کد خبر: ۱۳۵۱۵۲
زمان انتشار: ۰۷:۵۴     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
وظيفه الهي، خطير و سنگيني بر عهده شوراي محترم نگهبان است. اين وظيفه خطير در يک کلمه نجات آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از دام خطرناکي است که دشمنان بيروني و دنباله‌هاي داخلي آنها پيش پاي ايشان پهن کرده‌اند. شوراي محترم نگهبان اسناد و دلايل قانوني قابل توجهي براي رد صلاحيت ايشان در اختيار دارد و با استناد به آن مي‌تواند چرخه فريبي که براي وي تدارک ديده‌اند را مختل کند.
به گزارش 598، ستون سر مقاله امروز روزنامه کیهان،به مقاله ای از حسين شريعتمداري با  عنوان«شکايت آيت‌الله ! »اختصاص یافت:

«شرايط سني من به گونه‌اي است که توان لازم براي مسئوليت سنگين رياست جمهوري و اداره امور اجرايي کشور را ندارم و معتقدم رئيس جمهور شدنم خلاف شرع و به زيان نظام خواهد بود». اين ديدگاه و نظر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، چند ماه قبل و در حالي ابراز شده بود که علاوه بر اصرار اصحاب وطن‌فروش فتنه 88، برخي از مقامات و مراکز آمريکايي و اروپايي نيز ايشان را براي نامزد شدن در انتخابات رياست جمهوري يازدهم تشويق و ترغيب مي‌کردند.

همان روزها- 15 مهرماه 1391 يعني 7 ماه قبل- مرکز استراتژيک «شوراي امنيت ملي ايالات متحده آمريکا- U.S. NATIONAL SECURITY COUNCIL- طي گزارشي درباره انتخابات رياست جمهوري ايران از ابراز تمايل آمريکا به نامزدي آقاي هاشمي خبر داده و آورده بود «از نگاه غرب آقاي رفسنجاني به‌عنوان يک شخصيت ميانه‌رو بهترين گزينه براي رياست جمهوري آينده ايران است».

 در اين گزارش آمده بود «اگرچه رسانه‌ها و تحليل‌گران آمريکايي و اروپايي تاکنون در چند نوبت پايان عمر سياسي آقاي اکبر رفسنجاني را اعلام کرده‌اند که ناکامي وي در بازگشت به مقام رياست جمهوري در انتخابات ژوئن 2005- خرداد 84- خروج از امامت جمعه تهران و برکناري از رياست مجلس خبرگان از جمله اين موارد بوده است ولي حضور پررنگ وي در اجلاس سران عدم تعهد در کنار رهبر ايران و خوشامدگويي وي به مقامات عالي‌رتبه ميهمان و جايگاه تعيين شده براي او در کنار «بان کي‌مون»، ميهمان ويژه اجلاس را بايد يک رنسانس براي اين بازمانده سياسي بزرگ ايران تلقي کرد که نشان مي‌دهد اين شخصيت هفتاد و چندساله با رويکردي ميانه‌رو نسبت به غرب اين امکان را دارد که يک بار ديگر در کانون قدرت ايران ايفاي نقش کند (به‌تاکيد اين انديشکده آمريکايي روي قيد «يک بار ديگر» يعني آخرين فرصت براي بهره‌گيري از آقاي هاشمي توجه کنيد)».

رصد رسانه‌ها و مراکز استراتژيک آمريکايي و اروپايي و مقايسه آن با تحرک انتخاباتي مدعيان اصلاحات در داخل کشور حکايت از آن دارد که بعد از گزارش تحليلي مرکز آمريکايي ياد شده، تلاش گسترده اصحاب فتنه با محوريت- البته ظاهري- آقاي خاتمي و تلاش پيراموني، اما پررنگ جرياناتي نظير مجمع روحانيون، برخي از فتنه‌گران زنداني و يا پناهنده به کشورهاي آمريکايي و اروپايي با هدف راضي کردن آيت‌الله رفسنجاني به نامزدي براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم آغاز مي‌شود.

 نکته درخور توجه آن که اصحاب فتنه نيز همخوان با شوراي آمريکايي مورد اشاره، از نامزدي آقاي هاشمي با عنوان «آخرين شانس» و «تنها فرصت باقيمانده» براي بازگشت رانده‌شدگان فتنه 88 به نظام ياد مي‌کنند. ولي پاسخ آقاي هاشمي رفسنجاني همچنان منفي است و اين پاسخي هوشمندانه است چرا که بازگشت به نظام، آرزوي برباد رفته اصحاب فتنه است و حال آن که آقاي هاشمي رفسنجاني با حکم رهبر معظم‌انقلاب در جايگاه برجسته «رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام» قرار دارد بنابراين بيرون از حلقه نظام نيست که براي ورود به اين حلقه ريسک کند و در مقابل اصرار جريانات ياد شده توضيح مي‌دهد که مجمع تشخيص يک مرکز مستشاري است و ايشان مي‌تواند تجربيات چند ده ساله خود را به عنوان رئيس مجمع به نظام ارائه بدهد ولي رياست‌جمهوري و کشيدن بار سنگين آن با سن و سال ايشان مناسبتي ندارد.

 اين چالش مطابق شواهد موجود نزديک به 2 ماه ادامه مي‌يابد و در اين فاصله الف: چند گروه مختلف- و در برخي از موارد با اعضاي مشترک- به ديدار آقاي هاشمي مي‌روند و با سخنان تکراري و مشابه از آمادگي جامعه براي پذيرش رياست‌جمهوري ايشان خبر مي‌دهند و اين که مردم از آقاي هاشمي انتظار دارند به عنوان منجي وارد گود شود!

ب: رسانه‌هاي خارجي در تفسير و تحليل‌هاي پي در پي و با توهم‌پراکني درباره آماده بودن زمينه‌ها براي نامزدي و نهايتا پيروزي ايشان، آقاي هاشمي را به کانديداتوري تشويق مي‌کنند.

ج: سايت‌هاي اينترنتي و روزنامه‌ها و نشريات زنجيره‌اي در اقدامي هماهنگ بيشترين مقالات، مصاحبه‌ها و گزارش‌هاي خود را به ضرورت نامزدي آقاي رفسنجاني اختصاص مي‌دهند.

د: مدعيان اصلاحات و عوامل فتنه‌گري که پيش از اين بي‌ادبانه‌ترين اهانت‌ها نظير عاليجناب سرخپوش! عامل اصلي قتل‌هاي زنجيره‌اي! سياستمدار تاريک انديش! ديکتاتور! و... روا مي‌داشتند در يک چرخش يکصد و هشتاد درجه‌اي به تعريف و تمجيد از ايشان مي‌پردازند!

هـ: تمامي جريانات ضد انقلابي که در فتنه 88 با يکديگر ائتلاف کرده بودند در اقدامي بي‌سابقه از ادعاهاي قبلي نظير تقلب در انتخابات دست کشيده و به استقبال از نامزدي آقاي هاشمي برمي‌خيزند.

و: نکته درخور توجه اين که تمامي جريانات داخلي و خارجي ياد شده و مراکز استراتژيک آمريکايي و اروپايي از کانديداتوري آقاي رفسنجاني با کليد واژه‌هاي مشابهي نظير «آخرين پنجره»! «آخرين شانس»! «فرصت غيرقابل‌تکرار»!، «بازي‌آخر» و مانند آن ياد مي‌کنند و...

و سرانجام آقاي هاشمي رفسنجاني تحت تاثير عوامل ياد شده و مخصوصا اصرار نزديکان خود که از يکسو با اصحاب فتنه در ارتباط پيوسته هستند و از سوي ديگر آقاي هاشمي بارها نشان داده است تاب مقاومت در برابر اصرار آنها را ندارد، تسليم مي‌شود و چند روز قبل از ثبت‌نام، موافقت خود را اعلام مي‌کند و بدين ترتيب «قرباني» براي قرباني شدن چند باره- و اين دفعه براي آخرين بار- آماده مي‌شود!

آقاي خاتمي در حالي که از خوشحالي در پوست خود نمي‌گنجد، خبر اعلام آمادگي آقاي رفسنجاني را به نشستي که به طور پي‌درپي با حضور تعدادي محدود از اصحاب فتنه و بدون حضور آقاي هاشمي تشکيل مي‌شود مي‌رساند و در همان نشست تصميم گرفته مي‌شود که؛
از معرفي آقاي هاشمي به عنوان کانديداي اصلاح‌طلبان به شدت اجتناب شود تا اولا؛ حساسيت مردم نسبت به اصلاح‌طلبان مانع رويکرد به ايشان نشود.

ثانيا؛ شکست وي در انتخابات به حساب شکست اصلاح‌طلبان نوشته نشود. ثالثا؛ براي جلب نظر هواداران داخلي و بيروني فتنه حمايت اصلاح‌طلبان از نامزدي ايشان به صورت پررنگ و علني مطرح شود. درباره اين بند از تصميم ياد شده، اختلاف نظري پديد مي‌آيد و آقاي «م» مي‌گويد: بايد حمايت اصلاح‌طلبان از هاشمي به گونه‌اي باشد که گروه‌هاي اصلاح‌طلب مخالف ايشان انگيزه بيشتري براي فعاليت به نفع نامزدي وي را داشته باشند و جاي اصلاح‌طلبان را در اين حرکت خالي احساس نکنند.

 آقاي «م» مي‌افزايد؛ حمايت پررنگ اصلاح‌طلبان از هاشمي، اين تلقي را نيز پديد مي‌آورد که اصلاح‌طلبان- منظورش اصحاب فتنه است و نه همه اصلاح‌طلبان- مجوز ورود به نظام را يافته‌اند! در پي اين تذکر، تصميم گرفته مي‌شود که از نامزدي آقاي رفسنجاني با عنوان گزينه هاشمي- خاتمي ياد شود. تصميم‌هاي اتخاذ شده در آن نشست بلافاصله به تيم رسانه‌اي فتنه در داخل و خارج کشور ابلاغ مي‌شود و فرداي آن روز آقاي خاتمي در مصاحبه‌اي اين جمله از قبل توافق شده را مطرح مي‌کند که «خدا‌کند هاشمي بيايد»!

تمامي شواهد ياد شده که فقط اندکي از بسيارهاست کمترين ترديدي باقي نمي‌گذارد که مجموعه هماهنگ اصحاب فتنه در داخل کشور و مديران بيروني آنها در ماجراي پيش روي به آقاي هاشمي فقط «نقش يک قرباني» را داده‌اند، چرا که علي‌رغم هياهوي اين روزها به خوبي مي‌دانند آقاي هاشمي در صورت تاييد صلاحيت هم شانسي براي پيروزي ندارد چرا که حمايت تمام‌قد ايشان از فتنه 88 بر کسي پوشيده نيست و تبليغات اين روزها که هاشمي در پي نجات اقتصاد کشور است نيز با توجه به حاميان و اطرافيان وي و سابقه ناموفق اقتصادي ايشان در دوران 8 ساله دولت سازندگي جايي براي باور اينگونه تبليغات باقي نگذاشته است، ضمن آن که تجربه پي‌درپي اين سال‌ها نشان داده است توده‌هاي مردم وفادار به اسلام و انقلاب در بزنگاه‌ها با بصيرتي مثال‌زدني به صحنه مي‌آيند و حماسه‌هاي به‌ياد ماندني مي‌آفرينند.

بنابراين با استناد به مختصات صحنه کنوني مي‌توان بدون کمترين ترديدي گفت؛ اصحاب فتنه و مديران بيروني آنها براي هاشمي يک بازي دو سر باخت تدارک ديده‌اند. اول؛‌اعلام نامزدي با توجه به آن که پيش از اين به صراحت از کانديداتوري خود با عنوان «اقدام خلاف‌شرع و زيان به نظام» ياد کرده بود و دوم؛ باخت ايشان در وزن‌کشي انتخابات و اگر رد صلاحيت احتمالي نيز به آن اضافه شود مي‌توان اين بازي را «سه سر باخت»! تلقي کرد.

و از سوي ديگر اصحاب فتنه براي خود- به خيال خام- بازي دو سر‌بُرد در نظر گرفته‌اند، چرا که از يکسو آقاي هاشمي را بي آن که وي را نامزد جبهه اصلاحات معرفي کنند به قربانگاه باخت در انتخابات برده‌اند و از سوي ديگر در پوشش حمايت از وي، وارد عرصه‌اي شده‌اند که مطابق قانون و به دليل وطن‌فروشي و خيانت، مجاز به ورود نبوده‌اند.

و اما، در اين ميان وظيفه الهي، خطير و سنگيني بر عهده شوراي محترم نگهبان است. اين وظيفه خطير در يک کلمه نجات آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از دام خطرناکي است که دشمنان بيروني و دنباله‌هاي داخلي آنها پيش پاي ايشان پهن کرده‌اند. شوراي محترم نگهبان اسناد و دلايل قانوني قابل توجهي براي رد صلاحيت ايشان در اختيار دارد و با استناد به آن مي‌تواند چرخه فريبي که براي وي تدارک ديده‌اند را مختل کند.

حالت آقاي هاشمي را بعد از پايان اين بازي دو سر باخت در نظر بگيريد، آيا به ايشان حق نمي‌دهيد که آرزو کند کاش نامزد نشده بود و يا کاش شوراي نگهبان صلاحيت وي را احراز نکرده بود؟! تا از اين دام نجات پيدا مي‌کرد؟! آيت‌الله هاشمي در صورت احراز صلاحيت وي از سوي شوراي نگهبان حق دارد فرداي قيامت از اعضاي محترم اين شورا شکايت کند که چرا ايشان را از دامي که پيش روي او گسترده بودند، نجات نداده‌اند؟!

حسين شريعتمداري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۸۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۲۵۵
۷۴۱۰
نمیونم این شریعتمداری چرا یه کم فکر خوب تو سرش نیست
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اتفاقا.از.معدود.افراديه.كه.تقريبا.فقط.فكر.درست.تو.كلشه..
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
هست هست هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
حاج حسین جزء نیروهای اصیل و خوش فکر و حق گوی ایران اسلامی است
hassan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام
مدیر محترم سایت لطفا فکری به حال امتیاز دهی به نظرات بکنید
چون یک نفر با یک ای پی میتواند هزاران مثبت یا منفی بدهد
متاسفانه پواهای هنگفت به عده ای میدهند تا به نظرات مخالف هاشمی منفی و به نظرات موافق هاشمی مثبت بدهند
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ملت تورم 50% زمان ریاست جمهوری هاشمی را فراموش نمی کند.
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
سلام لازمه فکر خوب کردن داشتن مغز خوب است
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
تا منظور از فکر خوب جی باشه؟
اگه فکر خوب فقط حمایت از هاشمیه معلومه که نیست.
فقط جلیلی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آقای ناشناس .
لطفا بجای اهانت کردن ، جواب بده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آقای شریعت مداری عزیز
شکم ها از حرام پر شده مطالب شما رو نمیگیرند
هنوز عده ای هستند که بی بصیرت اند
حتما باید عده ای سر مسلم امام زمان رو رو نیزه ببینند و کربلایی دگر به پا کنند تا واقعیات روشن بشه براشون.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
گه اینها فکر خوب نیست پس چیه؟برادرمن یه کم به مطالب توجه کن.اگر منطق قوی دارید بفرمایید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
هاشمی چند ماه قبل:
«شرايط سني من به گونه‌اي است که توان لازم براي مسئوليت سنگين رياست جمهوري و اداره امور اجرايي کشور را ندارم و معتقدم رئيس جمهور شدنم خلاف شرع و به زيان نظام خواهد بود».
ostazona
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
اولین و مهمترین عمل در ماه رجب و ایام البیض را در www.ostazona.ir ببینید.
بهمني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
حسن روحاني =اقاي عارف.(به اين اصلا راي ندهيد
غرضي كه نيامده غروربرداشته وفرموده 55ميليون راي دارد
سايت هاي زيراحتمابخوانيد(درموردچندنفركانديداكه صلاحيت شده اندهست).انچه كه درمورد ولايتي مردم تصوراشتباه دارندآمده.البته به هيچ عنوان باسخن رهبري كه فرمودندهيچ كس نمي دانندكه راي ايشان به كيست منافات وتضادنيست وفقط سايت.مروري برتفاوت بسيار اشكار رهبري باولايتي درديدگاه سياست خارجي داشته
http://www.qomefarda.ir/news/3238
http://daheye4.blogfa.com/post/167
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=154745

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=122913
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1007099
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
آقای شریعتمداری بادفاع بد کردن از نظام آّ ب به آسیاب دشمن می ریزد خداکند این رفتار ایشان از روی عمد نباشد!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
هاشمی ساکته حالا مدام بهش گیر بدید تا یک گرفتاری پیش بیاد
روح الله شفيع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲۹۲
۶۸۰
خاوري كجاست؟
رمال كجاست؟
كافر همه را به كيش خود پندارد؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
شما از خواب بیدار شو تا مطلب رو بفهمی درود بر حسین شریعتمداری خدا بهش عمر با عزت بده
سوسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۵۲۹
۱۸۶۵
هاشمی مرد به مولا.
حسین شریعتمداری از پشتیبانان اصلی احمدی نژاد بود و حالا احمدی نژاد را جریان انحرافی می نامد. یعنی حسین شریعتمداری از حامیان اصلی جریان انحرافی است.
اصلا این حسین میدونه داره چی میگه؟
کلا تعطیله به ولله....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
این آدم ها هستند که وقتی بوی قدرت به مشامشان می رسند باید مرد باشند تابتوانند سوء استفاده نکنند وچقدر کم داریم از این مردها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اين خوبه كه آدم تعصب بيجا مثل شما نداشته باشه. خب چهار سال دوم احمدي‌نژاد خيلي فرق كرد.
تقی سنایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خانم سوسن درمورد هیچ چیز قسم جلاله نخور
2-درمورد این مقاله تحقیق کرده ای که....؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام
یک زمانی هم زبیر یار امام علی بود ولی بعد ها شد دشمنش .... یعنی شما می گویی چون امام علی قبل ها ازش حمایت کرده بود ، باید بعد ها که عوض شد و از راه راست منحرف شد هم ازش حمایت می کرد !؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ایشون مثل بقیه رای دهندگان به احمدی نراد تازمان ولایتمدار بودن از افراد حمایت میکنند با کسی عقد اخوت دایمی نبسته اند تازه باید هاشمی خیلی هم ممنون شریعتمداری باشه که از ضایع شدن بیشترش هشدار میده
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
گفتش:در بازه،باز ی پرندس،پس در ی پرندس
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
سوسن خانم من برای شما متاسفم که همیشه به مخالفانتون اهانت می کنید .
آقای شریعتمداری افتخارش اینه که از اولین منتقدین دولت بوده . یعنی وقتی دید که دولت داره کج راهه می ره به اون انتقاد کرد .
اما شما چی ؟؟ شما به هیچ وجه حاضر نیستید از تخلفات آقایان فتنه تبری کنید . این شمایید که کلا تعطیلید به والله . . . .
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
كدوم مولا؟؟
مردونگيو در چي ميبينين؟
عجب...
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
پس اگه هاشمی مرده چرا اشتباهش در مورد میر حسین را قبول نمی کنه؟ هر چند اشتباه نبود میر حسین قبل از رای نیاوردن هم همین بود فقط خودش را نشون نداد و منافقانه عمل کرد ولی احمدی نژادی که شریعتمداری ازش دفاع می کرد با احمدی نژاد امروز متفاوت بود یکم انصاف خوب چیزیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
فكرميكني اگرتوازشخصي كه خوب بودحمايت كردي الان برفرض مخالف اعتقادات تو وآنچه كه قبلا بوده عمل مي كند بازهم ازاوحمايت مي كني؟اگرعاقل باشي نه
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آدمه عاقل علی علیه السلام در کنار طلحه جنگید ولی بعدها در مقابل او جنگید 0. یه کم فکر کن
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
از پشتيباناي احمدي نژاد بود ولي الان نيس ديگه
اصلا نظرات شريعتمداري رو دنبال كردي شما كه اينجور كامنت ميدي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يه كم تحقيق كن درباره جريان انحرافي و زمان نمود پيدا كردنش و زماني كه شريعتمداري از پشتيباني احمدي نژاد دس برداشت. يه كم مطالعه داشته باش بعد ببين كي تعطيله!!!!!!!!
مملو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
میزان حال افراد است .حسین پشتیبان حق است تا وقتی که در مسیر باشد .اگر خارج شد حسین با او نیست وبا حق است
ملانصرالدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲۴۴
۱۲۴۷
برادر حسین دیگه از این داستان سازی هاوخیال پردازی ها دست بردار!(آیا به آخرت وروز جزا اعتقاد داری؟
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴۷۲
۱۲۰۵
شریعت مداری جان تو هم بچه همین ایرانی و13ملیون نفری هم که هاشمی رو دوست دارن مال همین ایرانند خواهشا انقد به اعتقادات مردم بی احترامی نکن همه مردم تو وروزنامتو میشناسن فک میکنی باتوهین به کجا رسیدی بذارمردم انتخاب کنن تو بااین کارات باعث ناامیدی مردم میشی یادت نره ما دشمن خارجی داریم
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
كدوم.13000000.نفر؟؟؟اول.اينو.معلوم.كن...
تو.آخرين.سري.ده.ميليون.راي.كسب.كرد.و.شكست.تاريخي.خورد....
نكنه.سيزده.ميليون.موسوي.رو.ميگي....؟؟؟؟
خدا.همه.رو.از.توهمات.و.خيالات.باطل.رها.كنه..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعا انقدر طرفدار داره تو انتخابات های قبلی که نداشت حالا که مواضع امریکا پسندش رو شده رای داره
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
آهای عمو!!!!
منظورت از 13 میلیون رای های موسویه؟
هاشمی رو با اون موسوی منافق یکی میکنی؟ فردا بیام به هاشمی رای بدم منم جزو عاشقای موسوی میدونی؟!!!
نخیر- مرگ بر میرحسین
دشمن آقام حسین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
چون دشمن خارجی داریمدلیل نمیشه مفسدان داخلی رو در راس مقام اجرایی کشور بذاریم.
محمد 2
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
شما که نتیجه ازا زا شمردید و حساب کردید 13 ملیون شد
سيامك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
سلام آقا محمد البته بنده ادعاي بيشتر فهميدن از جناب آقاي هاشمي ويا غير را ندارم ولي بنا به گفته امام ( ره ) ملاك حال فرد است آقاي منتظري نيز در خصوص اين انقلاب بي شك رنج و زحمت فراواني كشيده بودند كه خدا رحمتش مند اما بايد اين نكته را نيز از ياد نبر كه اين نظام فقط مال كساني كه زماني كار و فعاليت و زحمت نظام را كشيده اند كه نيست اين نظام صاحب دارد و صاحبان واقعي اين نظام شهدايي هستند كه از جون خود براي اين نظام سرمايه گذاري كرده اند و مدعيان بعدي در درجه دوم هستند كه خداوند شاهد و حافظ دين خود بوده و هست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آقای محمد . متاسفانه این همفکرهای شما هستن که همیشه وقتی کم میارن و جوابی ندارن شروع می کنن به توهین کردن .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۳۸
۱۱۳۰
حسین آقا به جنابعالی در روز رای گیری نشان خواهیم داد که آیا آقای هاشمی دارای پشتوانه مردمی است یا خیر و یک نصیحت و آن اینکه شورای نگهبان مجموعه ای از انسانهای کارشناس و خبره می باشند که نیازی به ارائه کارشناسی یا پیشنهاد خیرخواهانه جنابعالی برای تایید و رد صلاحیت کسی ندارند .
پاسخ
جاوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
با کارشناس و خبره بودن شورای نگهبان زیاد موافق نیستم دادا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
فعلا که هاشمی رد صلاحیت شده! D:
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
امیدوارم حالا که شورای نگهبان آقای هاشمی رو رد صلاحیت کرده بازم شما به کارشناس و خبره بودن شورا اعتقاد داری یا خیر .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۳۷
۱۱۲۲
پس آقای شریعتمداری شما هم می دانید هاشمی اگه تو انتخابات باشه برنده می شه پس چرا می گید جایگاهی در بین مردم نداره ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
همه میدونن که رای نمیاره البته حسین اقا خواسته هاشمی بیشتر ضایع نشه
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۴۷
۸۴۴
آقای شریعت مداری شما کجای این انقلاب قرار دارید خواهشا" حرمت قلمی که دردست داری را بدان هاشمی یارومطیع امام بودوحامی رهبر معظم انقلاب
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
هه هه هه....هاشمی مطیع امام و حامی رهبر!!!!!
برو دهنتو آب بکش!!! آرزوی هاشمی و در بازی مار پله ترور شخصیت های عالی نظام ، رهبر شدن بود که آرزو بدل ماند.
حضرت امام روح الله(ره) فرمود: کار را برای رضای خدا کنید تا نتیجه برای ابد بماند.
هاشمی کار را برای " همه کاره" معرفی کردن خود و فرمایشی کردن جایگاه رهبری کرد تا آنجا که فائزه جونش در فتنه 88 صراحتا همینو گفت!
مگر نه آنکه در جلسه هیات امنای دانشگاه پیش بینی نظام بدونولی فقیه را مطرح کرد!!!
اینها میشود مطیع امام بودن و حامی رهبری شدن؟
هاشمی امروز به یمن وجود رهبری نفس می کشد و الا با آنهمه فتنه و کینه توزی علیه ارکان نظام و شخص حضرت آقا، سپاه و بسیج عزیز،باید به منتظریش ملحق میشد!
والسلام یک کلام...هاشمی پر! خاتمی پر! موسوی و کروبی پرپر!
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
نمردیم و معنی حامی بودن رو هم فهمیدیم!
حامی مقام معظم رهبری؟! ال . او. ال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیال خام که میگن همینه!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اولا میزان حال افراد هست کارد نداریم چه کاره بوده،زبیر هم لقب سیف الاسلام رو از پیامبر گرفت ولی عاقبت خود از دوزخیان شد(به دلیل مقابله با ولایت).ثانیا اگر این اقا حامی ولایت هست باید به این حرف توجه کنه که اقا فرمودند:هرکس بداند که شخصی بهتر از اون در انتخابات هست باید از انتخابات کناره گیری کنه،ایا ایشون کناره گیری کرد.بقیه ی قضایا بماند...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۲۶
۴۶۷
وقتی این آقای شریعتمداری حرف می زنه کفر آدم در می آد ؛ بابا تو که هیچ چی جز کینه ورزی و نفاق نمیدانی اظهار نظر نکن.تو مدعی شعور بالا بسیار دو آتیشه طرفدار دولت فعلی بودی نتیجه اش را که میبینی پس حرف نزن بزار مردم کارش بکنه
پاسخ
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۲۳
۱۲۵
آقای هاشمی در مسندی که هستن بعنوان رئیس تشخیص مصلحت نظام به امر رهبری بوده و صلاحیت ایشان بتوسط ایشان تائید شده است پس نیازی به رد شدن یا نشدنش نیست
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مجمع.تشخيص.يه.هيات.مشورتيه.و....همچين.وزن.خاصي.نداره.كه.نيازي.به.صلاحيت.انچناني.داشته.باشه
به.نظر.من.سياستمداراي.باز.نشسته.رو.ميفرستن.مجمع.كه.هم.ازشون.مشورت.بگيرن.و...هم.
به.دليل.مسايل.امنيتي...يه.موقع.خدايي.نكرده.اينور.اون.رنزنن..
به.جون.خودم.عمرا.شرح.وظايف.مجمع.رو.نميدوني...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
دادشم این که دلیل نشد اگه هرکی به آقا منتصب باشه کارش درسته،باید این حرفهای شریعت مداری روهم قبول کرد چون نماینده آقا تو کیهانه
بهاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
البته صلاحیتش برای مجمع! ولی آیابرای مناصب دیگه هم صلاحیت داردیانه باید احرازبشه
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
نخير..صلاحيت براي رياست جمهوري يك مقوله ي جداگانست...واين بايد توسط شوراي نگهبان انجام شود وربطي رياست مجمع و تاييديه ايشون در اون سمت ندارد چون رياست جمهوري يك كار اجراييست و پارامتراي ويژه اي بايد داشت..پس خواهشا مقايسه ي بيجا نكنين...
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۲۸
۱۱۵۱
به نظر من اگه آقای هاشمی تایید صلاحیت بشه رای میاره اگر هم نشه حاصلش این است که رقیب پر ادعا و عاملین انحرافی نسبت به رد صلاحیت کاندیداشون مجبور به سکوت میشن و مثل همیشه نمی تونن جنجال به پا کنن پس نتیجه میگیریم در هر صورت وجود آقای هاشمی در این مقطع حساس بسیار مفید و نعمت است. (ایشان با مطالعه وارد میدان شده و چه تایید صلاحیت بشود یا نشود برنده میدان است عزیز دل برادر.)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
با شما موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
دمت گرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
نه بابا از اين خبرا نيس
كي گفته راي مياره!
اينا بار تبليغاتي دشمنه جونم
كارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
خيلي ساده اي ناشناس، هاشمي فقط و فقط به خاطر نجات پسرش معامله كرده و قبلاً هم نشان داده كه معامله گر خوبيست...
Kazem
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷۴۶
۵۳۰
من نميدونم چرا قوه قضاييه جلوي اين شريعتمداري رو نميگيره!
اين شخص بجز خودش همه رو كافر ميداند و وطن فروش و خائن!
بنظر من خود اين شريعتمداري فتنه گر و آشوبگر و آتش بيار معركه هستش.
متاسفانه كسي جواب اين شخص رو نميدهد تا ديگر اينگونه به بندگان خدا تهمت نزند.
پاسخ
یاسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آقای شریعتمداری روشنگر راه انقلابه . ایشون در همه زمانها خواب فتنه گرها رو به آشوب کشونده . متاسفانه اونهایی که خودشون فتنه گرن و در سال 88 بزرگترین بی قانونی ها رو مرتکب شدن الان طلبکار شدن . ما هم از قوه قضاییه انتقاد داریم که چرا در اون موقع با اونها قانونی برخورد نکرد .
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۰۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
خداپدرت رابیامرزد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
افرین
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
شما که فهمیدی اقای شریعتمداری اشوبگره جوابشو بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۶۴
۹۹
جناب شريعت مداري كمي به اخرت خودت فكر كن اين زمانه روزي اجازه اب خوردن هم نمي دهد كمتر پشت سر ديگران حرف بزن مردم فهيم اين حرفهارا قبول ندارند/
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۴۳
۳۱
پشت سرکسی غیبت کردن و تهمت زدن و اگر گناهی کرده مستندات آنرا به قوه قضائیه تحویل ندادن بزرگترین و نابخشودنی ترین گناه است که شما مرتکب میشوید و خودتان را روز به روز از چشم مردم می اندازید
پاسخ
mari
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۱۱
۴۲۵
قباحت داره والا این چه افتضاحیه حیف از روزنامه کیهان که تو اونجایی ! آقای رفسنجانی عالیه بازیرسوال بردن ایشان کله نظام وآمام خمینی زیره سوال می روند .حواستان باشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آخه آقای هاشمی اگه خیلی به امام علاقه داشتن جلو فتنه گران 88 رو می گرفتن که عکس و آرمان امام رو یه جا آتیش زدن . جلو منافقینی رو می گرفتن که با اسراییل موافق بودن .
درود بر حسین آقای شریعتمداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
خيلي عليه!!!!!!
خون مردم را به شيشه كرده...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۳۲
۲۶۰۸
افرین بر اقای شریعتمداری ، حماسه سیاسی با چه قیمتی!!!! با از دست دادن انقلاب !!!!!!!باپایمال کردن خون شهیدان !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خون شهدا رو پايمال كردن رفت.....خيلي وقته پايمال شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اين يك سوال انكاري است چرا منفي مي دهيد درست بخوانيد و مثيت بدهيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اشتباهی مثبت زدم
فلاح كريمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۰۷
۱۳۲۴
فكر ميكنم اينهمه نظرات مثبت از سوي يك جمع خانوادگي بيان شده باشد والا مردم در دوره قبل نظرشان را در مورد هاشمي با راي ندادن به وي اعلام كردند. واين موضوع را هر آدم عاقلي در اين كشور ميداندچه برسد به شريعتمداري !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
عزیزم شرایط عوض شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
آقای محترم وقتی مملکت به این فضاحت افتاد مردم فهمیدن که حداقل یه آدم با تجربه باید این مملکت رو بچرخونه نه یه شهردار !
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شریعتمداری هم اینقدر بد نمی گوید عملکرد هاشمی در فتنه 88 و وضعیت اطرافیانش و هول دادن وی توسط سران فتنه و منتقدین دیروز وی را نباید با دید خوش بینانه نگریست
شخص خودش احترامش محفوظ اما ......
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۲۰
۵۶۷
عزیران چرا در برابر حرف ومستندات آشکار این همه مغلطه میکنید هر کدام از اسنادی که ایشان آورده اند اگر دروغ است ثابت کنید ضمنا در مورد آقای احمدی نژاد هم ملاک حال افراد است کم متاسفانه ایشان گول افرادی چون مشائی را خورده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
چطور در مورد احمدی نژاد ملاک حال افراد است اما در مورد بقیه ملاک گذشته افراد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر آقای شریعتمداری عزیز ،تحلیلهاش همش منطقی وبجاست.اگر زمانی از احمدی نژاد حمایت میکرد آن زمان دکتر کارهای خوبی انجام داده بود چه در زمینه عمران و....ولی حق والنصاف 4سال بعدی از اصول وکار کردن جهادی فاصله گرفت وآقای شریعتمداری حق داره انتقاد کنه .مگه کسی که کار میکنه تعریف نداره وبرعکس..........به قول خودتان تحمل مخالف را ندارید آقایان تکنوکرات.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تو را به خدا قضاوت کنید. امریکا و اسرائیل و گروههای معاند خارج حرفهایی میزنند و دقیقا همین حرفها محتوای مقالات آقای شریعتمداری میشود. اینقدر هماهنگی باور کردنی نیست!!مگر آنها احمقند که اگر واقعا بخواهند از کسی طرفداری کنند بیایند علنا خدمت شما بگویند.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مردم درپای صندوقهای رای جواب این آقارو میدند!
پاسخ
اسلامدوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ماچون تابع محض ولایتیم وانتخاب اقا راکاملا درست وصحیح میدانیم لذا انتخاب اقای هاشمی بعنوان رییس تشخیص مصلحت در قویترین نهاد تصمیم گیری را انتخابی درست واظهارات شما کا ملا مردوداست لذا هاشمی میتواند رییس جمهور باشد وناجی نظام .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر هاشمی .........
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
درسوره بقره خداوند 3آیه درمورد مومنان دوآیه درمورد کافران و13 آیه درمورد منافقان گفته
آقایانی که خودتان را انسان ودیگران را شیطان قلمداد میکنید
بدانید که دروغ وتعصب افراطی ازمهمترین شاخصه های نفاقه که به صراحت در قرآن آمده
معامله دنیا با آخرت بد معامله ایه بد...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
يكي نيست به اين حسين آقا بگه داش حسين توبرو لقمه خود گاز بزن. كم پشت سرخلق خدا ساز بزن
پاسخ
فرياد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۴۴
۱۴۰۶
من كار به شريعتمداري و ... ندارم. ولي هاشمي صلاحيت ندارد. از فتنه 88 به بعد او كه حامي فرزندان ناخلفش هست چگونه مي تواند حامي انقلاب باشد. جانم فداي رهبر
پاسخ
ناشناس
CZECH REPUBLIC
۱۵:۳۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
صلاحیت ایشون رو شما اعلام نمیکنید و شورای نگهبان و رهبری اعلام میکنن که اعلام کردن.دوم اینکه شما احتمالا پدر نشدید و مهر پدری ندارید که این حرف رو میزنید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اظهار نظر سیاسی مثل همه بازی هاقواعدی دارد تو وکیل مردم هم باشی اجازه پاره کردن توپ را نداری
پاسخ
حسین ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آنچه گفته شد یک واقعیت تلخ است برای یک نیروی انقلابی که به خاط نزدیکانش ازمسیرانقلاب خارج شد
پاسخ
م ر ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
من به آقاي شريعتي يادآوري نمايم كه با بزرگان انقلاب نيافتد كه مردم به خشم آيند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بسی جای تاسف است که شخصی بی مهابا اینطور می تازد اینهم در یک روزنامه ای که باید حداقل بی طرف باشد بخدا دارد به وجهه نظام وافراد شایسته خدشه وارد میکند
پاسخ
عشق کشور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
نمی دونم این شریعتمداری چقدر نفوذ داره که رییس تشخیص مصلحت نظام را با این که مقام بالاتری داره زیر سوال می بره
پاسخ
میترا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
دولت احمدی نژاد به ما که یک خانواده روستایی وکم درآمد بودیم خیلی کمک کرد الان از اقشار متوسط جامعه هستیم خدا کند هر کس می آید مثل ایشان به فکر محرومان هم باشد به خدا ما خیلی سختی کشیدیم حلال نمی کنم کسی را که ما را نادیده بگیرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شريعتمداري در اين كشور چكاره است ؟
پاسخ
مژده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعتمداری هر چه قدر می خواهی بگو ما جوانان انقلابی جمع کنیم بهت بدیم دست از سر انقلاب برداری شما به خدا دوستدار انقلاب نیستی بگذارید مردم تصمیم بگیرند فکر نکن از مردم بیشتر می فهمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام:لطفا یک منجی بهتر از ایشان معرفی نمایید،وبفرمایید چه کسی میتواند بدون ارتباط با جهان خارج کشوررا اداره فرمایند.؟تا به اشان اردت یابیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بزرگ ترین دشمن همین حرف ها و مقاله های بی ربط است هاشمی برای انقلاب زحمت زیادی کشیده است
پاسخ
مصطفي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چرا نميزاريد مردم خودشون تصميم بگيرند؟ 4 سال پيش مگه آقايان از احمدي نزاد حمايت نميكردند ولي الان ديگه ميگند بدرد ما نميخوره در كل همش بازي سياسيه كسي براي ما عوام كاري نميكنه
پاسخ
امیر محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مگه میشه کسی مصلت نظام دسته باشه ولی فتنه نظام هم باشه این دو تا با هم اصلاً همخوانی دارد یا نه ؟
یه خدا حرافی هم بد چیزیه بعضی وقتا
سلام خدا و اهل بیت رسول اکرم بر کسانی که در راه مردم و خدمت به مردم گام بر میدارند .
ما پیروزیم
مطمئن باشید
پاسخ
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقای شریعتمداری اگر شریعت داری اینقدر موجب تفرقه در بین مردم نشو مردم خودشون عقل دارند و نمیخواد مغز سرتو اتاق فکر مردم بدونی.
پاسخ
امیر محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مگه میشه کسی مصلت نظام دسته باشه ولی فتنه نظام هم باشه این دو تا با هم اصلاً همخوانی دارد یا نه ؟
یه خدا حرافی هم بد چیزیه بعضی وقتا
سلام خدا و اهل بیت رسول اکرم بر کسانی که در راه مردم و خدمت به مردم گام بر میدارند .
ما پیروزیم
مطمئن باشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
این شریعتمداری که من می بینم به فکر منافع مردم و نظام نیست آدم دیدبسته و دگمی هست
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
میانه رو بودن بد نیست
مهم اینه که سازشکار و ذلت پذیر و وطن فروش نباشه
پاسخ
اوستا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقای شریعتمداری یکم هم به فکر قیامت باش دست از سر مردم بردار
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۲۱
۱۹۰۴
متاسفم چون همه دوستان که نظردادن یا از اعتقادات وآگاهی سیاسی آقای شریعتمداری خبرندارن یا اصلا" اهل مطالعه و...نیستند شما باید جوابگوی خدا وامام راحل باشید که ناخواسته دارید از روی کار آمدن فتنه گرانی که خواهان پایمال شدن خون شهداء ونابودی خانوداه هایتان به دست اسرائیل هستند دفاع می کنید نگاهی به کشورهای اطراف ایران گویای دست مخملین استکبار می باشد
آقای رفسنجانی قربانی آخر این افراد است چون دیگر مهره ای درسبد شانس واقبال ندارندماهمه دنبال عدالت وپیشرفت همه جانبه کشور ورسیدن به آرمان های والای انقلاب هستیم إن شاء الله پرچم این کشور عزیز توسط امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی خودبرسد درپایان باید بگویم آقای هاشمی زحمات زیادی کشیده اما الآن بهتراست همچون امام که فرزندانش را برای انقلاب داد ایشان ضمن این که فکری برای فرزندانش بکند ، برای انقلاب درست تصمیم بگیرد ، قبل ازاین که برای همیشه قربانی فتنه گران شود و علی رغم مشکلاتی که طی سال های اخیر وسال 88 به وجود آمد مجددا" همان هاشمی دوران امام باقی بماند ( والعاقبه للمتقین) با عرض پوزش نسبت به همه عزیزان شرکت کننده درنظرسنجی قصد هیچگونه بی احترامی نداشتم فقط آگاه سازی بودشما رابه خدا می سپارم
پاسخ
ناشناس
CZECH REPUBLIC
۱۵:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
چیزی از سیاست سر شما میشه که مطلب مینویسید؟؟؟سیاست اینه که تمام کشورهای جهان رو دشمن خودمون کنیم جناب آقای با سیاست؟؟؟
مهدی از قزوین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۱۱
۶۸۵
«شرايط سني من به گونه‌اي است که توان لازم براي مسئوليت سنگين رياست جمهوري و اداره امور اجرايي کشور را ندارم و معتقدم رئيس جمهور شدنم خلاف شرع و به زيان نظام خواهد بود».

هاشمی خودشم نمیدونه چیکارس!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
رای دادن را بگذاریم به عهده مردم. مردم خوب میدانند چه کسی برای اموراتشان مفید است اقای رفسنجانی اگه صلاحیت نداره پس چطور ایشون رییس تشخیص مصلحت نظام بوده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۴۳
۸۸۰
ما مردم ایرا هر چی بلا سرمون بیاد حقمون هست چون معنی خوب وبد رو نمی دونیم آقای هاشمی اگر خوبه چرا نمی تونه جلوی فرزندانشو بگیره اگر خوبن چرا همسر هشمی ادعا میکنه تو انتخابات ایران تقلب اگه میشه پس دو دور ریاست جمهوری هاشمی هم تقلب شده باز اگه تقلب میشود چرا رفسانجانی نامزد شد دو جون به دلیل سرقت 30000 هزار تومان اعدام کردن خیلی از آدمها رو که در سال 88 اعتراض کرده بودن یا به حبس طولانی محکوم کردن و یا اعدام شدن اما هیچکس نمیتونه به جرمهای آشکار و پنهان فرزندان هاشمی چیزی بگوید حالا چه شده همه طرفدار هاشمی شدید هاشمی اگه انتخاب بشه این آخر عمری نه برای شما که برای فرزندان خود کاری خواهد کرد تا پروندههای قضایی آنها را پاک پاک کند وحتی شاید کاری کرد که به آنها نشان شجاعت دادن. در پایان من در رای گیری شرکت نخواهم کرد
پاسخ
ناشناس
CZECH REPUBLIC
۱۵:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
چرا پدر رو با بچه هاش مقایسه میکنی.هنوز اسلام رو کامل نمی دوونی حرف میزنی...هرکی جزای کار خودش رو میبینه.نوح هم پیامبر خدا بود ولی پسر نااهل داشت پس باید بگیم حضرت نوح هم...درست مثال بزن
كارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
قربون آدم فهميده
اصل مطلب را ادا كردي، آفرين...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ما همه دوستدار هاشمی هستیم
چه بیاید چه نیاید
جه تایید شود جه رد صلاحیت شود
چه ببرد وچه ببازد
هاشمی در قلب ما جادارد
پاسخ
فهیمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
میشود شما اینقدر حرف نامربوط نزنید اقای محترم .. زنده باد هاشمی مرد پرتوان
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
ما به حماسه سیاسی نیاز داریم. اما نمی خوایم با نظر امام مخالفت کنیم.
امام فرمودند وقتی آمریکا از کسی تعریف کرد
بدونه که مشکل داره. ملاکم حال افراده. آمریکایی ها عاشق هاشمین و براش سرو دست می شکنن. پس مشکل داره.
پاسخ
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حرف حق تلخه اماحقیقت رانمیشه تغییر داد ازاقاحسین م
تشکر میکنم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقا اگه هاشمی تیاد من رای بده نیستم هیف نیست بایام رای بدبختی خودمو بدم.که بد بخت تر از این شم.هاشمی نیاد من نمیام رای بدم
پاسخ
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
رفسنجانی نیادمن اصلارای نمیدم چون کسی رو به غیرازاون نمیشناسم اگه رفسنجانی ردصلاحیت بشه وای به حال مون گرانی بدترمیشه.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعتمداری انصافا عجب رویی داری بی نظیره
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آزموده را آزمودن خطاست. هشت سال پیش گول این حرف ها را خوردیم و همین شریعت مداری از احمدی نژاد طرف داری کرد و این شد نتیجه .این آقایان نان به نرخ روز خور را با این موج گرانی و بیکاری و فقر مردم به خدا وا می گذاریم و می گوییم:مردم ایران وکیل و وصی نمی خوان که امثال شریعت مداری برایشان تصمیم بگیرد.
پاسخ
انقلابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲۹۵
۲۶۳۵
مانند همیشه گل گفتی حسین آقا ! کاش بودی دهنتو می بوسیدم . دل بد مکن ازحرفای اونایی که هنوز تو حال و هوای فتنه 88 به سر می برن . فإن حزب الله هم الغالبون
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
از منفی ها مشخصه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
درود بر حسین آقای شریعتمداری .
مردم ایران فقط در شمال تهران نیستن .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
گی!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
شما اصلا میدونید معنی حزب الله چیه؟ به خدا اگه بدونید!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
فقط سکوت
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
یه دونه ای حاج حسین . چش مایی
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
كسي كه وجودش با نام سيد علي رقم خورده باشه .ميدونه كه بايد به چه از خدا بي خبري راي نده.......بابا يه كم به فكره اون شب اول قبرمون باشيم!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
عزیز این مثبت و منفی های سایتت مشکل داره .... هر کس هر چقدر خواست می تونه مثبت و منفی بده ....

در ضمن مثبت و منفی دادن فقط برای سایت هایی ارزش داره که کاربر توشون حساب کاربری داره ولا غیر ...
پاسخ
بي نام ونشان ولي ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقاي شريعتمداري لطفا نظرات ارايه شده را مرور بفرمايند. مطمئن باشند تصميم اكثريت مردم به دليل دفاع وتهاجم ناجوانمردانه ايشان كاملا عكس دلخواه اوست.همينطور ادامه بده باور كن اگر هم تعدادي مي خواستند به كانديداي مورد نظرت راي بدهند از سرلجاجت به هاشمي راي خواهند داد به قول دكتر شريعتي_كه احتمالا از نظر جنابعالي ايشان هم اهل مثلث فتنه ميباشند-بدترين ضربه را به تيم كساني مي زنند كه بددفاع مي كنند ونه مهاجمان حريف
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
از آقای شریعتمداری بیشتر از این انتظار نمیره...
پاسخ
صفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقایان محترم حال فعلی افرادشرط است
شمانمی دانیدکه شمرهم جانباززمان حضرت علی (ع)بودوتامرزشهادت رفت ولی به روی امام حسین شمشیرکشید
البته ما آقای هاشمی راباوی مقایسه نمی کنیم ولی ایشان درزمان فتنه بجای محکوم کردن آن ازفتنه حمایت کردندخودتان قضاوت کنید
پاسخ
مردم ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اگر هاشمی رد صلاحیت شود باز هم به او رای میدهیم
پاسخ
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شريعتمداري خجالت بكش ملت خاتمي را خيلي خيلي دوستش دارند
پاسخ
نياز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سنگ و گلاب و شيشه. هاشمي برنده ميشه اينو داشته باش تا بعد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما دیگه 13 میلیون نیستین باور نمیکنین یه روز بعد انتخابات آرا تون ره نیگا کنین ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چرا همش میخوایین رفسنجانی رو بد توصیف کنین.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقاي شريعت مداري شماروزمه تان چيست آقاي آيت ا... رفسنجاني رو همه ميشناسند كتابهاي آن را خواندند درباره آن از قبل از انقلاب تا كنون ميدانند چه زجرهايي كشيده براي پيشبرد نظام مقدس جمهوري اسلامي بنظر بنده كساني هستند كه پست سر اين و آن حرف ضد و نقيض ميزنند و دشمنان از آن بر زد نظام مقدس جمهوري اسلامي استفاده ميكنند و ميگويند كه خودشان هم با خودشان نميسازند واقعا" اگر فكر اين نظام مقدس انقلاب اسلامي و خون شهدا هستيد دست برداريد از اين صحبتها
پاسخ
اریا محمدی ایلام شهر توحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقای شریعتمداری شما دوستدار انقلاب هستید هاشمی هم از بنیان گذاران این انقلاب است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
واله تهمت زدن در این مملکت مثل ابخوردن شده .در این زمان که نیاز به یک وحدت عملی برای حماسه سیاسی لازمه.هرکسی برنامه های خودش را ارائه بده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سیاست ایران فقط به مردم ایران داره ضرر میرسونه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعمتداری حرف حساب تو چیست می ترسم سکته و خودت را به کشتن دهی کمتر حرص بخور سردار قلم
پاسخ
احدعلیزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حسین آقا تو راجان مادرت دست از سر اکبر جان بردار بزار کارشو انجام بده
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چند هزار سال پيش حمورابي در قانون خود براي تهمت و افترا مجازات تعيين كرد!!!!

بلانسبت مردم ... كه نيستند!

حضرتعالي هم ديگر يك مهره ي سوخته محسوب مي شويد! نمي دانم چه اسراري در اصرار به ماندن شما وجود دارد؟!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حالا متوجه شدم علی ع از دست خوارج نهروان شدم ومظلومیت ان بزرگوار حال هاشمی ننز اینگونه مظلوم است همانطور که بهشتی مظلوم بود
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
من قبول دارم که همشون مثل همن ولی هاشمی میتونه حداقل از فشار تحریم ها کم کنه واوضاع اقتصادی را بهتر کنه.به نظر من الان خون شهیدان داره پایمال میشه یه کم فکر کنین شهیدان برای چی جنگیدن ما برای چی انقلاب کردیم .کشوری که اینقدر آمار فساد اخلاقی .سیاسیش بالا هست وبسیاری از مردمش به نون شب محتاجند دیگه نه انقلابی براش مونده نه اسلامی
پاسخ
مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سخن من با این خبر گذاریه که پیام های ضد هشمی رو نمیگذاره
کارتون درست نیست
این حقه بازیه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
صلاحيت دادن شوراي نگهبان به آقاي هاشمي يعني خيانت به تك تك مردم ايران مثل صلاحيت دادن به آقاي احمدي نژاد كه نا مديريتي ايشون باعث شد چرخه پيشرفت دنده عقب حركت كند. همين موضوع در مورد اقاي هاشمي بخاطر كهولت سن صدق ميكند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ولی بحث کهولت سن آقای هاشمی هم بحث مهمی است که نبایستی از آن غافل شد.
پاسخ
منوچهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
برو عمو کشکتو بساب
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعتمداری اینهمه کینه وبددلی نمتواند در وجود یک مسلمان باشد آقای هاشمی بر خورد بسیار مناسبی با بدخواهان خود دارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
از اونجایی که میدونم این نظراتی که علیه نویسنده متفکر وباهوش وبصیرجناب شریعتمداری سازمان یافته وازنوع جنگ روانی عوامل مزدوراست وشایداندک افرادی آنهم بصورت ناآگاهانه ودر واقع جوگیرشده نظر مخالف مینویسندفقط یک جمله میگم واونهم اینه که باوجودرهبری وولایت فقیه آگاه وشورای محترم نگهبان انشاءالله انتخاباتی چرشور وحماسی همراه با انتخاب فردی اصلح ومومن ودلسوز وپرتوان وانقلابی ومردمی که فقط وفقط فکروذکر وعمل وتلاشش برای خدمت به مردم ونظام وحفظ روحیه انقلابی وعمل به رهنمودهای امام خمینی(رض)وامام خامنه ای ومرعوب نشدن درمقابل آمریکا واسرائیل وانگلیس خبیث واذناب وسرسپردگان خارجی وداخلیشان است خواهیم داشت ضمناًاحمدی نژاد اگر خطاکرده که مقصرخودش است واگرچه احمدی نژادیک خطاکردآنهم حمایت ازجریان انحرافی که البته کم خطایی نیست ولی امثال هاشمی وخاتمی که حمایت ازبراندازان نظام مقدس جمهوری اسلامی وفتنه گران کردند....یاحق
پاسخ
اخی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی پیروز نشه پس کی بشه واقعا لایقه و ارجح ترین نامزده تجربه و این مدت هم حتما میدونه که بعداز 8 سال ریاست ایشان نقاط قوت وضعف دولتهای دیگه چی بوده اما سایرین تازه میخان خوب و بد بچشن!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام بچه ها من از خارج اومدم اگر تو ابران قانون برایه همست پس برای جنتی و امثالهم چرا صدق نمیکنه که میگن رفسنجانی سنش بالاست
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقايان شريعتمداري بهتر است ساكت شوي، همون دفعه قبل كه نظر دادي براي همه مردم بس است. أخيه دورويي تا چه حد....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چراازحرف حساب بدتان میاید روشنگری سلام برشریعتمداری
پاسخ
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بابا خیلی جالبه! اینایی که کامنت گذاشتید و از هاشمی حمایت کردید؛ دوستان حداقل اینقدر مرد باشید بیاید بگید ازش حمایت می‌کنیم چون امید داریم جلوی رهبری وایسه! نیاید بگید حامی مقام معظم رهبری و انقلابه! ایشون تو چند سال اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه به ولایت فقیه دریغ نکرده!
شریعتمداری همیشه از اولین کسانی بوده که انحرافات رو بیان می‌کنه! حتی اگه از آدم مورد حمایت خودش باشه! احمدی نژاد اون زمان حتی تحت حمایت رهبری هم بود، چه برسه شریعت‌مداری! الآن هم گند زد به گذشته خودش، همه آدم های عشق ولایت بهش گیر میدن،‌مثل شریعتمداری که زودتر از همه گیر میده!
آیت ا... مصباح هم از احمدی‌نژاد حمایت می‌کرد اما الآن باهاش ضدیت داره! این نشانه آزاد اندیشیه و اینکه خطشون ثابت و خط ولایته! نه ضعف بصیرت!
هرکس تو خط باشه مخلصش هم هستیم، هر کس نباشه باید بره کنار!
پاسخ
ککوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای یا خانم انقلابی خجالت بکش
شماها عادت کردین همیشه برخلاف همه حرف بزنین
مثل همیشه گل بی لام گفته
حیف اون اسم که روش گذاشتن
پاسخ
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اگه اين داستاناتو به هاليوود بفروشي پول خوبي گيرت ميادا اصلا بيا با هم بنويسيم حسين جون شريعتمداري
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی اگه می تونه مدیریت کنه جلوی دزدی وغارت بچه ها وجبهه مشارکتی ها رو بگیره.
جلوی عفت وفائزه ومهدی را بگیره
جیب ما رو نزن معیشتمون پیشکش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعتمداری باید قبول کنید که آقای هاشمی جز بهترین سیاسیون ایران بوده وهستند و به مردم و ایران خدمت زیادی کردند .شاید در مواقعی اشتباهاتی کرده باشند ولی لایق این تهمتهای سنگین نیستند
پاسخ
سید ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
دروسته شریعتمداری ادمه خوبی از نطر اسلامی نیست وهمه عالم به غیر از ایشون همه کافرند وی در مورد هاشمی راست میگه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بابادست برداربسه دیگه
پاسخ
م ح م د
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خداحفظ كندشريعتمداري عزيزوبصيرراكه نماينده به حق وشايسته رهبري درموسسه كيهان است وخداامثال ايشان رازيادكند.
پاسخ
مهدی ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
این اقا فقط بلده حرف بزنه وروی اعصاب مردم راه بره
پاسخ
123456
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
قرمزته
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقا حسین قابل اعتماده ازشخص حمایت نمیکنه از گفتمان حمایت میکنه اگه شخصی گفتمانش عوض شد حمایت آقا حسین هم بر داشته میشه حتی اگه احمدی نژادباشه یاهر کس دیگه یا حق
پاسخ
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر شریعتمداری شجاع و بصیر و فهیم خدا حفظت کنه واسه این انقلاب...
پاسخ
berrozir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اگر راست می گید هم آقای شریعت مداری هم همه افراد دیگه بیایید در یک برنامه عین برنامه 90 ببینید کی بیشتر رای میاره ... مگر نمی گید هاشمی موسوی کروبی فتنه هستند ؟ مگر نمی گید مردم دیگه فتنه رو میشناسن ؟ خوب این شما و این هم وجدانتون مثل مرد پای حرفتون باشید اینقد تو رسانه ها به جای ما مردم حرف میزنید بزارید بیان تا اگر همینطور هست که شما می گید مردم با رای ندادن بهشون جمله شما رو اثبات کنن در صورتیکه به امام حسین شما خودتون میدونید دروغ می گید و از جانب مردم فق و فقط دروغ بار مردم می کنید ... وگرنه بزارید بیان ... تا کی با این 4 تا شبکه همش از خودتون تعریف کنید ؟
متاسفم برای کسانی که باز این نظرات رو ارسال نمی کنند چون پیش خدا باید جواب بدن ...
پاسخ
بی طرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آنهایی که سنگ هاشمی را به سینه میزنند آزاده نیستن و ازجای به ناحق وصلن وگرنه چه شده که این مولود مافیای مدیریتی و فساد اداری در ایران رافراموش کرده اندکه به قول محمد هاشمی را دوست دارند> آراء خود را بنام سردار رانت خواری در صندوقها بریزند تا به ما ثابت شود هاشمی که در انتخابات مجلس شواری اسلامی در تهران نتوانست کرسی از ان خود کند 13 میلیون حامی دارد هرکس هوادار اکبر شاست قطعا دامنش الوده و یا نمیداند یا اینکه....!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
دمت گرم حاج حسین حرف حق تلخ است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقای هاشمی را نمیتوان از قلب مردم پاک کرد آقای شریعتمداری کسی را که شما بکوبید محبوب قلب مردم میشود هاشمی سابقه درخشان دارد و شما چه سابقه اجرایی دارید جز تخریب یاران امام هنری دیگر دارید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کاش بعضی افراد کمتر به خودشون و بیشتر به نظام فکر کنند
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
احسنت به شریعتمداری که حرف حق میزند ولی کو گوش شنواچه کنیم حرف حق تلخ است
پاسخ
پيمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدا عاقبت ما و نظام را به خير كند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اینها همش سیاسته ساده به مسئله نگاه نکنیم ،هاشمی رفسنجانی با برنامه از پیش تعیین شده با رهبر فقط جهت اینکه دارودسته احمدی نژاد و از این دایره قدرت دور کنند کاندید شد وبعد هم ایشون ومشایی را رد صلاحیت کردنند که جای هیچگونه اعتراضی نمونده باشه تا به حال هم هیچ اعتراضی از رفسنجانی نشده اگر هم بشه فرمالیته است .والسلام
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شریعتمداری موفق باشیدخیلی تیزبین ودقیق هستی
پاسخ
حاتم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
وقــتی همه چیز خوبه
میترسم...
مـا به لنگیدن یکــــ جایِ کار
عـــادت کـــرده ایـــم...
پاسخ
ه مثل هدهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
«شرايط سني من به گونه‌اي است که توان لازم براي مسئوليت سنگين رياست جمهوري و اداره امور اجرايي کشور را ندارم و معتقدم رئيس جمهور شدنم خلاف شرع و به زيان نظام خواهد بود».
پاسخ
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدا رحمت کند خمینی کبیر
کجایی که ببینی چطور حق دوستدارانت را خوردند کجایی که ببینی میر حسین و هاشمی را در انزوا قرار دادن
رهبرم شما یک حرفی بزن
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اقای شریعتمداری اخرتی هم وجود داره
پاسخ
جنبش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چرا با این همه ادعا خودت نامزد نشدی عقل کل
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم
سرنوشت درختان باغ من تبر است.....
منم تو انتخابات شرکت نمیکنم
پاسخ
كيا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ام الفساد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
دیگه باید فرزندانش را اعدام کنن تا دل شما خنک بشه
پاسخ
سيامك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بدون شك براي آقاي هاشمي بسيار سخت خواهد چه در انتخابات پيروز شود و چه واگذار نمايد زيرا در صورت پيروزي بايد به مطالبات فتنه گران تحت عنوان حمايت جواب مثبت دهد و در برابر زياده خواهي فرزندان خود نيز در صورتي كه موافق هم نباشد كوتاه بيايد و در صورت باخت هم ايشان از باب فراموشي مردم از عملكرد هاي قبلي چه خوب و چه بد كه در هر كار اجرايي وجود دارد دل چركين خواهد شد اميد است ايشان با درايتي كه دارند راه انصراف را انتخاب كنند و همانطور براي مردم محبوب نسبي باقي بمانند زيرا عين مير حسين به مسلخ كشيده خواهند شد
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بترسید از خشم خدا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی مرد ولایت مدار و انقلابیه بهتره بقیه به فکر خودشون و افکار عمومی در موردخودشون باشن؟
پاسخ
یا زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
همون بهتر که شورای نگهبان با احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی از همین اول مخالفت کرد تا دوباره بعضی از مردم ناآگاه متصل به سران فتنه و خود سران فتنه(هاشمی)خون به دل آقا نکنند.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
سال دوم ابتدایی ما همراه بودبا آغاز تورم ها در دولت آقای هاشمی ،آقای هاشمی در خطبه های نماز جمعه گفت مردم باید این فشارها راتحمل کنند {همان له شدن طبقه ضعیف در زیر چرخهای توسعه قربانی شدن یک نسل برای رفاه نسل بعد}در مدرسه دوستی داشتم که نزد اواز این سخن آقای هاشمی انتقاد کردم ،فردا که به مدرسه رفتم دیدم اصلا این دوستم انگار ما را نمی شناسد ، وقتی به منزل رفتم مادرم از من پرید چیزی به دوستت گفتی؟من هم ماجرا را تعریف کردم {مادر من ودوستم هردو معلم یک مدرسه بودند}مادرم گفت دوستت رفته به منزل واین حرفها را زده وپدرش هم مفصل بحسابش رسیده!!! خفقان را فهمیدید؟؟؟
حالا اقایون ازادی طلب طرفدار سرکوبگر شدند!!!
نه تورم 50%یادمون رفته ،نه بازداشت کردن شلوار لی دارها، نه نقش خاندان این آقا درحوادث فتنه 88!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مگه اقای هاشمی دشمن مملک بود که رد صلاحیت شد حداقل یکی از پایه ها وستودن این نظام بود
پاسخ
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هر بلایی سرتون بیاد حق شماست اخه انصافتون کجاست؟؟؟ کم دروغ بگییییین بدبخت کردن ملت ایران بسهههههههههههههههه کم ملت بازی بدین بمیررررررررررررم رای نمیدم
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چقدرشماها به دور ازتفکرمابچه روستایی هاهستیدماکه اگرنان شبمان،حلال به دست آیدمی گوییم الله برکت.
نه به فکرشخصیت خواصی هستیم وحمایتش می کنیم ونه اینقدرغصه می خوریم
پاسخ
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
جانم فدای رهبر هرچه اقا بگه همونه از دستورات اقامون اطاعت کنیم هیچ مشکلی پیش نمیاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من کاری به نظرات بقیه ندارم اما نباید بی انصاف بود هاشمی برای انقلاب خیلی زحمت کشید من یک کلمه میپرسم تمام به قول دختر امام راحل مگر اقای هاشمی رو امام تایید نکردند که به سادگی کنارش میزنند بابا دمتون گرم تشکر نمیکنید لاقل تهمت نزنید حسین اقا شما چرا زحمات 30ساله هاشمی رو فراموش نکنین
پاسخ
يار دبستاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مثل اين كه بعضي ها فحش هاشون رو بخا طر وضع اقتصادي به هاشمي يادشون رفته يا خروج تمام ديپلمات هاي اروپايي از ايران.
به خدا سه تاچهار ساله كه جو سازي شده كه هاشمي منجي ديروز از يكي از هم كلاسي هام كه از هاشمي طرفداري ميكرد پرسيدم اسم كلملشون چيه؟ توش موند اون وقت بود كه ايمان آوردم كه همش جو سازي به خدا هاشمي او سياسي كه ميگن نيست اگه بود فكر نمي كرد با فتنه ميتونه انقلاب رو از پا دراره.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی رفسنجانی پایه نظام است و باید در صحنه باشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما اگه جای خدا بودین حضرت نوح هم بخاطر پسرش پیامبر نمی کردین
پاسخ
مالك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تاسف داره كه باز آيت‌الله هاشما به دام دشمن بيوفته.
همه دوست داشتن كه ايشان به گذشته برگرده.با همون قدرت و اقتدار كه باز هم نظام بتونه بهش تكيه كنه.
پاسخ
نرگس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مرحبا آقاي شريعتمداري ، ما هنوز فتنه را از ياد نبرده ايم.
پاسخ
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حیف صد حیف ‏
پاسخ
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من متاسفم به این همه فهم ناقص. دوستان چرا اینهمه به آقای حسین شریعتمداری بصیر و آگاه در همه عرصه ها ست وشمن را بتنگ آورده می تازید؟ چرا انحراف احمدی نژاد و هاشمی را نمی بینید؟لطفا کمی هم حرکات دشمنان را رصد کنید؟وبی توجه حرفی نزنید
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی رفسنجانی:
«شرايط سني من به گونه‌اي است که توان لازم براي مسئوليت سنگين رياست جمهوري و اداره امور اجرايي کشور را ندارم و معتقدم رئيس جمهور شدنم خلاف شرع و به زيان نظام خواهد بود».
پاسخ
وطن پرست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعتمداری عزیز شما که همه اینارو قبل از شورای نگهبان میدونستی پس اون همه آدمو تو شورا چرا علاف کرده بودی؟؟؟؟؟
پاسخ
خرزو خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۲۵
۱۴۷
متاسفم همه تو این نظام بد هستن غیر از این آقا... امیدوارم روز قیامت هم شما اینقدر برای خدا فصیح زبان بریزید ...روز قیامت هم دست مارو بگیر تو رو خدا
پاسخ
نارنجستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۴۶
۳۰
از تحلیل عمیق و آگاهانه شما متشکریم.اما واقعا آقای رفسنجانی را مثبت در نظر گرفته اید.ایشان کماکان حامی فرزندان مجرمشان هستند و برای حضور در انتخابات نیز گول هیچکس را نخوردند.احمدی نژاد دو سال پیش گفته بود عزم هاشمی برای کاندیداتوری جدی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۵۳۷
۴۲۴
انتخابات بدون حضور اقای هاشمی کم رنگ خواهد بود
پاسخ
منقادالحق
UNITED STATES
۱۸:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۳۲۹
۳۴۶
سلام.وجود شخصیّت هایی چون جناب آقای شریعتمداری برای انقلاب اسلامی یک نعمت و سرمایه ای ارزشمند هستند؛آیاایشان جز برای خدا سخنی می گویند؟اگر جز این است کسی سند بیاورد که شریعتمداری تا کنون به دنبال پست و مقام بوده اند و یا ثروت و سرمایه ای برای هفت پشت بعد از خود اندوخته اند.ایشان انسانی است ساده زیست که وقتی به نماز جمعه تهران هم می آیدهمین پابرهنه ها با او سلام و علیک و مصافحه دارند وبدون هیچ گونه رنگ و ریایی میان جمعیّت می نشینندو اقامه ی نماز می کند.کسانی که به ایشان توهین می کنند از این عقبه و محبوبیّت مردمی ایشان اطلاعی ندارند و فکر می کنند با ترور شخصیّت افراد،می توان انسان های مؤمن را از صحنه بیرون کرد.حمایت ایشان از احمدی نژاد نیز بسیار به جا بودو بیست و پنج میلیون نفر جمعیّت این کشور نیز با طرزتفکرجناب شریعتمداری به احمدی نژاد رأی دادند،حالا اگر کسی تا پایان ثابت و استوار نمی ماند، دلیلی بر اشتباه حامیان او نیست.همان طور که بسیاری ازطرفداران موسوی هم امروز طرفدار او نیستند و تصور می کردند که او همان نخست وزیر دوران امام است و بعد متوجه شدند که او برای به دست آوردن پست ریاست جمهوری حاضر است با دشمن ملّت ایران دست دوستی بدهد.احمدی نژاد ملّت ایران را به بیگانگان نفروخت و به قول امام خامنه ای هر دولتی ضعف ها و قوّت هایی داشته است...حالا مااز کسانی که در این نظر خواهی ها به جناب شریعتمداری جسارت کردندسؤال می کنیم: هاشمی از نظر ثروت و قدرت و باندهای سیاسی که در اقصی نقاط عالم برای خود فراهم آورده است با انقلاب اسلامی چه تناسبی دارند؟ امام راحل این انقلاب را انقلاب پابرهنه ها و مستضعفان می دانستند، آیا هاشمی حاضر است این ثروت را در اختیارنظام اسلامی قرار دهدتا فاصله ی فقر و غنا کم شود؟!
پاسخ
سید محمد مهدی منتظرالقائم
COLOMBIA
۰۶:۴۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
از عمر پرسیدند چرا نان و نمک می خوری و بر زمین می خوابی و ساده زیستی می کنی با اینکه خلیفه مسلمین هستی. جواب داد همین که علی خلیفه نیست مرا بس است و همین زندگی برایم کافی است. حکایت ساده زیستی آقایان همین است. همین که فلانی رییس جمهور نیست ما خوشیم. ضمنا اگر نمی دانید ما را به بیگانگان فروختند یا نه بهتر است سری به چین بزنید و البته اجناس چینی. کمی آن طرفتر در روسیه هم می توانید نظاره گر مسائل باشید و درنهایت کشور ونزوئلا را سری بزنید برای بازدید از منازل مسکن مهر که 6 ماهه ساخته می شوند با پول ایران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اول شما بفرمایید با پرچم آمریکار چرا برای ایرانی نظر می دهی دوم شما بگو احیانا خود آقای شریعتمداری نیستی چون تندی و تیزی زبانت به ایشان می رود سوم بگو خوده تو حاضری ثروتد را در اختیار مردم قرار دهی چهار بگو نقد کردن بد نیست ولی چگونه نقد کردن مهم میباشد پنجم دیگه برو خجالت بکش از این نظر دادنت آیا تو با سند و مدرک می توانی ثابت کنی که رفسنجانی بد ملت را می خواهد ما ادعای شیعه بودن همان امامی را می کنیم که وقتی شخصی که تحت تعقیب را دید از دروازه عبور می کند جای خودش را تغییر داد تا جواب تعقیب کنندگان را اینگونه بدهد که من چیزی ندیدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۵
۱۲۵
[جناب نویسنده از سخنگویی مردم و نظام پا به عرصه سخنگویی خدا و پیامبر هم گذاشته است. اگر بپاید چه شود؟
بافته های جنابشان ظاهرا بیشتر رمان تخیلی است تا تحلیل سیاسی البته دو کلمه ای هم به زبان بلاد فرنگ و البته یکی دو نام خارجی هم آورده اند که معلوم شود چقدر عالمانه سخن می رانند.
واقعا حیف بیت المال که در اختیار چنین فکری و چنین قلمی است.
پاسخ
منقادالحق
UNITED STATES
۱۸:۱۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۸۵۲
۹۳۴
شریعتمداری انسانی مؤمن و خداترس است و در قلب توده ها جای دارد.کسانی که باور ندارند یک دفعه به نماز جمعه ی تهران بیایند و نحوه ی سلوک و برخورد پابرهنه ها را با ایشان ببینند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
توكه خارج نشيني ازكجامي داني........
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اینکه پا برهنه ها طرفدار ما باشند هنر نیست هنر آنست که تو بتوانی در بین تمام مردم محبوب باشی من سرمایه دار نیستم یک کارمند ساده هستم ولی اگر چرخ کار خانه ها بگردد مراکز تولیدی شروع بکار کنند و بقول شما همین پابرهنه ها سر کار بروند بهتر است یا کارخانه ها تعطیل شود و ما گدا پروری کنیم هرچند خیلی از همین پار برهنه ها که شما می گویی ومن این صفت را یک توهین به قشر فقیر می دانم آنقدر عزت نفس دارند که دستشان را جلوی هیچکس دراز نکنند اگر کاری کردیم که عزت شان همه حفظ شد هنر کرده ایم نه اینکه عده ای را گرسنه نگه داریم و بشویم ولی نعمت انها و از این طریق برای خود محبوبیت جمع کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
از اظهار نظر هاش راجع به بندگان خدا معلوم میشه چقدر خداترس است.

ایشان به راحتی آب خوردن در باره همه کسانی که سلیقه مخالف با سلیقه ایشان دارند برخورد می کند و براحتی با امکاناتی که در اختیار دارد به تخریب آنها می پردازد...

اینم نمونه اش...
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقای شریعتمداری همیشه مستند حرف می زنند به همین دلیل همواره از طرف طیف ضد انقلاب داخلی و خارجی جفا می بینند .خدا ایشان را سلامت فرماید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما کار دیگه ای ندارید راجب شریعتمداری حرف میزنید؟
پاسخ
خیرخواه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر من باتوجه به این روند پیش آمده در امور کشور وفشارهای بی حدواندازه وارد شده به مردم نیاز بود که از یک فرد با تجربه و گرما وسرما دیده سیاست استفاده کنندو مطمنم حضور مردم فوق العاده کم رنگ درپای صندوق رای هستند ودر یک کلام مرد فقط هاشمی
پاسخ
فرهاد
UNITED STATES
۱۹:۲۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حمایت از ادبیات توهین امیز شریعتمداری و تهمت های ایشان به اقای هاشمی ، ناشی از بی توجهی به راه امام و یار ایشان است . ایا بنیان گذار این انقلاب در کنارش اصلح ترین را نداشت . تهمت وتخریب عادت این سالهای شما شده .
پاسخ
امیر
UNITED STATES
۱۹:۳۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مخالفم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شریعتمداری از نیروهای سیاه در ایران می باشد دلیل آن هم این است که اطلاعاتی که وزارت اطلاعات ندارد ایشان دارند
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمي چقدر محبوب شد.
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
واقعا برات متاسفم همش چرتو پرت بود . زنده باد رفسنجانی
پاسخ
غلام
UNITED STATES
۲۱:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درست است
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ولايتي 100 درصد رئيس جمهور ايران است
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هرکس مثل آقای شریعتمداری مزد بگیره وامنیت هم داشته باشه بهتر از او میتونه بنویسه ....می گی نه ؟ امتحان کن ؟ مردی بگو یا علی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به جای این حرفها قیمت مسکن را پایین بیارید هر روز 100 هزار تومن متر گران میشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام
آقای هاشمی مرد سازندگی ودانایست،شریعتمداری کجا بود وقتی ایشان در مسئولیت های سنگین بودن،راستش اگر هاشمی نیاید من به هیچ عنوان رای نمی دهم.
باتشکر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اخه که هاشمی که سنش از اعضائ شورای نگهبان که کمتره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
همه چیز که در دست این آقای شریعتمداری است هرگونه که بخواهد حرف می زند ومردمی که در این انقلاب زحمت کشیده اند کافر می پندارد
پاسخ
محمدرضا فضلعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بسمه تعالی
دوران ما
نامه ای سرگشاده به مردم ایران از طرف جمعی ازخانواده های ایثارگر
از چه بگوییم
از مظلومیت ایثارگران ، از نگاه های سنگین مردم به خانواده شهدا یا از حرفها و وعده های مسولین که طعم منت میدهند
خیر از هیچکدام سخنی نیست
اینبار سخن از درد مردم است
اینبار سخن از فقری است که پدران را شرمنده خانواده هایشان کرده
اینبار صحبت از ادامه راه امام راحل و شهدای معظم است
اینبار صحبت از حمله فرهنگی و اقتصادی به انقلاب است
صحبت از ادامه راه شهداست
نفاق
وقتی مطلع شدیم آیت الله هاشمی برای شرکت در انتخابات ثبت نام نموده و به خواست خانواده های ایثارگر و مردم مظلوم پاسخ مثبت داده اند از صمیم قلب خدا را شاکر شدیم
چرا که معلوم شد که تلاشهای مکرر دشمنان انقلاب برای ایجاد شکاف بین ایشان و انقلاب اسلامی با عنایت خداوند متعال و درایت رهبر معظم و ذکاوت آیت الله هاشمی ، با شکست رو به رو شده است
ولی افسوس که با شنیدن خبر رد صلاحیت ایشان تلاش معاندین به نتیجه رسید
مردم عزیز آگاه باشند
دشمن اینبار از طریق ایجاد نفاق بین مهره های انقلابی و فعال میخواهد بنیان انقلاب اسلامی را متزلزل سازد
و متاسفانه در همین رابطه بعضی از مسئولین با رواج هتاکی و تهمتهای بی پایه ، آب در آسیاب دشمن می ریزند که این امر جدای از همه زشتیها در جهت خلاف آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی و امام راحل است
رهبر معظم انقلاب بارها و بارها با این گونه مسایل به شدت برخورد کرده و انتقاد نموده اند
اما کجاست گوش شنوا
کسانی که حتی در انقلاب شرکت نکرده اند، کسانی که حتی یک روز طعم زندانهای شاهنشاهی و پهلوی طاغوت را نچشیده اند، کسانی که حتی لحظه ای در بحبوحه دفاع مقدس حضور نداشته اند ، به سادگی و بدون هیچ مدرکی با طرح اتهامات بی پایه و اساس، در صف معاندین انقلاب و رهبری ایستاده اند
رد صلاحیت: همراهی با فتنه یا شجاعت و درایت
از جمله مسایلی که توسط بعضی افراد در رد صلاحیت آیت الله هاشمی مطرح می شود، همراهی با جریان فتنه انتخابات سال 88 می باشد
سوال اینجاست
آیا دعوت به آرامش و مخالفت با درگیری های خیابانی فتنه است ؟
آیا سینه سپر کردن در مقابل آماج تیرهای تهمت، برای تثبیت پایه های نظام ،شجاعت نیست ؟
در آن شرایط حساس رهبر معظم انقلاب فردی را برای امامت جمعه تهران برگزید که توانایی آرام کردن جو متشنج و از بین بردن هاله ابهام را داشته باشد
در همین راستا دیدیم در این چند روز اسم آقای مشاعی را در کنار آیت الله هاشمی می آورند که: این دو رد صلاحیت شده اند
خودتان قضاوت کنید. اصلا محلی برای غیاث و یا هم سویی ایشان با آقای مشاعی وجود دارد؟
رد صلاحیت: فردی که پا به سن گذاشته
برایمان شنیدن این حرفها عجیب نبود، چرا که وقتی نتوان از عملکرد و توانایی مدیری مدبر بهانه جویی کرد، باید به سراغ گزینه های غیر معقول رفت
آقایانی که از سن آیت الله هاشمی اشکال گرفته اند احتمالا برای پیامبران الهی و رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید نیز سن بازنشستگی در نظر دارند و یا به مجلس خبرگان رهبری و خطیب محترم جمعه آیت الله جنتی و یا آیت الله مصباح ویا ... به چشم رد صلاحیت می نگرند
آیت الله هاشمی کوله باری از تجربه را داراست. تجربه های انقلاب و دفاع مقدس که سخت ترین و حساس ترین سالهای ایران اسلامی بود.ایشان با درایت تمام در طول این سالهای بحرانی، جهاد سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کردند. و الحق که حماسه ساز سیاسی و اقتصادی دوران انقلاب و دفاع مقدس بودند.
رد صلاحیت: تمکین به قانون
برایمان جای تعجب است که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، کسی که در جایگاه قانونی بالاتر از شورای نگهبان قرار دارد توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شود.
این روزها انگار میخواهند حرفی را برایمان دیکته کنند از قبیل: تمکین به قانون می کنم. تمکین به قانون کنید. مهم تمکین به قانون است
تمکین به قانون بسیار امر شریفی است و بر همه ما واجب است. اما اگر شورای نگهبان به قانون تمکین نکرد باید چه کنیم؟
اگر شورای نگهبان تحت تاثیر نفوذ رجال سیاسی و سازمانهای خاص از مهره های وزین انقلابی بهانه جویی کرد باید چه کنیم؟
امیدواریم اعضای محترم و زحمت کش شورای نگهبان با شجاعت تمام و بدون جانب داری به خود بیایند و تصمیم عاقلانه و در جهت منافع نظام و صلاح مردم اتخاذ کنند.
پشتیبانی از ولایت فقیه
یکی از دلایل استقبال خانواده معظم شهدا وایثارگران از حضور آیت الله هاشمی در صحنه انتخابات، حمایت همیشگی و بی چون چرای ایشان از مقام معظم رهبریست.
بر هیچکس پوشیده نیست که حمایت آیت الله هاشمی از رهبر معظم بی دریغ بوده و ایشان در همه لحظه ها یار و غمخوار رهبر عزیزمان بوده اند.
در این جند سال اخیر شاهد بودیم دولت مردان با انتصاب افراد معلوم الحال و مخالفت علنی با فرمایشات رهبر عزیز سعی در تزلزل جایگاه ولایت فقیه داشتند، غافل از اینکه مردم عزیز و انقلابی همیشه پشتیبان رهبر عزیزمان بوده وهستند.
بارز ترین شخصی که همیشه به عمق کلام رهبر معظم انقلاب آشنا بوده و تصمیمی خارج از چهارچوب فرمایشات رهبری نگرفته است، بدون شک آیت الله هاشمی می باشند.
از خداوند منان خواستار پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان در سایه مولایمان حضرت ولی عصر (عج) هستیم و امیدواریم که در ادامه راه شهدا و امام شهدا موفق بوده و از این آزمایش خطیر سربلند خارج شویم.

الهم عجل لولیک الفرج
به قلم محمدرضا فضلعلی
( به نمایندگی جمعی از خانواده های ایثارگر)
پاسخ
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
عشق منی شریعتمداری شجاع
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام.اولا شماهایی که سنگ هاشمی را به سینه می زنید می دانید از کسی که در فتنه 88 کاملا سکوت کرده و در بعضی مواقع آتش بیار معرکه بود حمایت می کنید.
دوما اگر هاشمی کارکششته بود از خائنینی مثل میرحسین و کروبی و فرزند جاسوس و خیانتکارش حمایت نمی کرد و می گذاشت عادلانه محاکمه شوند.سوما شریعتمداری جز ذخائر انقلاب هستند.چهارم حمایت از دولت در بعضی مقاطع به خاطر فعل شخص رئیس جمهور در آن مقطع بوده.پنجما اگر هاشمی این دوره زمانه آرمانی بود که این همه دشمنان اسلام و انقلاب دست به حمایت از آن نمی زد و از آن به عنوان آخرین شانس نام نمی برد. و اینکه کسی که در عاشورای 88 از ساکتین بود صلاحیت دادن پست ریاست جمهوری را ندارد چراکه عاملین آن فاجعه مطمئنا در دستکاه وی حضور خواهند داشت
امام خمینی (ره): آنجایی که دشمنان ملت از شما تعریف و یا با شما هم نظر شدند در کار خود تردید کنید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
چه تلخ محاكمه مي شوند پائيز و زمستان كه براي جان دادن به درخت، جان ميدهند و چه ناعادلانه كمي آنطرفتر همه چيز به اسم بهار تمام مي شود. اي زخم خورده انقلاب گفته بودي اين ملت آبرو ميخواهد و من آمده ام ، ديشب قلبم شكست و دستم لرزيد قلمم اشك ريخت اي پدر پير انقلاب من تا ابد در دلهاي سوخته فرزندانت و ياران اندكت خواهي ماند هاشمي جان برايت آرزوي شهادت دارم همچون جام زهر پير جمارانت بنوش.انقلاب فرزندان خود را مي خورد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درود برهاشمی که از جان ومال ابرو برای انقلاب گذاشت
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حتما اینبار شما میخواهید کسی را بیارید که اختلاس 10هزار ملیاردی در دولتش بشه
پاسخ
رسول کاظمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
انچه مسلم است اقای شریعتمداری یک تحلیل گر برجسته سیاسی می باشد و سالها طول خواهد کشید تا زوایای این مرد انقلابی برای مردم شناخته شود اکنون حتی خیلی از تحلیل گران بزرک ایشان را خوب درک نکرده اند
پاسخ
ج الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر اقای شریعتمداری و اکثر اصولگرایان ریاست جمهوران اسبق (از جمله 8 سال خاتمی و 8 سال هاشمی و همچنین موسوی و اخیرا که احمدی نژاد نیز به این جمع پیوسته )همگی خیانتکار به نظام و انقلاب و عامل ضد انقلاب و انسانهای خود فروش بوده اند.ایا این توهین به شعور ایرانی نیست؟
پاسخ
aftab
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خجالتم چیزه خوبیه .چیزی واسه مردم باقی نموده .تا دیروز که میگفتین امام.امروزم که خیلی راحت خواسته های امام زیره پاهاتونه.تا کی؟ رهبر چرا از حق مردم دفاع نمیکنه
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
همانطور که انتظار میرفت فتنه گران و رئیس فتنه در انتخابات جایی ندارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی میدونست رد صلاحیت میشه اما اومد که رد صلاحیت مشایی رو تحت الشعاع قرار بده و موفق هم شد .هر دو جناح بسیج شدند که مشایی به عنوان یک ولایت مدار واقعی وسرباز راستین ولایت نتونه بیاد.
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقاي شريعتمداري شما هماني هستيد كه براي احمدي نژاد بارها فريادزديد و او را بهترين ميناميديد آيا الان خود جواب گوي كارهاي او و وضع مملكت هستيد؟ شما مورد حمايت چه مقامي هستين كه به خاطر حمايت از احمدي نژاد حاظر به عذر خواهي از مردم نيستيد؟؟؟!!!
پاسخ
ازاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اين اقا از چه كسي دستور ميگيرد
پاسخ
جانقربان
UNITED STATES
۰۹:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اين حرفها گزافي بيش نيستند
پاسخ
ح م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ملاك حال افراد است هركه با ولايت باشد ما با او هستيم هركسي در هر زماني منحرف شود خب منحرف شده است داداش . مي خواهد هر كي باشد واجر سوابق گذشته را اگر براي خدا باشد خدا ميدهد و متشكر سوابق گذشته هستيم ولي حالا اين افراد چطورند شرط است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
لطفا به ظواهر توجه نکنید. آقای احمدی نزاد هم که آمد مدعی بودند دولت فقرا و پا برهنگان در مقابل دولتمردان غنی و اشرافی پیروز شد. گفتند رجاعی منشی پا به عرصه گذاشت و نتیجه اش این شد. حالا همه ممی گویند ما نبودیم که گفتیم این احمدی نژاد بهترین است.
پاسخ
اميد
UNITED STATES
۱۱:۲۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
يك روزنامه نگار بايد صادق باشد نه سياسي
آقاي شريتمدار از تاريخ درس عبرت بگير!
پاسخ
علی اصغر یکه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بنظر بنده هم جناب آقای هاشمی بعداز سال 76می آمدنددرکنار مقام معظم رهبری بعنوان مشاورامین وبازوی راست ایشان انقلاب ونظام اسلامی هدایت میکردند نه اینکه بااین سنو سال بیایندکاندیدای نمایندگی مجلس یاریاست جمهوری بشوندکه راینیاورند
پاسخ
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خیلی حرف دارم بزنم ولی افسوس بیهوده است.فقط یه ارزو دارم :استاد شریعتمداری عزیزخداوندشمارا به راه راست هدایت کند.واقعا از تخریب دیگران چه سودی میبرید.به نفع این دنیاتان است یا آن دنیاتان.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ابلیس هم چند هزار سال نماز خواند و ولی فایده نداشت جناب منقاد الحق
پاسخ
مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ایجاداختلاف خوب نیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تورخدا این همه اختلاف سلیقه بگذارید کنار همه باهم متحد شوید جلوبیگانگان شما همه خارج رفته اید این همه مارا مسخره می کنند نمی بینید چرا امپراطوری ایران به یک کشور مردم فقروبیمار تبدیل شد بترسید که خدا عذاب نازل کند که پشیمانی دیگرشودی ندارد مردم کشورمان کم کم هویت دارند ازدست می دهند بجای فکر سیاسی فکر اقتصادی بکنید سیاست درست غلط :معنا ندارد دین بی پول بی دینی می آوره بیایید ازکشاورزی ودامداری شروع کنید صنعت رابراین پایه برنامه ریزی کنید تا تا نقطه شروع پایان کار مشخص باشد تمام شرکتهای صنعتی مادر اصل مسول فروش قطعات ودستگاهای خارجی هستن هیچ کدام خودشان توان ساخت چیزی ندارند بعوان مثل خودروی ملی
پاسخ
ناشناس
CZECH REPUBLIC
۱۵:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
واقعا یکم فکر کنید!!!جناب آقای رفسنجانی رو که رهبری در منصب ریاست تشحیص مصلحت قرار داده و تایید کرده اونوقت شورای نگهبان ایشون رو رد میکنن و تاییدیه رهبری رو...یه جای کار میلنگه بخدا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
زرشک به شریعتمداری فسیل .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حسین شریعتمداری فردی است اختلاف افکن
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
لطفا اگر آدم خوبی است اجازه بدهد کارها بصرت قانونی حل شود او چه کاره است
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تو رو خدا ما را نگاه کن ببین با کیا شدیم 70میلیون جمعیت.آخه یکی نیست بگه حسین بازجو تا کی میخوایید به این حرفا ادامه بدی.مردم نون شب ندارن باید فکری برای گرونی بشه که داره قشرمتوسط به پایین را له میکنه اونوقت شما دنبال گرو کشی های سیاسی خودتون هستید.جانم این جمهوری اسلامی که همه رییس جمهوراش را بعداز مدتی افرادی مثل شما مهره آمریکا معرفی میکنید.جناب بازجو باوجودی که اعتقاد دارم مردم ایران دشمن شناسیشون جندان قوی نیست اما اعتقاد دارم مردم میدونن بدترین دشمن ملت ایران افرادی مانند شما هستند که کمر به نابودی این کشور بسته اید.
پاسخ
ادم فروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
زمستان هم رفت. اما بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم .بهارانی نمیبینم .خیانت قصه تلخی است اما از که می نالم "خودم پروریده بودم در حواریون یهودا را" . اکنون که ارغوان به تو نفروخت"دختر" گل فروش پیراهنی( به رنگ ارغوان) بپوش . پیله رنج من ابریشم پیراهن شد. شمع حق داشت به پروانه نمی اید عشق. هر جا بهاری بی کفن شد شد ؟ هر جا نسیمی بی وطن شد شد؟این دعایی است که رندی به من اموخته است "مرگ حق است به من حق مرا بر گردان". دیگر بهار در سبد روزگار نیست دیگر قرار نیست نه؟ دیگر قرار نیست . عقل بیهوده سر طرح معما دارد بازی عشق مگر شاید واما دارد؟ یوسف از تعبیر خواب مصریان دل سرد شد؟ شرک موری بود بر سر سنگ سیاهی در شبی ؟ من گلی پژمرده بودم در کنار غنچه ها"دختر" گل فروش ای کاش با انها مرا هم می فر وخت؟. پیشگویی نتیجه انتخابات اقلیت :در اقلیت بودن تنها بودن نیست"چه بسا گروهی اندک که بر بسیاران غلبه کردند" اقلیت کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مرکز افرینش های ادبی سوره مهر وابسته به حوزه هنری چاپ بیستم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اینارو بیخیال، یه نخ سیگار دارین بدین به خدا!! خدا هم نمیدونه از دست اینا چیکار کنه! :)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شریعتمداری با این سخنانش ثابت کرد کینه با ملت دارد
پاسخ
ایرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
امکان ندارد این همه همایت پشت سر هم از هاشمی بشود حتما یا کار یک نفره یا به قول دوستمان یه اکیپ خوانوادگیه.
پاسخ
علي ارشادي فارساني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
«آقای هاشمی را همه می‌شناسند. من شناختم از ایشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئولیتهای بعد از انقلاب نیست؛ من از سال ۱۳۳۶ -یعنی ۵۲ سال قبل- ایشان را از نزدیک می‌شناسم. آقای هاشمی از اصلی‏‌ترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزین جدی و پیگیرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پیروزی انقلاب از مؤثر‌ترین شخصیتهای جمهوری اسلامی در کنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در کنار رهبری تا امروز. این مرد بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب می‌کرد و به مبارزین می‌داد. این‌ها را جوان‌ها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ایشان مسئولیت‌های زیادی داشت: هشت سال رئیس جمهور بود؛ قبلش رئیس مجلس بود؛ بعد مسئولیت‌های دیگری داشت. در طول این مدت هیچ موردی را سراغ نداریم که ایشان برای خودش از انقلاب یک اندوخته‏‌ای درست کرده باشد. این‌ها یک حقایقی است؛ این‌ها را باید دانست. در حساسترین مقاطع ایشان در خدمت انقلاب و نظام بوده.»
افسوس كه ما هنوز هاشمي را نشناخته ايم.
هضور هاشمي در انتخابات 92 فقط نقشه اي جهت خنثي كردن فتنه 92 و جريان انحرافي بود.
اگر هاشمي نيامده بود و طبق نقشه جريانهاي ضد انقلاب را گرد خويش جمع نمي كرد، تمامي مخالفين نظام از آقاي مشايي حمايت مي كردن كه اين خواست جريان انحراف بود.
اما هاشمي با حضورش پشت جريان انحرافي را خالي و سپس با پذيرش حكم شوراي نگهبان دست ضد انقلاب را جهت ايجاد فتنه اي ديگر بست.
خدا ميداند اگر هاشمي نيامده بود و مشايي از حمايت ضد انقلاب بر خوردار مي شد با رد صلاحيت ايشان و يا راي نياوردنش چه آشوبي مي شد.
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
امام خمینی (ره):
انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است.

والسلام
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به نام خدا سلام اقای شریعتمداری شما وامثال شما اول برید هاشمی رو بشناسیدبعد بییاید نظر بدید وجودش برای مردم ونظام الزامی است یاحق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اقایون!!!! اصلا ما مردم میخوایم همین آدمی که سنش زیاده وتوان ادارهخ کشور رو نداره سکان را به دست بگیره.چرا نمیزارین؟؟حالا نه اینکه بقیتون میتونین؟؟؟خیلی ادمای خودخواه ومتکبری هستین
پاسخ
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
1- هنوز نامه بدون سلام ایشان به رهبر را فراموش نکرده ام
2-در فروردین ماه رهبری بر خصومت ما با اسرائیل و اینکه اگر دست از پا خطا کند طلاویب وهیفا را با خاک یکسان می کنیم تاکیید کرد که چند روز بعد ایشان اعلام داشتند اولویت ما جنگ با اسرائیل نیست و لی اگر اعراب خواستند حمله کنند ما پشتیبانی می کنیم
همین دو مورد برای ایشان کافی است والسلام....
پاسخ
شاپور
UNITED KINGDOM
۱۶:۳۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدا عمو شریعتمداری رو حفظش کنه.......خوب داره تفرقه میندازه..اقا خوب...خوب....به کارت ادامه بده........عموجان
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۴۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
توصیه مولا به مالک اشتر که اگر کسی در حال گناه دیدی و فردا جلوی شما آمد مبادا به چشم دیروز نگاهش کنی شاید شب توبه کرده باشد. اون مولا بود با اون قضاوت تو چکاره ای با تهمت و افترا به دیگران میخوای مطرح شوی. باتلاق همیشه باتلاق است. شریعتمتداری که استاد قلم برای صفحه گذاشتن است تا دیروز تمجید دولت و امروز مخالف و صفحه برا هاشمی آخه چکاره مملکت است که بجای مردم نظر میدهد همه را محکوم میکند. امتحان مجانی یکبار در انتخابات شورای شهر یا مجلس شرکت کند ببیند چقدر رای می آورد و در جمع مردم قرب دارد هر چند خدمت اون به خلق با قلم بهتر است و ترجیح میدهد از پشت خط خدمت کند. شما انگشت هاشمی هم نخواهی شد با خراب کردن ایشون. فکری به حال خودت کن که آخرت نداری بنده خدا.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
واقعا که بعضی مردم چه دم دمی مزاجن البته مزاجشون دست خودشون نیست وکسانی که مزاج اونارو تنظیم میکنن میدونن چطور یه زمان از هاشمی عالیجناب سرخپوش بسازن و با فرسوده کردنش اونو به این روزی بندازن که دست از آرمانهاش برداره و حالا که آماده شده برای بهره برداری سوار بنز مشابه ورود امام بیارن وثبت نامش کنن ودر بی بی سی بزرگش کنن و بگن انگار امام وارد شده و وقتی تایید نشد در صدای آمریکا بگن هر انقلابی فرزندان خودشو میخوره اما در ایران انقلاب پدرش رو خورد. اما امروز دیگه بجز عده ای اندک مردم راه خودشونو پیدا کردن وفریب این کارهارو نمیخورن و با کمکی که شورای نگهبان کرد شانس اون عده اندک پر هیاهوی سال 88 ازبین رفت و مردم با خیال راحت انقلاب رو به یاری خداوند بزرگ ازین پیچ تاریخی حساس به سلامت عبور خواهند داد و به صاحب اصلیش آقا امام زمان تحویل میدن.
پاسخ
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
,کسی نیست بپرسه .اقا حسین از نظر شما کی جاسوس نیست.
پاسخ
نکته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به یه چیزی دقت کردین؟مثبت و منفیها خرابن؟
من همین الان مال یکی رو از 3700 بردم 4200
پاسخ
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کدام یک از نامزدها تجربه ی اداره ی کشور در شرایت سخت رو دارند بجز /مملکت ونضام بیش از هر زمان دیگری به اقای هاشمی نیاز دارند
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقای حسین شریعتمداری
این همه ترک تازی نکن / امروز شما عروسکی هستی برای نمایش دیگران / جوری رفتارکن که در تاریخ نام نیکی از تو بجا بماند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اگر هاشمی بود رای میدادم ولی حالا .بشینن تا تحقق حماسه ی سیاسی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کسی که هاشمی رامردخطاب کند بایددرمردبودن خودش شک کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقاي هاشمي يك بازي دو سر برد رار شروع كرد تأييد صلاحيت شدنش يعني رأي آوردن و نشدنش محبوبيت صد چندان در قلب ها احاد مردم اصولاً كساني كه باهاشون مخالفت مي شود رو دوست دارن
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام.خداوند انشاء ال... همه خادمین به این انقلاب رو از جمیع بلایا مصون بدارد...جناب آقای هاشمی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب زحمات زیادی در جهت اهداف انقلاب و پیشرفت کشور کشیده اند و این برکسی پوشیده نیست... ولی دوستان عزیز من؛ایشان متاسفانه بعد از سکوت غیر موجهی که در اتفاقات فتنه 88اختیار کرده بودند و علیرغم تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کسی سکوت نکند و موضع خود را مشخص کند ولی این کار را نکردند و ضعف اعتقادی خود را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.... خدا همه ما را در راه خدمت به انقلاب ثابت قدم بدارد انشاالله.... یا علی
پاسخ
عبدالحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
افرين به شيرمرد عرصه سياست وتحليل حاج حسين شريعتمداري
تحليلهاي مستند وشجاعانه ايشان كه برگرفته ازكلام امام راحل كه فرمود ملاك حال افراد است .هميشه اميدبخش سربازان روح الله ميباشد.
موفق باشيد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها