کد خبر: ۲۸۸۱۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۳۰ دی ۱۳۹۳
سه مرد پاکستانی که به اتهام رمالی در شهر ارزوئیه استان کرمان دستگیر شده بودند، محاکمه و به حبس و جریمه نقدی محکوم شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از جام جم، روزهای پایانی آبان امسال دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهر ارزوئیه از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: مدتی بود به دلایل پیش پا افتاده هر فردی که به خواستگاری ام می آمد، مراسم به هم می خورد و همین موضوع باعث شد دچار مشکلات روحی شوم. به پیشنهاد یکی از دوستانم به ملاقات یک تبعه پاکستان رفتم که در زمینه رمالی و نوشتن نسخه های خوشبختی فعالیت داشت. او پس از ملاقات با من و پی بردن به مشکلم ادعا کرد اگر نسخه های خوشبختی او را مو به مو انجام دهم، طلسم زندگی ام می شکند و ازدواج می کنم.

 

وی ادامه داد: چند بار به ملاقات مرد رمال رفتم و او هر بار با دریافت مبالغی از من نسخه ها را برایم می نوشت و طبق آن عمل می کردم، اما وضع زندگی ام بدتر شد تا این که تصمیم گرفتم به او اعتراض کرده و پول هایم را پس بگیرم، اما وقتی به آنجا رفتم، متوجه شدم که مرد رمال خانه اش را تغییر داده است. با تشکیل پرونده قضایی و چهره نگاری رایانه ای از مرد رمال، جستجو برای دستگیری او آغاز شد تا این که دختران و پسران جوان روستایی دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی عنوان کردند در دام مردان رمال گرفتار شده و مورد کلاهبرداری های میلیونی قرار گرفته اند.

 

تحقیقات پلیس نشان می داد، متهمان سه مرد میانسال هستند. در ادامه جستجو های پلیسی متهمان فراری شناسایی و دستگیر شدند که معلوم شد آنها تبعه پاکستان هستند و با فریب دختران دم بخت و پسران جوان به کلاهبرداری از آنها دست زده اند. با اعتراف متهمان به کلاهبرداری های سریالی، آنها روانه زندان شدند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. این سه مرد پاکستانی چند روز پیش در حوزه قضایی شهر ارزوئیه محاکمه شده و از سوی عنایت الله دهقانی، رییس حوزه قضایی این شهر هر کدام از متهمان به تحمل یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها