کد خبر: ۱۳۴۸۵۱
زمان انتشار: ۰۶:۲۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
نظر مسئولان باشگاه بازهم تغيير کرد
در شرايطي که پرسپوليس از محمد مايلي کهن و منصور ابراهيم زاده به عنوان دو نامزد نهايي براي سرمربيگري اين تيم نام برده بود، علي دايي به عنوان سرمربي سرخپوشان در ليگ سيزدهم معرفي شد.
پروسه انتخاب سرمربي پرسپوليس از يک هفته قبل آغاز شد. مديران اين باشگاه در ابتدا نام هايي چون مايلي کهن، درخشان و برانکو را به عنوان گزينه هاي احتمالي باشگاه براي سرمربيگري مطرح کردند. آنها پس از برگزاري جلسات متعدد و بررسي هاي نهايي به اين نتيجه رسيدند که از ميان مايلي‌کهن و ابراهيم زاده يک نفر را به عنوان سرمربي انتخاب کنند. قرار بر اين شد که رويانيان مديرعامل باشگاه ديروز يکي از اين دو را به عنوان سرمربي معرفي کند که اين اتفاق هرگز رخ نداد و نام دايي به عنوان سرمربي فصل آينده پرسپوليس رسانه‌اي شد. گويا پس از موافقت علي دايي براي مذاکره با باشگاه پرسپوليس، اين مربي ديروز با رويانيان به صورت جدي وارد مذاکره شد. طرفين در اين مذاکرات شرايط همکاري در فصل آينده را در نشستي 90 دقيقه اي مورد بررسي قرار دادند و دايي از اهداف و برنامه‌هايش صحبت کرد. رويانيان نيز در اين مذاکرات تاکيد کرد همه شرايط را براي موفقيت پرسپوليس فراهم خواهد کرد. دايي که سفر خارج از کشور را در دستور کارش داشت، تمام مسائل را به نماينده تام الاختيارش سپرد تا مفاد قرارداد را بررسي کند. قرار است مسائل باقي مانده، مورد بررسي قرار بگيرد و هيات مديره پرسپوليس امروز تشکيل جلسه دهد و دايي را به عنوان سرمربي پرسپوليس معرفي کند. بدين ترتيب اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و طرفين دوباره چرخشي 180 درجه اي در تصميم خود نداشته باشند، دايي فصل بعد هدايت سرخپوشان را به عهده مي گيرد.
خوشحالي سرپرست از انتخاب دايي
پس از انتشار اين اخبار بود که پنجعلي سرپرست فصل آينده پرسپوليس در گفت و گويي با خبرنگاران عنوان داشت: از همان ابتدا اعتقاد به مربي از خانواده پرسپوليس داشتم که داراي سابقه ملي و باشگاهي زيادي در کارنامه خود بوده و در بين مجموعه پرسپوليس از مقبوليت لازم برخوردار باشد. در اين بين وقتي که علي دايي به عنوان گزينه اصلي سرمربيگري فصل آينده تيم پرسپوليس انتخاب شد، بسيار خوشحال شدم. عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: مطمئن باشيد علي دايي نسبت به دوره قبل که سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بود، پخته‌تر و باتجربه‌تر شده است و برخي از اشتباهات گذشته در تيم‌هاي ديگر را تکرار نخواهد کرد.
دايي مورد تاييد وزارت ورزش و جوانان
خبرهاي منتشر شده از وزارت ورزش و جوانان نيز حکايت از آن دارد که مديران اين وزارتخانه نيز با حضور دايي در پرسپوليس موافق بوده‌اند. روز گذشته خبرگزاري ايسنا خبر داد که فدا حسين مالکي براي دريافت نظر وزارت ورزش و جوانان سراغ وزير رفته و عباسي در اين جلسه توصيه کرده که يکي از مربيان خوشنام ، کارنامه دار و تحصيلکرده به عنوان سرمربي انتخاب شود. وزير در اين جلسه از محمد مايلي کهن و علي دايي نام برده و اين گونه نبوده که وزارت ورزش و جوانان تنها مايلي‌کهن را به رئيس هيات مديره پرسپوليس توصيه کرده باشد.
ابراهيم زاده ناراحت نيست
صحبت هاي ابراهيم زاده پس از انتخاب دايي خواندني است. او که تا 48 ساعت قبل گزينه نخست سرمربيگري پرسپوليس بود، دراين باره اظهار داشت: دليلي وجود ندارد که چون سرمربي پرسپوليس نشده‌ام از دست آنها ناراحت باشم. من وقتي در کربلا بودم پرسپوليسي‌ها به من زنگ زدند و گفتند مي‌خواهيم اسمت را در هيئت مديره پرسپوليس به عنوان يکي از گزينه هاي مربيگري تيم مطرح کنيم که به ما کمک کني، من حرفي نزدم و با آنها موافقت کردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها