اشخاص زیر به‌واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن محرومند:

‌الف ــ اشخاص زیر از داوطلب شدن در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور محرومند مگر اینکه حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء ‌نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند:

 1- رئیس جمهور و معاونین و مشاورین وی
.
.
.

6- معاونین و مشاورین وزرا 

بر اساس اعلام رسمی دوبت سهیلا جلودارزاده در تاریخ 92/11/1 با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن، تجارت به عنوان مشاور امور بانوان وزیر صنعت معدن تجارت منصوب شد.




وی طبق قانون انتخابات می بایست حداکثر تا تاریخ 28/3/94 از سمت خود استعفا داده و هیچ پستی در قالب معاون و یا مشاور وزیر نداشته باشد در حالیکه در تمام ارگان های دولتی کماکان از وی به عنوان مشاور امور بانوان وزیر صنعت نامبرده می شود و همچنین خبری مبنی بر استعفای وی در خبرگزاری دولت و سایت رسمی وزارت صنعت معدن تجارت دیده نمی شود.



حال این سوال پیش می آید که اگر ایشان در زمان مقرر قانونی استعفا داده است چرا کماکان ارگان های رسمی دولت در اخبار متعددی در ماه های شهریور، آبان و بهمن از سهیلا جلودار زاده به عنوان مشاور وزیر استفاده می نمایند و اگر هم ایشان در موعد قانونی استعفا نداده اند مرتکب تخلف شده و می بایست طبق مقررات با ایشان برخورد شود.


این موضوع در حالی است که چندی پیش نیز اخباری مبنی بر تخلف محمد رضا نجفی یکی دیگر از اعضای لیست امید و عدم استعفای وی در موعد قانونی منتشر شد که باعث شکایت از وی و ارسال مدارک تخلف او به شورای نگهبان شد و گمانه زنی هایی مبنی بر حذف و حضور نفر سی و یکم به جای او شد.




شاتا نیوز وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت



جهت مشاهده نتایج جستجو در سایت وزارت صنعت و معدن کلیک فرمایید.

پس از انتشار خبر تخلف سهیلا جلودارزاده مبنی بر عدم استعفای ایشان در موعد قانونی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نامه ای با سربرگ وزارت صنعت معدن و تجارت منتشر شد که در آن نامه آقای نعمت زاده با استعفای سهیلا جلودارزاده در تاریخ 27/3/94 موافقت نموده است.

این نامه در حالی منتشر شده است که سایت وزارت صنعت معدن و تجارت و خبرگزاری ایرنا تا بهمن ماه از عنوان مشاور امور بانوان وزارت صنعت معدن تجارت برای خانم جلودارزاده استفاده می نمودند و حتی در مرداد ماه سال 94 نیز خبرگزاری صداوسیما طی مصاحبه با وی از سمت مشاور وزیری استفاده کرده است.

حال این سوال پیش می آید که اگر ایشان در موعد مقرر قانونی از سمت خود در وزارت صنعت و معدن استعفا داده اند چرا پس از گذشت چندین ماه از استعفای ایشان هنوز از عنوان مشاور در ارگان ها و رسانه های دولتی برای ایشان استفاده شده است.

با توجه به نامه منتشر شده به نظر می رسد که جز آقای نعمت زاده هیچ یک از مدیران و کارکنان وزارت صنعت و معدن علی الخصوص روابط عمومی این وزارتخانه از این موضوع باخبر نشده اند تا مانع استفاده از یک عنوان غیر واقعی برای خانم جلودارزاده شوند!

انتشار این نامه را می توان نوعی رفتار شتاب زده برای فرار از واقعیات عنوان کرد همان گونه که در توجیه تخلف محمد رضا نجفی یکی دیگر از اعضای لیست اصلاح طلبان عنوان گردید که اصلا پستی با عنوان معاون اقتصادی در چارت استانداری ها در آن زمان وجود نداشته است!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها