کد خبر: ۳۶۲۱۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری« محمود – ط» شرور معروف مازندران توسط مأموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان بابل در بامداد روز جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر و کلیپ هایی از قدرت نمایی و رجز خوانی عده ای شرور در شبکه های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که تصاویر پخش شده در فضای مجازی مربوط به چند ماه گذشته بوده، تمامی افرادی که اقدام به این اعمال مجرمانه کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جعفری نسب گفت: با انتشار این کلیپ که در آن شرور معروف به نام «محمود – ط » خود را شاه مازندران معرفی کرده و با قدرت نمایی به ضرب و جرح یکی دیگر از اراذل و اوباش و مخالفان خود که نوعی اقدام درون گروهی بوده ، 6 نفر از عوامل انتشار این تصاویر شناسایی که در عملیاتی ضربتی پنج نفر دستگیر و متهم اصلی متواری شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، نهایتاً متهم و همدست وی را به نام « هانی – ح» که در یکی از روستاهای حومه این شهرستان مخفی شده بودند، در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطر نشان کرد: متهم که دارای 15 فقره سابقه کیفری و شرارت است به انتشار کلیپ درگیری خود با یکی از اشرار معروف به نام «مهران – الف» و سایر همدستان وی با هدف رجز خوانی و مقابله با نامبرده اعتراف کرد که پس از این اقدام به استان های تهران و البرز متواری شد.   

وی اعلام کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
چرا باز از اسامی نامعلوم و پوشش چهره با سوابق 15 بار دستگیری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دستگیری هم به افتخارات شاه مازندران اضافه شد که مطمئنا آزاد میشود و این دفعه با شدت تر از دفعات قبلی به شرارت ادامه میدهد بیچاره ما مردم ؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها