کد خبر: ۲۲۵۰۴۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۰     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال چند روز دیگر آغاز می‌شود بر این اساس گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست ورودی و خروجی تیم‌های لیگ برتر از همین الآن شروع شده است.
به گزارش پایگاه 598، شایعات زیادی این روزها حول و حوش تیم‌های لیگ برتر در مورد لیست خریدشان به وجود آمده است. این موضوع بهانه‌ای شد تا به بررسی این گمانه‌زنی‌ها بپردازیم.



*قرارداد داخلی پرسپولیس با مهدی دغاغله

علی دایی یک هفته قبل لیست بازیکنان مورد نظرش را به علیرضا رحیمی، مدیر عامل این تیم داد. بر این اساس رحیمی قرار است با بازیکنان مد نظر دایی مذاکره کند.

گفتنی است، مهدی دغاغله مهاجم فصل گذشته ملوان بندر انزلی با باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی بست. چند روز دیگر در هیأت فوتبال تهران قراردادش را ثبت می‌کند. دغاغله اولین بازیکنی است که به تیم پرسپولیس پیوست.

همچنین باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه شلوغ بود چرا که "امین حاج‌محمدی" مدافع  فصل گذشته تیم ملی امید کشورمان و نفت تهران، "محسن فروزان" دروازه‌بان سابق تیم فوتبال گسترش فولاد هم به باشگاه پرسپولیس رفتند و به توافقات اولیه با این تیم رسیدند و پس از مذاکره با رحیمی قرارداد داخلی با باشگاه پرسپولیس امضا می‌کنند.



 به هرحال لیست خرید علی‌ دایی چندان پرتعداد نیست دایی به دنبال حفظ 90 درصد از بازیکنان فصل پیش است و فقط 6 و 5 بازیکن لیگ برتری را می‌خواهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که عبداله کرمی مدافع فولاد خوزستان هم مدنظر سرخ‌پوشان است.

براساس شنیده‌ها مدیر برنامه‌ این بازیکن با علیرضا رحیمی به توافقات اولیه رسیدند.

احتمال جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس وجود دارد. بر این اساس علی دایی قصد دارد عبد‌اله کرمی را جایگزین سیدجلال حسینی کند.

چند روز قبل اعلام شد که علی دایی و علیرضا رحیمی بر سر جذب سامان آقازمانی با یکدیگر درگیر شدند اما یک منبع آگاه اعلام کرد که این موضوت صحت ندارد چرا که سامان آقازمانی در لیست خرید دایی قرار ندارد.

با توجه به این‌که پرسپولیس محدودیت مالی دارد این احتمال وجود دارد که این تیم نتواند با نیلسون برای فصل بعد به توافق برسد. بر این اساس محسن فروزانی هم یکی از بازیکنان مدنظر دایی در پست دروازه‌بانی است که روز سه‌شنبه به باشگاه پرسپولیس رفت و با مسئولان این تیم به توافق اولیه رسیدند.



شنیده‌ها حاکی از آن است  برخلاف این‌که گفته می‌شود در لیست دایی برای فصل بعد چند تن از بازیکنان سپاهان قرار دارند اما یکی از نزدیکان دایی اعلام کرد که در لیست خرید دایی بازیکنان سپاهان قرار ندارند. بر این اساس هادی عقیلی، حاج صفی، امید ابراهیمی بازیکنان مدنظر دایی برای فصل بعد نیستند.

همچنین علی دایی در لیستش نامی از سینا عشوری، سعید دقیقی و سیدجلال رافخایی نبرده است.

در لیست 5 نفره بازیکنان مدنظر دایی برای فصل بعد، قاسم حدادی‌فر، محسن فروزان، عبداله کرمی، رضا نوروزی و بختیار رحمانی دیده می‌شوند. برخی از بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به این لیست اضافه خواهند شد.

رضا محمدی، دروازه‌بان دوم پرسپولیس، قاسم دهنوی، سید صالحی، فرزاد حاتمی، یونس شاکری(بازیکن قرضی پدیده مشهد) و هادی نوروزی(بازیکن قرضی که به نفت تهران رفته بود) در لیست مازاد علی دایی برای فصل بعد قرار دارند.

نیلسون، پولادی، ماهینی، کفشگری، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، امید عالیشاه و محمد عباس‌زاده در فصل بعد می‌مانند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سید‌صالحی مهاجم پرسپولیس مدنظر علی دایی در فصل آینده نیست. بر این اساس تراکتوری‌ها این مهاجم را می‌خواهند. باید دید وضعیت سید‌صالحی در روزهای آینده به چه صورت می‌شود.



*بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی برای فصل بعد

امیر قلعه‌نویی خیالش نسبت به ماندن در تیم استقلال راحت شده است. بر این اساس قلعه‌نویی برای یارگیری دست به کار شد.

پژمان نوری، علیرضا نیکبخت‌واحدی، مهرداد اولادی، احمد جمشیدیان، کاروالیو، مجید غلام‌نژاد، مهدی نظری، ساموئل و ساوش اکبرپور در لیست مازاد قلعه‌نویی قرار دارند.

کبه مهاجم استقلال قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد و به کشورش بازگشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ساموئل و نظری رضایت نامه شان را گرفتند و مشکلی برای جدایی از استقلال ندارند.

کاوه رضایی، هادی عقیلی، مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی، سجاد شهباززاده، وریا غفوری، علی حمودی، ادینهو، میلاد فخرالدینی و امید ابراهیمی بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی برای فصل بعد هستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که از بین محمد قاضی و آرش برهانی یکی از تیم استقلال جدا می‌شود.

محمد قاضی از تیم‌های فوتبال سپاهان، ذوب آهن و پدیده مشهد پیشنهاد دارد. باید دید در نهایت قاضی در استقلال می‌ماند یا به پیشنهاد یکی از تیم‌ها جواب مثبت می‌دهد.



شنیده‌ها حاکی از آن است که پژمان نوری قصد دارد فصل بعد از فوتبال خداحافظی کند. نوری تمایل دارد که در ملوان از فوتبال خداحافظی کند اما به نظر می رسد که ملوانی‌ها قصد ندارند که این بازیکن را جذب کنند. بر این اساس باید دید امیر قلعه‌نویی راضی می شود که نوری با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کند یا نه!

گفتنی است، برخی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر مشترکاً در لیست علی دایی و قلعه‌نویی قرار دارند.

امین حاج‌محمدی، سجاد شهباززاده، عبداله کرمی، کریم انصاری‌فرد و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که مشترکاً در لیست علی دایی و قلعه‌نویی قرار دارند.

حضور پررنگ پدیده مشهد در نقل و انتقالات باشگاه پدیده مشهد برخلاف برخی از تیمها حضور پررنگ در نقل و انتقالات دارد. رضا عنایتی اولین بازیکنی بود که با پدیده مشهد قرارداد داخلی بست. عباس محمدرضایی هم سابقه بازی در تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال را دارد با تیم پدیده مشهد قرارداد داخلی بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها