کد خبر: ۳۵۶۴۴۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۰۳ دی ۱۳۹۴
رئیس مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس گفت: آنچه برایم مهم است، پیگیری درست اصول و اهداف انقلاب است/ دغدغه اصلی من از ثبت‌نام در انتخابات ماهیت، شرایط و اهداف انقلاب است و هر گروه که به این اهداف وصل باشد، به آن وصل خواهیم شد

به گزارش پایگاه 598، علی لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و آنچه برای من مهم است، پیگیری درست اصول و اهداف انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب آرمان‌هایی داشت که در تفکر امام تبلور و در شهدا تجلی پیدا کرد و دغدغه من این است که آرمان‌های انقلاب در گردنه خاصی که قرار دارد، به خوبی طی شود.

لاریجانی تاکید کرد: دغدغه اصلی من از ثبت‌نام در انتخابات ماهیت، شرایط و اهداف انقلاب است و هر گروه که به این اهداف وصل باشد، به آن وصل خواهیم شد.

وی یادآور شد: برایم باعث افتخار است که در انتخابات اخیر هم از استان مهم قم نام‌نویسی می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در علت اینکه از قم ثبت‌نام کرد در سخنانی خاطرنشان کرد:  یکی حضور مراجع عظام تقلید و فضلا و دانشمندان حوزه علمیه قم و اقشار مختلفی است که به دلیل شرایط کلان کشور و آبادانی قم نظرشان این بود این بار هم از قم کاندیدای مجلس شورای اسلامی شویم، برای بنده هم افتخاری بود که بپذیرم.

وی شرایط عمومی کشور در صحنه بین‌المللی و شرایط حساس منطقه‌ای و اقتضائات آن را دلیل دیگر کاندیداتوری خود از قم را اعلام کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد که وضعیت اقتصادی کشور وضع منظمی پیدا کند و این راه به صحت طی شود.

لاریجانی با بیان اینکه استان قم به عنوان ام القرای جهان تشیع مورد توجه همه مسلمانان بوده است، تاکید کرد: باید آبادانی شهر قم به نحوه درستی انجام شود و پروژه‌ها به سامان رسد و در کنار پیشرفت و سرافرازی جمهوری اسلامی آبادانی قم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که خواست عمومی به درستی انجام شود، یادآور شد: انتخابات آینده دو مسیر بسیار مهم طی می‌کند یکی انتخابات خبرگان و دیگری انتخابات مجلس شورای اسلامی که هر دو برای کشور بسیار مهم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات باید در یک فضای آرام و باشکوه به درستی سامان پیدا کند، تصریح کرد: بدون تردید یک انتخابات باشکوه جایگاه ایران را در صحنه بین‌المللی محکم‌تر می‌کند و به برطرف کردن مشکلات کشور نیز کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که هم در مجلس خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند باید کارآمد و با تجربه باشند، تصریح کرد: نگاه نمایندگان مجلس باید ملی باشد و پیچیدگی‌هایی که در مسائل اقتصادی وجود دارد، را به درستی فهم کنند و راه حل ارائه دهند.

لاریجانی با بیان اینکه حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات سبب سرافرازی و دستاوردی مهم برای کشور خواهد بود، یادآور شد: امیدواریم این انتخابات خوب، صحیح، منطقی و با شکوه نتایجی خوبی برای ملت ایران داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پیوستن رهروان ولایت به ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: در این خصوص این گروه باید تصمیم بگیرند و ربطی به من ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصل موضوع این است که ذهن بخش‌های مختلف کشور درگیر این باشد که انتخابات با شکوه و در نهایت صحت انجام شود.

وی تصریح کرد: هر چه رقابت با حضور جریان‌های بیشتر و انگیزه باشد، بهتر است نتایج آن برای کشور تاثیرگذارتر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بوسجین
ROMANIA
۱۷:۰۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
۲
۰
نیا جان هرکس را دوست داری به اندازه کافی در هر دو جناح بازی کردی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
لاریجانی ....مجلس رها کن خدا روزیت میرسوند
جدیدترین اخبار پربازدید ها