کد خبر: ۱۱۰۷۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
تصویر وصله و پینه دار با کش و قوس های فراوان و حداقل کیفیت را با صدای پیش زمینه ی گزارشگر خارجی می شود تحمل کرد. اما این خط خطی های گوش آزار را نه!
José Manuel Pinto, Gerard Piqué | Real Madrid v Barcelona | Clásico

سایت گل - سرکوب آدرنالین رها شده در خون هنگام دیدار رئال و بارسا میان مقایسه ها و تکه پاره های خاله زنکی گزارشگران ایرانی بسیار تضمین شده به وقوع می پیوندد.
مقایسه ی مدام دربی ایران با الکلاسیکو و کیفیت این را به رخ آن کشیدن چیزی شبیه این است که دو خانواده ی گودرزی و شقایقی را هم خانواده و فامیل بدانیم.
تعریف و تمجیدهای مدام از اخلاق خوب و خانواده دار بودن مسی و ژاوی و کنایه های دستمالی شده و عاری از خلاقیت به مورینیو بابت اخلاق بد و غرورش سکه ی رایج این بازی است.
کاش یک روز یک نفر بنشیند این آدم ها را توجیه کند کسانی که پای این جعبه ی جادو نشسته اند قصد تحقیقات میدانی و محلی برای مراسم عقد و عروسی را ندارند که باید مدام به اطلاعات سوخته ی چند آدم گوش دهند و روح خود را خراش دهند.
 شاید یک نفر مخالف سلیقه ی رایج گزارشگران ایرانی پای تلویزیون نشسته باشد و دوست نداشته باشد تئوری ها و ایده های اخلاقی و تاکتیکی گروه ورزش سیما را از بر کند.

 تصویر وصله و پینه دار با کش و قوس های فراوان و حداقل کیفیت را با صدای پیش زمینه ی گزارشگر خارجی می شود تحمل کرد. اما این خط خطی های گوش آزار را نه!
همه ی ما می دانیم این جعبه ی جادو یک ویژگی هم دارد به عنوان " قطع صدا " این روزها بیشتر از روزهای دیگر کارایی دارد و می توان روی مبل یله داد و از راه دور صدا را برید و زیر لب دیالوگ کوتاهی از فیلم مادر را زمزمه کرد « قند نشو قندون هست »
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۲۰
۴۱
چاپ نمی کنید
ولی یه ذره مودب باشید
پاسخ
الست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۱۶
۲
چه متن مزخرفی.مشکل از شماست که رئالی هستی و میسوزی وگرنه گزارش مزدک عالی بود
پاسخ
sajjad
UNITED KINGDOM
۱۸:۰۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۶۴
۰
حالا به خیابانی گیر بدید یه چیزی ولی مزدک بدک نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها